AndroidHealthClinic

Kicked out of the gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
8.760
Waardering
9.067
Lengte
1m80
Massa
69kg
Iemand dit filmpje al gezien? Staat verder geen tekst bij, dus ik weet niet of dit een geïrriteerde 'klant' was of de eigenaar...
 
Dit was een klant en niet iemand die er werkt, ik heb gelezen dat er klacht is ingediend en hij voor de rechtbank moet komen.
Die jongen had zichzelf hard kunnen blesseren, ongehoord hoe die kerel op de barbell trapt.
 
Klopt wat Sanca zegt idd.
Respect dat hij hem niet zo tering hard neer poeierd.
 
Je zou hem toch de nek omdraaien.
 
Verschrikkelijke eikel zeg.
 
ach ja , zo nu en dan gebeuren dingen als dit . zo werd mijn pa vorig jaar in de gym bedreigd nadat hij een jonge gast vroeg of hij de bench ff wou afvegen , zelf al issues gehad omdat ik vroeg of die jbl bluetooth speaker zachter mocht . zulk type lui moet je eigenlijk gewoon droppen
 
Iemand dit filmpje al gezien? Staat verder geen tekst bij, dus ik weet niet of dit een geïrriteerde 'klant' was of de eigenaar...
om precies te zijn die jonge had zijn rug kunnen breken . dit is van dat alpha gedrag dat niks te zoeken heeft in een goede gym , naar mijn mening mag de man in kwestie zijn ledenpas inleveren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
om precies te zijn die jonge had zijn rug kunnen breken . dit is van dat alpha gedrag dat niks te zoeken heeft in een goede gym , naar mijn mening mag de man in kwestie zijn ledenpas inleveren.
Dat sowieso. Maar als dit voor de rechtbank komt, zou een paar honderd uurtjes werkstraf ook niet verkeerd zijn. Het bewijs licht alvast op tafel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vroeger bestonden er nog straffen zoals zweepslagen. Jammer dat dat is afgeschaft, had mij voor deze situatie wel toepasselijk geleken.
 
Kielhalen. Zeer effectief. Tja Bert...verkeerde onderdeel gekozen :D
 
om precies te zijn die jonge had zijn rug kunnen breken . dit is van dat alpha gedrag dat niks te zoeken heeft in een goede gym , naar mijn mening mag de man in kwestie zijn ledenpas inleveren.
Ledenpas, je bent een vriendelijk persoon... ;)
 
Vroeger bestonden er nog straffen zoals zweepslagen. Jammer dat dat is afgeschaft, had mij voor deze situatie wel toepasselijk geleken.

Hoe raar het ook klinkt, ik snap niet waarom dat soort straffen niet meer gebruikt worden.
 
Dat sowieso. Maar als dit voor de rechtbank komt, zou een paar honderd uurtjes werkstraf ook niet verkeerd zijn. Het bewijs licht alvast op tafel.
Hoe licht, kilo'tje of 100?
 
beste Bert ,zweepslagen , het ocd grammatica nazi zijn ik vermoed een lichte kink
 
beste Bert ,zweepslagen , het ocd grammatica nazi zijn ik vermoed een lichte kink
Ik heb inderdaad een bepaalde vorm van OCD, maar dit heeft niet zozeer met mijn spelling-/grammaticanazischap te maken. Verder kan ik je niet helemaal volgen.
 
Noun - kink
Plural - kinks
As in "a kink". sexual tastes for a person. Usually a kink is an unusual taste in sexual behaviour.

The following example is NOT me or anyone i know.
One of jane's KINKS was wearing lycra while being spanked. . met dank aan urban dictionary
 
Noun - kink
Plural - kinks
As in "a kink". sexual tastes for a person. Usually a kink is an unusual taste in sexual behaviour.

The following example is NOT me or anyone i know.
One of jane's KINKS was wearing lycra while being spanked. . met dank aan urban dictionary
In ken wel The Kinks, legendarische band van o.a. de gebroeders Davies.
 
Even door de YouTube comments heen gescrolled...zal niet lang duren voordat hij gedoxxed word. Ik voelde een intense woede bij het bekijken van dit filmpje en weet ook niet hoe die dude nog het geduld had om verbaal te blijven communiceren, zelfs na het duwen.
 
Back
Naar boven