Fitness Seller

Draadloze bluetooth oortjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik zoek eigenlijk draadloze bluetooth oortjes die goed en makkelijk verbinden met de telefoon, goed blijven zitten, goed geluid hebben, noise cancelling hebben en niet na een uur alweer opgeladen moeten worden. Nu vraag ik me af of mensen hier al zo'n oortjes hebben en welke ze aanraden
 
Ik heb net op wish.com draadloze oortjes gekocht waar je een SD-kaartje moet insteken. €4 all-in dus teveel verwacht ik er ook niet van :D
 
Ik heb de Bose SoundSport Wireless en de Airpods en beide zijn geweldig.
 
Teufel en airpods. Eerste zijn waterbestendig (niet waterdicht). Beide geen NC. Zeker met de Teufel niet nodig want die sluiten heel goed af.
 
AirPods van Apple.
 
Dan belt de omgeving de politie omdat ze denker dat er aliens zijn geland :D
 
Ben toch maar weer gewoon voor de normaal bedraadde sennheisers gegaan.. wacht nog wel een tijdje met die bluetooth oortjes tot ze wat verder zijn met ontwikkeling
 
Ben toch maar weer gewoon voor de normaal bedraadde sennheisers gegaan.. wacht nog wel een tijdje met die bluetooth oortjes tot ze wat verder zijn met ontwikkeling
En wat hoop je dat ze gaan uitvinden?
 
ik zeg niet uitvinden maar ontwikkeling, die bluetooth oortjes die helemaal draadloos zijn zijn er nog niet lang en heb laatst van een vriend geprobeert maar dat is nog helemaal niks.. Behalve als je dus meer dan €150 neerlegt maar dat vind ik oortjes niet waard. Hoop dus dat er in de komende tijd wat meer merken op inspringen en er goede oortjes komen voor een goede prijs
 
ik zeg niet uitvinden maar ontwikkeling, die bluetooth oortjes die helemaal draadloos zijn zijn er nog niet lang en heb laatst van een vriend geprobeert maar dat is nog helemaal niks.. Behalve als je dus meer dan €150 neerlegt maar dat vind ik oortjes niet waard. Hoop dus dat er in de komende tijd wat meer merken op inspringen en er goede oortjes komen voor een goede prijs
Nogmaals...Wat denk je dat ze gaan uitvinden/ontwikkelen?
 
wat staat er in die laatste zin van mij:windup:..
 
Back
Naar boven