AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :goodpostinggreen:

    Dus je hebt je schuldig gemaakt aan kinderprostitutie.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Bijna moest ik dit in het "verpest-topic ' plaasten;
    Ik merk, twee dagen na aanschaf van m'n tweedehandswagen,een geel lampje aangaan: motor management. Ik bel de vorige eigenaar die zegt dat hij dat nog nooit heeft gehad;
    Ik ga naar de Kia dealer:" ik heb de code gelezen, uw egr klep zit vast. Plaatsing van nieuwe klep, duurt ongeveer drie uur, kost 420 euro. En o ja, uw remvloeistof ziet bruin, dus die moet vervangen worden. Dat is dus nog eens 30 euro er bij."
    Slik, niet leuk.
    Eens thuisgekomen, check ik de remvloeistof en wat zie ik: die ziet zeer helder. Dus dat is dus een leugen geweest.
    Dus misschien moet ik het andere dan ook maar in twijfel trekken.
    Ik informeer me bij een lokale garagist: "ah dat kan makkelijk gereinigd worden, check maar eens op youtube"
    Blijkt inderdaad niet moeilijk. Gezocht op het internet waar die bij de Sorento zit en aan de slag gegaan. Twee uur later,... een perfect werkende, propere EGR klep, zonder kosten want ik had nog carburator cleaner.

    Dus dat is nu al de tweede kia dealer die ik niet kan vertrouwen.
     
    Klinkt als ouders die zeggen waar t op slaat

    1znwrcp.png
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Pff ik moet nog 40 jaar ogv... zie er nu al tegenop haha.
     
    Dan valt het voor mij nog weer mee, ik hoef nog maar 30 jaar :p
     
    Wel als ik haar geld moet betalen ja

    Wat als het aan mij ligt niet gaat gebeuren, ben geen hoerenloper

    Je hebt seks met haar gehad toen zij minder- en jij meerderjarig was, jij zegt zelf dat ze geprostitueerd werd doe haar familie, maar je hebt haar niet betaald, dat klinkt niet overtuigend. ;)
     
    Je hebt seks met haar gehad toen zij minder- en jij meerderjarig was, jij zegt zelf dat ze geprostitueerd werd doe haar familie, maar je hebt haar niet betaald, dat klinkt niet overtuigend. ;)

    Ik snap zo weinig van hoe jij die conclusie getrokken hebt dat ik er niet op in kan gaan :roflol:
     
    Back
    Naar boven