Fitness Seller

Injectietijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peter202

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
632
Waardering
19
hoe lang doen jullie eigenlijk over een injectie? Ook graag hoeveel ml .
Ik ben vooral bennieuwd naar injecties van bv 4ml.
 
4ml elke week in been en hoelang ik erover doe ja minutje of 1.30/2
 
3ml op maandag, woensdag en vrijdag en kost me max 5 minuten voor het hele proces (spullen pakken, optrekken, injecteren, opruimen).
 
De duur van het injecteren is afhankelijk van de combinatie van de spuit, de naald en de dikte van de olie. Voor 4ml of meer heb je een spuit nodig van 5ml of meer (4ml spuiten bestaan volgens mij niet?). Ik krijg met een 5ml spuit niets door een 30G (slin naald) naaldje (ja, water wellicht..). Met een 5ml spuit begint t wat makkelijker te worden vanaf een 27G naald, maar alsnog duurt 4ml dan ontzettend lang heb ik ervaren (bijna 3 min). 25G icm een 5ml spuit vond ik de perfect combi (max 2 min voor 4/5ml). Echter spuit ik nooit meer dan 2/3ml per keer, dus heb ik altijd spuiten die ik goed kan combineren met een 27G. Dit is de combi die ik meestal gebruik voor glutes en quads. Het injecteren van 2/3ml duurt met deze combi ongeveer 1 tot 1,5 minuut.
 
2x 4ml in quads met 23g voel je nauwelijks wat van en doe er 30 seconde over als het niet korter is per inject
 
1 keer per week 4ml. inclusief klaarzetten en opruimen een minuut of 4.
Het injecteren zelf 1.5 minuut ongeveer.
 
Zelf 4ml toch eerder dikke 5minuten. Maar bewust. Heb ook t gevoel niet veel sneller te kunnen drukken (litteken weefsel wss)
Ik had ook ergens gelezen dat dit beter was om dit traag te doen, vandaag dat ik benieuwd was.
 
Ligt eraan in welke staat ik ben
 
5ml, 4 a5 min
 
4 ml doe ik binnen 15 seconden in het billetje.0,7 30mm
 
0,6x25 ongeveer 15s per ml, ik verwarm de olie wel eerst, aangezien het m.i. Onnodig is om olie zo dik als appelstroop te injecteren. Door het verwarmen (50-60gr) vergroot je de viscositeit van de olie waardoor het gemakkelijker te injecteren is.
 
0,6x25 ongeveer 15s per ml, ik verwarm de olie wel eerst, aangezien het m.i. Onnodig is om olie zo dik als appelstroop te injecteren. Door het verwarmen (50-60gr) vergroot je de viscositeit van de olie waardoor het gemakkelijker te injecteren is.
Je bedoeld verlagen van de viscositeit neem ik aan?
 
Verwarmen van de olie in de spuit is best wel standaard protocol lijkt me?

Inb4 200mg/ml primo & 500mg/ml test wegdrukken terwijl het een tijdje op het aanrecht heeft gelegen à 15 graden.

Morrie pip.
 
Verwarmen van de olie in de spuit is best wel standaard protocol lijkt me?

Inb4 200mg/ml primo & 500mg/ml test wegdrukken terwijl het een tijdje op het aanrecht heeft gelegen à 15 graden.

Morrie pip.

Ik verwarm de vial, duurt het optrekken ook geen eeuwigheid :)
 
Ik verwarm de vial, duurt het optrekken ook geen eeuwigheid :)
Kan uiteraard ook. Maarja met 0,8x40mm valt het sowieso wel mee hoelang optrekken duurt?
 
hoe lang doen jullie eigenlijk over een injectie? Ook graag hoeveel ml .
Ik ben vooral bennieuwd naar injecties van bv 4ml.

4ml/1000mg test E / 4x1ml tren A -
4x1ml/400mg tren A -
3ml/750mg test E / 4x1ml tren A - v

test makkelijk in glute, optrekken met een 08mm, injecteren met 07,30mm duurt minutje ong.
4x1ml met slin naald 04,19mm in benen/schouders duurt ong 20se net zoiets als een banden wissel bij formule 1
 
Verwarmen van de olie in de spuit is best wel standaard protocol lijkt me?

Inb4 200mg/ml primo & 500mg/ml test wegdrukken terwijl het een tijdje op het aanrecht heeft gelegen à 15 graden.

Morrie pip.

Ik warm nooit op eigenlijk haha. Test op 400 mg per ml, Bold op 500, allemaal nooit last van pip.
 
Back
Naar boven