XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bij mij komt er maar 1 er openlijk voor uit op zo’n kleine 200 man.
     
    Bij mij komt er maar 1 er openlijk voor uit op zo’n kleine 200 man.
    Wat een faggots als ze het niet durven zeggen.

    Nee, in de zorg is dat allesbehalve een probleem. Kan me inbeelden dat er andere sectoren zijn.
     
    Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.

    Wat een waterval aan verbale diarree.
     
    Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.
    En dat maakt je dag goed omdat je de buurvrouw niet mag óf omdat je een oogje hebt op de buurvrouw en je je kans schoon ziet nu ze scheidt van de buurman?
     
    Gewoon, omdat dat dus ook een manier is om te vertellen dat je uit elkaar gaat.
     
    En dat maakt je dag goed omdat je de buurvrouw niet mag óf omdat je een oogje hebt op de buurvrouw en je je kans schoon ziet nu ze scheidt van de buurman?
    Omdat hij een oogje heeft op de vent en die kerel daar binnenkort alleen woont :verneder:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik kwam de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze binnenkort gaat verhuizen. Dus ik vroeg waarom ze ging verhuizen, bevalt het huis niet meer, bevalt de wijk niet meer? Dat allemaal wel, alleen de vent met wie ze het huis deelt bevalt niet meer zei ze.
    Pics van buurvrouw.
     
    Lekker wijf ging naar mijn gains staren
     
    Back
    Naar boven