XXL Nutrition

Eind summershred, vet%? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Mn fysiek na de summershred 2018. Tanita weegschaal zegt 6.8. Wat schatten jullie qua vet%? (Nooit huidplooi afgenomen)

Stats: 23 jaar
178 cm
64 kg

Vanaf volg week weer rustig bulken :D

20180730_234543.jpg
 
Als ik jou was zou ik niet “rustig” bulken ...
 
12% minimaal
 
Denk dat het best eens iets minder zou kunnen zijn maar is vrij irrelevant als je nagenoeg geen massa hebt

Heb je gelijk in. Er is nog veel winst te behalen. Ligt er ook maar net aan wat je ambieert naar mijn mening. Ik vindt droog en atletisch mooier. Wil nog wel wat massa winnen hoor. Ben nu al redelijk tevreden met de "massa" die ik opgebouwd heb in 2 jaar. Thanks voor de tips ;D
 
Heb je gelijk in. Er is nog veel winst te behalen. Ligt er ook maar net aan wat je ambieert naar mijn mening. Ik vindt droog en atletisch mooier. Wil nog wel wat massa winnen hoor. Ben nu al redelijk tevreden met de "massa" die ik opgebouwd heb in 2 jaar. Thanks voor de tips ;D

Je ziet er zonder massa niet bepaald droog en atlethisch uit, eerder gewoon dun. Is dit wat je in 2 jaar hebt opgebouwd? Wat voor trainings en voedingsschema heb je die hele tijd gevolgd?
 
Op welk start gewicht begon je?
Ik zou eerst flink gaan bulken want nu zie je eruit als een ecto die niet traint.
 
Je ziet er zonder massa niet bepaald droog en atlethisch uit, eerder gewoon dun. Is dit wat je in 2 jaar hebt opgebouwd? Wat voor trainings en voedingsschema heb je die hele tijd gevolgd?


Ik heb 2 jaar lang gewoon geleefd / genoten van mn jeugd ;). Wel 4x pw getraind (waar ik zin in had) vaak splitschema. En gelet op mn eiwit (150g per dag). Maar ben na de vakantie van plan het serieus aan te pakken en een bulk tot 70kg te doen.
 
Ik heb 2 jaar lang gewoon geleefd / genoten van mn jeugd ;). Wel 4x pw getraind (waar ik zin in had) vaak splitschema. En gelet op mn eiwit (150g per dag). Maar ben na de vakantie van plan het serieus aan te pakken en een bulk tot 70kg te doen.

Ga greyskull of starting strength volgen en bulken ;).
 
Heb je gelijk in. Er is nog veel winst te behalen. Ligt er ook maar net aan wat je ambieert naar mijn mening. Ik vindt droog en atletisch mooier. Wil nog wel wat massa winnen hoor. Ben nu al redelijk tevreden met de "massa" die ik opgebouwd heb in 2 jaar. Thanks voor de tips ;D

Waar zit die massa dan?Als dit alles is na 2 jaar doe je serieus wat verkeerd en als je nu al 'redelijk tevreden' bent is dit misschien niet het goede forum voor je.
Btw, woon je in een caravan ofzo?
 
Altijd dat gezeik meteen???.
Gewoon beginnen met bulken en niet bang zijn om wat vetter te worden
 
Als dit het resultaat is van 2 jaar trainen met splitjes dan zegt dat genoeg.....tijd om echt te gaan trainen.
 
Altijd dat gezeik meteen???.
Gewoon beginnen met bulken en niet bang zijn om wat vetter te worden

Tja, het is tegenwoordig ook niet snel goed geloof ik :p:p
 
Waar zit die massa dan?Als dit alles is na 2 jaar doe je serieus wat verkeerd en als je nu al 'redelijk tevreden' bent is dit misschien niet het goede forum voor je.
Btw, woon je in een caravan ofzo?
Dat vroeg ik me ook al af.
 
Tja, het is tegenwoordig ook niet snel goed geloof ik :p:p
Ik heb je onder je vorige nickname vaak genoeg mee zien kijken in allerlei topics waardoor je had kunnen weten dat je training in ieder geval suboptimaal is geweest. Waarom kies je in godsnaam voor een "ik doe maar wat splitschema" terwijl de juiste informatie ruimschoots aanwezig is?
 
Back
Naar boven