MuscleMeat

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit was mijn puntenverdeling

5: The Admiral
4: Mouss
3: Skatermarvin / Punjab
2: Furry / Grote S
1: Fronter / Bokah
---
5: HillR
4: Lucille

Edit: ik rank adhv "podiumplekken". Een nummer < 3 is niet slecht in mijn ogen. Deze mensen scoren op mijn ladder relatief gewoon lager dan degene die daarboven staat
 
Laatst bewerkt:
Hoe stem ik? Zie het niet via telefoon..
 
Hoe stem ik? Zie het niet via telefoon..
"Stemmen mannen" of "stemmen vrouwen"
Op foto klikken.
Doorscrollen naar beneden
Waardeer deze media *****
Aantal sterren aanklikken en evt berichtje schrijven.

Kan ook op foon!
 
Die contest moet echt wat prominenter op het forum geplaatst worden want je moet er werkelijk naar zoeken om het te vinden. Kan er op de hoofdpagina niet gewoon een linkje komen of de top 3 foto’s direct displayen?
 
Die contest moet echt wat prominenter op het forum geplaatst worden want je moet er werkelijk naar zoeken om het te vinden. Kan er op de hoofdpagina niet gewoon een linkje komen of de top 3 foto’s direct displayen?
Ben het ook wel eens met dit
 
Er staat in elk geval een banner bovenin de index pagina :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Staat toch inderdaad gewoon bovenaan de hoofdpagina? :)
 
Er staat inderdaad een banner bovenaan die alle ingelogde leden kunnen zien op elke pagina. Als je deze hebt weg geklikt kun je een reset doen via -> voorkeuren -> Herstel ontzette notificaties

Edit: ik heb het even herordend zodat de contest banner eerst staat en dus zichtbaarder is ipv tussen de andere banners (niet iedereen klikt banners weg).

+ onderaan de voorpagina toegevoegd.
 
Stemmen is nog mogelijk tot 18u vanavond!
 
Back
Naar boven