MuscleMeat

Een of twee keer in de week alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo allen,

Ik ben nu zo'n twee weken begonnen met krachttraining en mijn voedingsschema.
Ik vroeg me af hoe erg een of twee keer in de week alcohol is (alleen alcohol, daarbij geen vet eten).
Het gaat dan om 6-7 flesjes bier per keer.

Met voorbaad dank,

Zeldaza
 
Brutushakt heeft mij ook geholpen met het doen inzien van mijn overmatig alcohol gebruik (zeg maar gerust misbruik) wellicht kan hij ook wat voor jouw betekenen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Kan je dieet wel behoorlijk verkloten. 14 pinten de week zijn behoorlijk wat kcals.

Over het schadelijke ga ik me niet uitspreken.
 
Laatst bewerkt:
Poeh, zal er mee oppassen.

Ik dronk voorheen ook echt ontiegelijk veel.
Je moet eens voor de lol berekenen hoeveel calorieën je wegdrinkt :)

Ik denk nu zo; ik eet liever mijn calorieën dan dat ik ze drink
 
Maar jij dronk ook echt overmatig veel.
Vandaar ook de naam Steks ipv seks.
Brutushakt heeft mij ook geholpen met het doen inzien van mijn overmatig alcohol gebruik (zeg maar gerust misbruik) wellicht kan hij ook wat voor jouw betekenen.
 
Hallo allen,

Ik ben nu zo'n twee weken begonnen met krachttraining en mijn voedingsschema.
Ik vroeg me af hoe erg een of twee keer in de week alcohol is (alleen alcohol, daarbij geen vet eten).
Het gaat dan om 6-7 flesjes bier per keer.

Met voorbaad dank,
maar om even serieus op je vraag terug te komen.....
Als je een goed lichaam wilt kun je er niet zulke hoeveelheden bij drinken... Buitengewoon onvoordelig voor het herstel
Zeldaza
 
Ik ben over het algemeen geheelonthouder, maar wanneer ik 3 alcoholische versnaperingen drink dan lig ik er gelijk vanaf hoor :roflol:. Voordeel van niet frequent drinken:o.
 
Ik ben over het algemeen geheelonthouder, maar wanneer ik 3 alcoholische versnaperingen drink dan lig ik er gelijk vanaf hoor :roflol:. Voordeel van niet frequent drinken:o.

Ben ik weer :wave:

Maar echt, ik hield het niet bij met uiteten zaterdag. Begon na 3 wijn met dubbele tong te brabbelen en vond toen de alcohol oprecht niet eens lekker meer :sad:
Vroeger dronk ik voor het op stap gaan makkelijk 2 flessen:roflol: (dagelijks)
 
Ben ik weer :wave:

Maar echt, ik hield het niet bij met uiteten zaterdag. Begon na 3 wijn met dubbele tong te brabbelen en vond toen de alcohol oprecht niet eens lekker meer :sad:
Vroeger dronk ik voor het op stap gaan makkelijk 2 flessen:roflol: (dagelijks)
:roflol::roflol:
Ach zo geniet je toch dubbel van de helft minder drank:D.
 
Ja zo werkt dat toch tegenwoordig bij ''jullie''
het draait uiteindelijk allemaal om de drank, drugs en de keiharde seks. Ik wil niet lullig overkomen maar ik ben wat dit soort dingen betreft echt erg conservatief.
 
Soms denk ik er over om in de bossen te gaan leven
 
  • Like
Waarderingen: mat
Je bent toch geen pro als je voor de rest goed op je voeding let en lekker knalt in de sportschool lekker die paar biertjes drinken
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven