XXL Nutrition

Preworkout op festivals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tommm

Novice
Lid geworden
25 jul 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
75kg
Hey!
Ik ben Thom, fitness niet maar ga veel naar festivals.

Nu wil ik op deze festivals geen drugs gebruiken, maar merk ik vaak dat ik moe ben op het eind van de dag.
Ik hoorde dat een preworkout zou werken.

Nu heb ik de vraag welke preworkout hiervoor het best geschikt is en hoe ik het moet aanpakken.

Als ik bijv. een festival van 14:00 tot 23:00 heb en niet op het eind kapot moe wil zijn. Moet ik het dan van te voren gebruiken of wat meenemen naar binnen? Welke preworkout is hiervoor geschikt (en niet schadelijk) en hoeveel moet ik nemen? Hoelang werkt zoiets?

Zoals ik al zei, ik fitness niet en heb hier 0000 verstand van.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen :)
 
Eentje met DMAA, ga je lekker hard spacen, 2 scoops en gaan als een JEKKO!
 
Eentje met DMAA, ga je lekker hard spacen, 2 scoops en gaan als een JEKKO!

Is dit legaal, of schadelijk?

Het gaat mij er eigelijk om dat ik niets heb dat met 'drugs' te maken heeft.
 
Het gaat mij er eigelijk om dat ik niets heb dat met 'drugs' te maken heeft.

Het wordt dan de hoogste tijd dat je leert om "hard" te gaan op de stofjes die je lichaam zelf aanmaakt als je langere tijd "uit je dak gaat".
 
wtf? pre workout voor een feestje? word steeds gekker
 
Hallo, ik wil graag op 1 dag 9 uur lang knallen tijdens een cardio work-out....maar ik word daar zo moe van (in 28 graden). :D???:D


tip: benader het als een marathon loper, carbs stapelen, veel drinken en regelmatig je mineralen blijven aanvullen...
 
Pwo voor festival is het domste wat je kan doen , na 2-3 uur zal je flinke crash hebben.
 
Na preworkout met stimulanten krijg je gegarandeerd een crash.

Misschien moet je gewoon wat aan je conditie werken. 12 uur lang feest lukt me tegenwoordig prima zonder drugs. Maar moe ga je natuurlijk wel zijn.
 
Koop cafeïne pillen werkt wel
 
Of toch wel gewoon drugs:trollface:
 
Caffeïne is ook gewoon een drug hoor. Dit topic is vrij kansloos. Mag ik vragen hoe oud je bent OP?
 
hahaha wordt steeds gekker!! drink gewoon een redbultje of 2 enne als je moe bent betekend het gewoon dat je lichaam rust nodig heeft :thumb:
 
Caffeïne is ook gewoon een drug hoor. Dit topic is vrij kansloos. Mag ik vragen hoe oud je bent OP?

Lijkt me sterk dat hij terug komt :) een antwoord krijgt hij toch niet.

Maar als hij 18 of ouder is mag hij iniedergeval eiwitten!! :roflol:
 
Niet zo’n gekke vraag ik heb zelf ook wel eens een beetje pwo staan scheppen op lowlands, gewoon omdat het kan.

Die pwo’s zijn bijna allemaal beetje hetzelfde, veel caffeine. Zelf zou ik iig even bij XXL Nutrition kijken want met hun pwo’s is het altijd feest!

https://xxlnutrition.com/nl/pre-workout-boosters
 
bij inkakkûh gewoon ff bijpakkûh!!! :zweet::eek: :shake::woot:

f*ck it, op een festival ga ik gewoon hard op hamburgers patat en pizza...dat Marvin® je er toch gelijk vanaf
 
Back
Naar boven