AndroidHealthClinic

Scheren of smeren?

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Ik hou van een gladde torso. Nu heb ik altijd een (baard)trimmer gebruikt, maar is ontharingscrème niet handiger en sneller? Wat is jullie ervaring?
 
Probeer eerst een klein stukje. Niet iedereen kan tegen die crème.
 
Ik hou van een gladde torso. Nu heb ik altijd een (baard)trimmer gebruikt, maar is ontharingscrème niet handiger en sneller? Wat is jullie ervaring?

Wordt het wel lekker zacht van maar die 10min wachten duurt altijd verrekte lang.
Epilator?! Blijft het nog langer zacht. :D
 
Wordt het wel lekker zacht van maar die 10min wachten duurt altijd verrekte lang.
Epilator?! Blijft het nog langer zacht. :D

Hoe lang blijft het zacht met epileren? Smeren moet je zeker vaak doen..?


Poeh, wat is precies het voordeel hiervan t.o.v. andere methodes? Als in, hoe lang blijven die haren weg?
 
Hoe lang blijft het zacht met epileren? Smeren moet je zeker vaak doen..?



Poeh, wat is precies het voordeel hiervan t.o.v. andere methodes? Als in, hoe lang blijven die haren weg?
Zoals je zegt dat het langer weg blijft e, maar ik heb er zelf geen ervaring mee :)
 
Waarom vind je het waard om die moeite te doen voor een gladde torso? Ben wel benieuwd want ik kan het niet opbrengen, zou dan wekelijks moeten gaan waxen o.i.d. Als je van nature een gladde torso hebt is het makkelijk. Misschien zijn we geneigd vaak iets te willen dat we niet hebben (van nature).
 
upload_2018-8-2_13-22-26.png
Werkt perfect! Wel vrij pijnlijk aangezien je haren incl wortel er uit getrokken worden.
 
Waarom vind je het waard om die moeite te doen voor een gladde torso? Ben wel benieuwd want ik kan het niet opbrengen, zou dan wekelijks moeten gaan waxen o.i.d. Als je van nature een gladde torso hebt is het makkelijk. Misschien zijn we geneigd vaak iets te willen dat we niet hebben (van nature).
Let it grow dus?
 
Waarom vind je het waard om die moeite te doen voor een gladde torso? Ben wel benieuwd want ik kan het niet opbrengen, zou dan wekelijks moeten gaan waxen o.i.d. Als je van nature een gladde torso hebt is het makkelijk. Misschien zijn we geneigd vaak iets te willen dat we niet hebben (van nature).

Ja goed punt wel. Mijn haargroei is behoorlijk, dus haal 2x pw de trimmer er langs. Is zo'n 5-10 min werk. Maar alles weer terug laten groeien zie ik al helemaal niet zitten.

Bekijk bijlage 433695Werkt perfect! Wel vrij pijnlijk aangezien je haren incl wortel er uit getrokken worden.

Proberen waard! Thanks.
 
Hoe lang blijft het zacht met epileren? Smeren moet je zeker vaak doen..?

Poeh, wat is precies het voordeel hiervan t.o.v. andere methodes? Als in, hoe lang blijven die haren weg?

Ja goed punt wel. Mijn haargroei is behoorlijk, dus haal 2x pw de trimmer er langs. Is zo'n 5-10 min werk. Maar alles weer terug laten groeien zie ik al helemaal niet zitten.

Proberen waard! Thanks.

Denk dat met alles je wekelijks aan de slag moet als je echt geen haar wil. Maar met epileren, crème of waxen (geen ervaring mee) komen de haartjes zachter terug en niet met stoppels.
Ik zou denken dat epileren van de borst echt superpijnlijk is...

Denk dat je alles moet proberen en kijken wat bij jou past en welke moeite jij ervoor wilt doen.
Wat dat betreft is het net als bij vrouwen :D.
 
Vandaag toevallig over gelezen omdat ik ook nu aardig wat buik borst haar krijg

Dit is wat er werd gezegd
Smeren geeft 5 dagen een glad resultaat
Waarbij trimmen 4 dagen dat geeft
Epileren is het beste maar ook pijnlijker
 
Epileren op de borst lijkt me echt killing.

Vroeger gebruikte ik de epilady voor mn benen en dat was al pijnlijk. Waxen met warme wax ook lqten doen maar te prijzig gelukkig alles laten laseren en ben ik van alle ellende af.

Als je het goed wilt laten waxen moeten de haren ook min een halve cm zijn. Zelf waxen kan ook maar als er resterende haren achterblijven en je gaat er zelf nog een keer overheen dan gaat je huid irriteren. Ontharingscremes vind ik altijd mega vies en volgens mij gaat de wortel niet mee waardoor de haren best snel weer terug zijn.
 
Ik laat het gewoon harsen. Een epileer apparaat op je borst en buik is gewoon jezelf onnodig martelen. :rofl:
 
 
Philips BodyGroom ;)

Smeren is ruk.

Waxen? Mijn vrouw doet mijn rug. Op buik en borst vind ik het helemaal niet leuk.
 
Welke versie?

Ik heb er nu een stuk of 3 gehad... werken alle 3 top. Zowel de goedkoopste versie als de wat duurdere. Nu heb ik de TT2039. Zit ook een tondeuse op voor je baard ofzo.
 
Back
Naar boven