AndroidHealthClinic

Vreemde tepels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DomDom96

Novice
Lid geworden
20 mrt 2018
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Na vele kilo's te zijn verloren van 112 naar 78 heb ik vreemde tepels naar mijn mening. Vorig jaar ben ik met deze klacht naar de huis arts geweest en is mij verteld dat het vet was. Vorig jaar ben ik droog gaan trainen naar 72 kilo 10% bf maar het bleef er zitten. Vaak zijn ze slap en erg groot, als ik stijve tepels heb ziet het er normaal uit. Graag hoor ik van jullie wat dit is en vooral hoe ik er af kom. Alvast bedankt!

20180715_215509.jpg


20180715_215437.jpg


20180715_215410.jpg
 
Veloverschot vanwege je overgewicht van eerst?
 
Veloverschot vanwege je overgewicht van eerst?
Ik heb geen idee, ik denk dat ik morgen nog maals naar de huisarts ga. Maar heb mijn twijfels bij haar kennis
 
Het schroeft de zorgpremie wel flink omhoog als we allemaal met dit soort zaken naar de huisarts gaan.

Dit zijn gewoon normale aders.

In dit geval gaat het niet om normale aders, maar om wat overtollig vel.
 
Op zich lijkt er weinig mis met je tepels, iets overtollig vel, snap wel dat je er minder blij mee bent.
Het kan zich nog wel voor een deel herstellen met de tijd. Je kunt ook proberen meer spieren eronder te kweken.
Of je doet plastisch chirurgie, of je laat je siliconen borstspieren implanteren. Prachtige tijden leven we in :D
 
Respect voor het afvallen , maar met 35 kg minder zit je gewoon wat ruim in je velletje , niets vreemds aan ..
 
Als je zoveel afvalt dan blijf je sporen zien van je overgewicht. Veloverschot, hardnekkig vet die niet weg wil (vaak rond borstspieren, buik of heupbeen), striae, ...
 
Als je zoveel afvalt dan blijf je sporen zien van je overgewicht. Veloverschot, hardnekkig vet die niet weg wil (vaak rond borstspieren, buik of heupbeen), striae, ...
Gaat dat hardnekkige vet ook weg? Of zal ik hier altijd last van houden
 
Iedereen heeft hardnekkige vetplekken. Dat zijn de laatste plekken waar het weggaat, de eerste plekken waar het terug komt. De aanhouder wint. Beetje genetische aanleg ook.
Overtollige huid kan nog wel weer iets strakker worden met de tijd als je je huid goed verzorgt, het vetvolume kan ook nog wel wat verdwijnen op die plek. Maar een lichaam als een 18 jarige zul je waarschijnlijk niet meer bereiken.
Ga lekker verder met krachtsporten/BB, dan vul je dat soort plekken wat meer op met spieren, ziet er al weer beter uit.
Daarbij, ik vind het er niet dramatisch uit zien, maar jij wel natuurlijk.

En een top prestatie trouwens, dat 40 kg afvallen! Das niet niks.
 
Na vele kilo's te zijn verloren van 112 naar 78 heb ik vreemde tepels naar mijn mening. Vorig jaar ben ik met deze klacht naar de huis arts geweest en is mij verteld dat het vet was. Vorig jaar ben ik droog gaan trainen naar 72 kilo 10% bf maar het bleef er zitten. Vaak zijn ze slap en erg groot, als ik stijve tepels heb ziet het er normaal uit. Graag hoor ik van jullie wat dit is en vooral hoe ik er af kom. Alvast bedankt!

Bekijk bijlage 433050

Bekijk bijlage 433051

Bekijk bijlage 433052
Zie niet echt iets vreemds. Voel je er ook iets onder liggen? Indien ja zou de huisarts kunnen laten kijken met een mammografie of het enkel vet of ook klierweefsel is... Je zou het dan wellicht kunnen laten verwijderen maar eerlijk gezegd zou ik me er niet zo'n druk over maken. De grootte van je tepels komt wel vaker voor en is niet afwijkend verder.
 
Ik zie ook niets vreemds.

Wat al eerder gezegd is —> los vel. Dit trekt met de jaren nog wel wat strak als je wat spier aankomt.
 
Ik heb geen idee, ik denk dat ik morgen nog maals naar de huisarts ga. Maar heb mijn twijfels bij haar kennis

Ga alsjeblieft niet zodat je huisarts zich bezig kan houden met mensen die wel wat mankeren.
 
Ga alsjeblieft niet zodat je huisarts zich bezig kan houden met mensen die wel wat mankeren.
Als het hem stoort mag hij toch gewoon naar de huisarts gaan. Er zijn genoeg huisartsen, zelfs te veel. God Damn.
 
Als het hem stoort mag hij toch gewoon naar de huisarts gaan. Er zijn genoeg huisartsen, zelfs te veel. God Damn.

Ik zeg dokter Google raadplegen!
 
Lijkt op mijn tepels? Ik zie echt helemaal niks raars
 
Back
Naar boven