XXL Nutrition

The real challenge is about to begin become a freak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gear29

Cool Novice
Lid geworden
19 apr 2014
Berichten
66
Waardering
79
Lengte
1m88
Massa
116kg
Vetpercentage
16%
ik werk nu al 2,5 maand met me coach mooky black met dit alles resultaat.
Hij zal me gaan transformeren om net zo freak te worden als hij. Ik zal vaker gaan posten tijdens mij reis .
Be extreme fuck average!

20180724_165517.jpg


FB_IMG_1531985335301.jpg
 
Volgens mij hoort dit in het anabolen-forum :scratch:...



:clown:
 
477BE014-44AC-482A-ADAC-2F8EBAE77401.jpeg
Veel succes.
Maar vind het totaal geen pleasing fysiek.
Smaken verschille. Uiteraard.
 
Aangeboren hartafwijking incoming...... :haar:

Neh, kan me voorstellen dat sommige mensen de ambitie hebben om super groot en freaky te worden, maar dit lijkt me nou niet echt gezond. Succes tho.
 
Wat meet zijn waist wel man? 130cm? :roflol: Freak is een gepaste naam hier idd :eek:

Ieder zijn ding I guess
 
varken 2.0 fysiek:D
 
Gespierd zijn is mooi en gespierder zijn dan gemiddeld vind ik ook erg mooi maar een fysiek zoals ik dat hier zie voorbijkomen slaat naar mijn hele bescheiden mening toch wel een tikkie door een bereikt wat mij betreft het tegenovergestelde, namelijk dat ik het niet meer mooi vind...

Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten en als je het ambieert en het gaat je lukken (op wat voor manier dan ook) dan is dat natuurlijk wel tof voor je dus wens je er wel succes mee.
 
Synthol fysiek? Kan je toch gewoon een protocol op internet zoeken?
 
bubblegut bubble bubble bubblegut
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik snap de reacties van sommige wel , heb het al vaker te horen gekregen dat het veel te extreme is . Maarja ieder zijn ding toch en smaak. Dit is echt iets waar naar toe doet wil en ook zeker zal gaan lukken . Zal binnenkort beginnen met een kuurlog te gaan maken , 1 sept begin met de het grote werk .
 
Maak je dan tzt ook een synthollog?
 
Huge ass physique is niks mis mee, kijk naar rich piana. Maar dit is gewoon een misvormd bolletje man. Dit soort personen verneuken de hele bodybuilding community, to my opinion.
Maarja, moet ook mijn respect voor iedereen zijn keuzes houden.
 
volg :)

wanneer begin je met synthol?
 
Ik sluit mij aan bij bovenstaande, maar moet zeggen dat je progressie in 2,5 maand zeer netjes is. :thumbup:
Ik hoop niet dat je ook maar overweegt synthol te spuiten, want daar heb ik echt 0 begrip en respect voor.
 
Ieder z'n doel maar synthol gebruiken om dat doel te bereiken is gewoonweg lomp.
 
Lol helemaal verbogen spiegel, best sneu om je zo groter te laten lijken, ook de armen zijn met een kansloos effectje in een goedkoop fotobewerkingsprogramma gedaan. Droevig, droevig en droef.
 
Back
Naar boven