MuscleMeat

Sustanon

Bezoekers in dit topic

Zoranos

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jul 2015
Berichten
1.029
Waardering
251
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Goedeavond dbb, heeft iemand enkele ervaring met het product Sustanon?
 
snel het gevoel dat je 'on' bent, al valt dat met 500mg per week wel goed mee. Paar uur na injectie toch wel wat geiler. Voor de rest weinig verschil met test e gemerkt.
 
Zelfde hierzo als hierboven. Leuk in combinatie met kortwerkende esters. Verder vermijd ik het ivm te vaak prikker, zet liever 1prikje meer met test e, dan sustanon
 
eerste kuur sust only 500 gedaan. (volgens mij was het 14 weken)
werkte goed voor mij, alles minimaal met +10% omhoog,

hield er wel veel vocht van vast vooral op het begin en bij zout eten.
 
Sust of test enanth werkt allebei even goed als je één keer per week prikt. Geen verschil merkbaar.
 
Kan je misschien hier wat ervaring erover posten? Thnx
Ervaring op welk gebied? TRT of kuren met hogere dosissen. Ik veronderstel TRT want door je berichten te lezen, zit je met een testosteronprobleem. Voor TRT kan ik je zeggen dat het allebei goed werkt indien je om de week zet. Goed libido, goed in je vel, enz.. Ik voelde geen verschil.
 
Zou voor enathate of cyp gaan... sust geeft teveel schommelingen (door de verschillende esters) in je bloedwaarden en dus hoger risico op bijwerkingen. De meeste mensen die ik ken, reageren er slecht op, waaronder ikzelf.
 
Ja omdat vanuit mijn hypofyse bijna geen testosteron word aangemaakt :: de laatste uitslag was 5.8.
Ik heb vrijdag de eerste prik gehad en moet over 3 weken weer.

Wat kan je hier nou van merken... vetverlies? spierkracht? oedeem?
Of ... welke (andere) symptomen kregen jullie het eerste?
 
Je kunt daar vanalles van merken:
-krachttoename
-toename spiermassa
-vetverlies (al dan niet lager vp omdat meer spiermassa)
-haaruitval
-agressie
-atrofie van de ballen
-etc
-etc
Alles is persoonsafhankelijk en ook afhankelijk van kcals (spier/vet).

Je endocrinoloog/internist weet hier alles van. Jij krijgt echter veel minder toegediend dan de gemiddelde gebruiker hier gebruikt (250mg/3 weken vs ~500mg/week).
 
Voor mij een hele actueel topic dit..

Ook ik zit met veel te laag test dor het niet meer aanmaken door de hypofyse. Daartoe nu bijna een jaar 2 x per week HCG toegediend. Werkt op zich wel aardig maar hoger dan 10.0 komt m'n test niet. Beetje bijwerkingen zoals slechte nachtrust (zeer beperkend voor herstel uiteraard).

Vorig week Androgel 50 mg voorgeschreven gekregen. 3 dagen gebruikt maar acuut mee gestopt. Reageerde er erg heftig op; hoofdpijn, extreem vermoeid, opgefokt, duizelig (soms mezelf echt vast moeten houden om niet te vallen) en 1 uur slaap in de 3 nachten.

Nu Sustan als alternatief voorgeschreven gekregen. Verschil is 1 x per 2 weken injectie waarbij test gefaseerd wordt afgegeven. Ik ben echter erg bang dat ik dezelfde bijwerkingen zal ondervinden als bij Androgel. Nadeel van Sustanon is dan natuurlijk dat als het er eenmaal in zit, en ik krijg bijwerkingen, dat ik hier gelijk 2 tot 3 weken aan vast zit. Huisarts, endocrinoloog en apotheker gebeld met deze vraag. Alle 3 geven aan er te weinig ervaring mee te hebben om hier een uitspraak in te doen. Wordt dus een beetje "trail and error" verhaal... Maar heb niet zoveel zin om als een soort proefkonijn te spelen en 3 weken me zeer ellendig te voelen.

Heeft iemand hier ervaring mee. Dus zowel zeer heftig reageren op Androgel of mogelijk bijwerkingen van Sustanon..

Hoor het graag want neig nu sterk naar terugkeer op de HCG met als nadeel max testwaarde van 10.0
 
zit zelf nu op 1000mg sust ben benieuwd week 2 pas ingegaan.
 
Voor mij een hele actueel topic dit..

Ook ik zit met veel te laag test dor het niet meer aanmaken door de hypofyse. Daartoe nu bijna een jaar 2 x per week HCG toegediend. Werkt op zich wel aardig maar hoger dan 10.0 komt m'n test niet. Beetje bijwerkingen zoals slechte nachtrust (zeer beperkend voor herstel uiteraard).

Vorig week Androgel 50 mg voorgeschreven gekregen. 3 dagen gebruikt maar acuut mee gestopt. Reageerde er erg heftig op; hoofdpijn, extreem vermoeid, opgefokt, duizelig (soms mezelf echt vast moeten houden om niet te vallen) en 1 uur slaap in de 3 nachten.

Nu Sustan als alternatief voorgeschreven gekregen. Verschil is 1 x per 2 weken injectie waarbij test gefaseerd wordt afgegeven. Ik ben echter erg bang dat ik dezelfde bijwerkingen zal ondervinden als bij Androgel. Nadeel van Sustanon is dan natuurlijk dat als het er eenmaal in zit, en ik krijg bijwerkingen, dat ik hier gelijk 2 tot 3 weken aan vast zit. Huisarts, endocrinoloog en apotheker gebeld met deze vraag. Alle 3 geven aan er te weinig ervaring mee te hebben om hier een uitspraak in te doen. Wordt dus een beetje "trail and error" verhaal... Maar heb niet zoveel zin om als een soort proefkonijn te spelen en 3 weken me zeer ellendig te voelen.

Heeft iemand hier ervaring mee. Dus zowel zeer heftig reageren op Androgel of mogelijk bijwerkingen van Sustanon..

Hoor het graag want neig nu sterk naar terugkeer op de HCG met als nadeel max testwaarde van 10.0

Geen idee maar kan me niet voorstellen dat je sides hebt op trt dosis sust waarsch zit het in je hoofd en heb je last of krijg je last van placebo effect.
 
Je bedoelt dat de kans op sides kleiner is bij sust?
 
Dat zou mooi zijn als het alleen tussen m'n oren zit. Paar uurtjes naar de shrink en ik ben van alles af. Klinkt aantrekkelijk. Maar ff alle gekheid. De bijwerkingen waren allerminst van psychische aard kan ik je melden... Wellicht dat er toch mensen zijn met dezelfde ervaring bij of Androgel of de overstap naar Sustanon.
 
ik ben van Test-E overgestapt naar Sustanon ik merk nog weinig verschil eerlijk gezegd.... 7 weken test-e nu 2e week sust...
 
Back
Naar boven