MuscleMeat

Beginnend powerlifter

Bezoekers in dit topic

Steyn123

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
30
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo iedereen,

ik train nu een jaar en twee maanden.
Ik ben net 17 geworden, 1,86m en weeg 87kg.

Ik zat er over te denken om misschien te gaan beginnen met powerliften. Nu wilde ik weten wat een beetje goede lifts zijn om met een powerlifting wedstrijd mee te kunnen doen.

Mijn lifts zijn nu:
Squat: 160kg
Bench: 105kg
Deadlift: 190kg
 
lekkere stats....prima om mee te doen aan een beginnerswedstrijd.
 
Inschrijven voor een meet om te proeven eraan toch.
 
Steks In the end wil iedereen dit horen toch?

Prima stats man! Niet mee wachten maar gewoon lekker inschrijven.
 
Bij zn 3e topic heeft die genoeg bevestiging en gaat die een wedstrijd doen!
 
Ja, maar dat heeft ie in mei ook al te horen gekregen.

Bij zn 3e topic heeft die genoeg bevestiging en gaat die een wedstrijd doen!

Maar toen vroeg ik meer gwn voor algemene richtlijnen voor een recreational lifter. Het zou kunnen zijn dat het met PL wedstrijden heel anders zit en ik met deze lifts gwn weggeblazen word door de rest...
 
Bij het NK zou je geen podiumplaats halen.

Doe gewoon lekker mee met een beginnerswedstrijd, waarschijnlijk wordt je geen laatste.
 
Maar toen vroeg ik meer gwn voor algemene richtlijnen voor een recreational lifter. Het zou kunnen zijn dat het met PL wedstrijden heel anders zit en ik met deze lifts gwn weggeblazen word door de rest...
Ik werd mijn eerste wedstrijd ook weggeblazen en eindige als 19de van de 28 lifters. De wedstrijd daarna eindigde ik als 5e van de 11. Who cares waar je eindigt en of je win, je wilt toch sterker worden en jezelf telkens verslaan? Niks leuker dan dit in wedstrijd vorm te doen en er schijt aan te hebben wat andere hiervan vinden, als je maar plezier hebt.
 
voor je leeftijd heb je redelijke stats. Weggeblazen wordt je sowieso maar wat had je verwacht als beginner? je gaat liften in een van de sterkste gewichtsklassen van NL. Gewoon sterker worden komende jaren dan kom je er wel en zo niet kan je altijd nog gaan crossfitten
 
Back
Naar boven