XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

JonaCari

Novice
Lid geworden
29 jul 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
65kg
Vetpercentage
7%
Hoe ik enorm veel vetpercentage heb verloren op 10 weken met voornamelijk Calisthenics en Springtouwen :

 
Wat een onzin :roflol:
 
Haha fuck yeah
 
Wie geeft hem wat karma.

Of in elk geval een sticker.
 
Pak een touw
 
It's amazing.
 
Ik snap echt niet waarom iedereen zo denigrerend doet... Prima resultaat in 10 weken.
 
Ik snap echt niet waarom iedereen zo denigrerend doet... Prima resultaat in 10 weken.

Tja ik vind het persoonlijk altijd tenenkrommend als iemand een filmpje gaat maken van zijn eigen progressie en dat dan gaat verspreiden om schouderklopjes te oogsten. Dat is hengelen naar complimentjes en naar mijn mening kunnen we dat beter overlaten aan onzekere pubermeisjes. Dan heeft onze eigen xyxyxyxyx er tenminste nog wat aan :p
 
Tja ik vind het persoonlijk altijd tenenkrommend als iemand een filmpje gaat maken van zijn eigen progressie en dat dan gaat verspreiden om schouderklopjes te oogsten. Dat is hengelen naar complimentjes en naar mijn mening kunnen we dat beter overlaten aan onzekere pubermeisjes. Dan heeft onze eigen xyxyxyxyx er tenminste nog wat aan :p

free xyxyxyyxyxyxyxyxyxyxyx
 
Springtouwen? Vast een Belg?
 
De reacties

10 weken is waar ik nu bezig ben.. zit er wel al iets boven bijna 13 weken... ben ook van 81k naar 67 gegaan.
Alles is mogelijk zeg ik ;). Aloewel ik ook zo droog wil staan .

Ben zelf een meter 69 zoals de TS.

Bij de start
20181214_123323.jpg



Enkele dagen geleden

20181214_123347.jpg


Ik ben belange nog niet waar hij is maar ben opweg ;).
 
Hoezo onzin? Vonk
 
pas op dat je niet wegwaait met je 66kg.
 
ik vond die foto met die hond mooier, is het een appenzeller?

Nee is een mix Berner sennen met boerenfox.
Speciaal voor jou dan maar weer een andere foto haha. Is trouwens de hond van mijn zus. Maar is wel echt mijn maatje.

dj1.jpg
 
Prima resultaat man, wat is je volgende doel?
 
Back
Naar boven