AndroidHealthClinic

Kortere naald gebruiken voor de glute?

Bezoekers in dit topic

Powerful

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
1.444
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Meestal voor de Glute wordt de maat 0,8X40 (groene) gebruikt.
Is het mogelijk om een korte maat te gebruiken qua naald voor in de Glute? of wordt dit niet aangeraden omdat je diep genoeg moet gaan in de Glute?

Het gaat maar om 2-3 ml vloeistof.

Op Google wordt verschillend geschreven hierover.

Thanks

P
 
0,8x40mm is optreknaald man, daar perforeer je jezelf toch niet mee.
Gewoon 0,6x25mm.
 
Of ertussen in 07x30mm

06mm net iets te klein en te langzaam voor me, 08mm nooit gebruikt die knapen zien er al super huge uit in mijn ogen
 
Voor glute is 0.8 x 38 ook geen probleem.
Vroeger zoveel gedaan op aanraden van sportarts. Natuurlijk gaat het ook met een 0.6. Voor schouder is de 0.6 x 25 dan weer beter. Dusja ik had toen destijds ook een vrij uitgebreide naaldensetje.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voorheen 0.8x40mm gebruikt voor mijn glutes en quads maar ben voor beide overgestapt op 0.7x30mm

0.8x40mm kun je gebruiken als optrek naald.
 
0,6x25mm idd, eerst 0,8 x 25 maar voelde niet prettig,
 
Meeste vet zit op je glutes, dus risico van te korte naald gebruiken is dat je niet goed in de spier zet, maar in het vet. Of je moet ripped glutes hebben, dan is het geen probleem.
 
Meeste vet zit op je glutes, dus risico van te korte naald gebruiken is dat je niet goed in de spier zet, maar in het vet. Of je moet ripped glutes hebben, dan is het geen probleem.


dit ik kom zelf weg met een 06x25 maar mijn vet voor wat ik heb zit dan ook alleen op me buik rug (helaas)
quad en glutes doe ik met 06x25, ga wel binnenkort voor de zekerheid 06x30 bestellen voor glutes
 
0,7x40 (zwarte) wereld van verschil met die groene van 0,8x40. Optrekken gaat het snelst met roze (0,9x40).
 
0,7x40 (zwarte) wereld van verschil met die groene van 0,8x40. Optrekken gaat het snelst met roze (0,9x40).

Die roze wil je jezelf echt niet mee prikken haha.
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Die roze wil je jezelf echt niet mee prikken haha.
Heb ik een matje kunnen vanaf praten. Hij ging daarmee prikken omdatie geen andere had :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Jij hoort hier stilaan ook al bij het meubilair hé KaLe? ;-)
 
blauw was prima voor mij ook met een dikke kont
 
Back
Naar boven