MuscleMeat

DNP - neuropathie of vochttekort/vasthouden?

Bezoekers in dit topic

ViperGQ

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
215
Waardering
10
Stats
1,90 en 90 kilo op ongeveer 12% op weg naar 8-9%. Ik kan clen of ephedrine helaas niet tolereren want ik wordt er extreem gejaagd en zenuwachtig van. Ben op dit moment bezig met

- DNP 200mg voor 14 dagen
- Anavar 30mg 4 weken + creatine

Ik zit nu op dag 5 van de DNP en dag 20 van de anavar, tijdens het zitten vandaag kreeg ik tintelingen in mijn rechtervoet alsof ik erop gezeten had, en een gevoel in mijn schenen alsof ik shin splints had en een dof gevoel in mijn heup. Ik weet dat ik vocht vasthou want mijn abs zijn compleet vervaagd, ik drink ongeveer 3-3,5 liter per dag en 4 liter op trainingsdagen. Zouden de bovenstaande symptomen kunnen komen door een vestoord vochtbalans (oedeem) of zijn dit de beginsymptomen van neuropathie die soms gepaard gaan met DNP. Ik vermoed het eerste omdat de dosering zo laag is en ik pas 5 dagen bezig ben???.

Ik stap morgen langs de winkel om isostar elektrolytenmengsel in te slaan, maar ik vroeg mij toch af aan de mensen die wat beter belezen zijn hoe je de 2 onderscheidt en welke wat is
 
Wie wil er nou ook DNP gaan gebruiken
 
Kan vanalles zijn. Verstoorde natrium/kalium balans bijvoorbeeld vanwege veel zweten en pissen...

vntl weet misschien raad.
 
Kan vanalles zijn. Verstoorde natrium/kalium balans bijvoorbeeld vanwege veel zweten en pissen...

vntl weet misschien raad.
Verstoorde natrium en kalium balans zorgt voor shin splints en tintelingen?
Moet zeggen, mn gewrichten voelen wel beurs aan ook, werd vanochtend ook wakker met dof gevoel in mijn heup
 
DNP is zo giftig voor je lichaam dat inname van welke dosis dan ook onverantwoord is. De grens tussen werkzame dosis en overdosis is ook deels persoonsafhankelijk en ligt extreem kort bij elkaar..

Iemand zou op 200mg dus al een overdosis kunnen nemen. Zonder overdrijven je bent gewoon gif aan het innemen. Neem dan clenbuterol of T3-T4 ajb.

En wie wat anders zegt moet zich maar verder verdiepen in de literatuur.
 
Wat cools zegt moet ik wel zeggen dat dnp best een middel is om ergens te komen waar je anders niet tot nauwelijks komt.
Maar met jouw stats en doelen zou ik dnp weg gooien en over gaan op clen/t3

Het is het gewoon niet waard bro
 
Ik weet het niet hoor, je kunt Clen of Ephedrine niet tolereren dus grijp je maar naar een ontzettend gaar middel omdat je nog een paar procentjes wilt zakken? Die paar procent zou je makkelijk met voeding en cardio moeten kunnen halen. Who was discipline.

Ik begrijp echt niet dat merendeel van de mensen op zulke stats al grijpt naar middelen die je dood kunnen worden.

:gek:
 
Dit kan echt niet.
 
het is gewoon kwestie van even doorzetten met t5 als je ermee begint werkt prima enne ja je kunt er ook wel een benzo bij nemen als je zoveel last hebt maar goed je kiest liever voor dat extreme gif ok
 
het is gewoon kwestie van even doorzetten met t5 als je ermee begint werkt prima enne ja je kunt er ook wel een benzo bij nemen als je zoveel last hebt maar goed je kiest liever voor dat extreme gif ok

Nee dat is een goed advies, benzo's erbij :emo:

Van 12% naar 8-9% kan ook zonder al die shit.
 
Kan je niet even laten zien dat je een echt kerel bent en gewoon dmv voeding gaat zakken? Wat een slappe hap man :eyes:
 
Nu nog ff de sauna in...

Tering zeg naar ,8% moet toch makkelijk lukken zonder enige fatburners?
 
Nu nog ff de sauna in...

Tering zeg naar ,8% moet toch makkelijk lukken zonder enige fatburners?

Wat ben jij lang afwezig geweest in deze sectie.. welkom terug.
 
Wat cools zegt moet ik wel zeggen dat dnp best een middel is om ergens te komen waar je anders niet tot nauwelijks komt.
Maar met jouw stats en doelen zou ik dnp weg gooien en over gaan op clen/t3

Het is het gewoon niet waard bro
dnp een middel om ergens te komen waar je anders niet komt? ik zou sowieso onder de 8% al geen dnp meer gebruiken, voeding op orde/cardio en je komt er easy onder als je gewoon doorzet.

ViperGQ

sowieso meer zout eten, al zou ik met dit weer gewoon helemaal GEEN dnp aanraden zelfs niet 200mg. Spelen met je leven of je moet de hele dag thuis voor je vrieskist zitten. voor de rest geen haat tegen dnp het kan een goed middel zijn als de risico's het je waard zijn.
 
Back
Naar boven