AndroidHealthClinic

De goede kortwerkende cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bricke93

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2013
Berichten
80
Waardering
15
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Beste Lezers,

Zoals hier vaak worden hier altijd maar kurvoorstellen geplaatst, ook vaak 10x dezelfde, dus kopiëren de nieuwere generatie, gewoon wat ze hier lezen.

Nu merk ik zelf op, dat er zeer weinig gebruik gemaakt wordt van de kortwerkende esters ?!

Nu zou ik graag dit topic eens willen laten gaan over zo’n soort cycles.

Lijkt me zeer handig om eens te weten van elkaar wat ze al gebruikt hebben om even af te stappen van enkel de Oral kuurtjes of de 12weken lange esters. ( geen ervaring /-> gewoon kuurvoorstellen / eigen cycles )

Wat was jouw “ hevigste “ kortwerkende cycle of wat was je laatste ? :rolleyes:

Ook zit ik met een aantal persoonlijke vragen waar ik mee zit, voor ik me aan kortwerkende cycle wil werpen.

- Is het inderdaad beter om bij kortwerkende compounds dit maar gedurende 6-8 weken te gaan, of kan je dit toch langer doortrekken ?

- Heeft het eigenlijk nut om een soort van kickstart te nemen, aangezien we met snelwerkendere compounds zitten ?

- Wat betreft de nakuur van zo’n cycle, moet deze dan korter duren, ... ?


Ik hoop dat we met dit topic ook een oog kunnen werpen op de andere compounds, om niet altijd over die Winstrol, Test, Tren te moeten praten..

-
Mijn volgende cycle zou er kunnen uitzien als volgt
1-8 100mg Test Prop EOD
1-8 100mg NPP EOD
1-8 100mg Mast Prop EOD
1- 2x 500iu Hcg
- Nakuur ?
 
Laatst bewerkt:
Korte esters worden gebruikt wanneer er vanwege omstandigheden maar voor een korte periode gekuurd kan worden of i.v.m. het ontwijken van dopingcontroles. Bijna iedere recreatieve gebruiker die ik ken kan wel langer kuren dan een paar weken, en hoeft dan ook geen korte esters te gebruiken. Scheelt ook enorm qua prikfrequentie. De paar mensen die ik ken die doen het puur en alleen vanwege dopingcontroles. Dan kunnen ze langer doorgaan met kuren tot de uiteindelijke dag dat er een dopingcontrole kan plaatsvinden (in veel gevallen simpelweg de wedstrijddag). Vandaar dat hier relatief weinig topics over zijn. Het is verder ook weinig interessant, want het komt nog steeds op hetzelfde neer als langer kuren. Je prikt alleen wat vaker.
 
recent nog korte ester gedaan
100mg test prop eod week 1 -10
turinabol 50 mg ed begon op 80 mg na een aantal dagen verschrikkelijke hoofdpijn gehad verlaagd naar 50 mg , bloeddruk was ook vrij hoog week 1- 8 ( weet het 6 weken is max voor oral )
vanaf het begin hcg mee laten lopen en vervolgens nog nolva als pct 4 weken gedaan

paar jaar terug
100 mg test prop eod week 1 - 8
winiject ed week 1-8
70 mg anavar week 1-8
toen liet nog geen hcg meelopen en ben ik nat gegaan na mijn pct ,wat geresulteerd heeft in toch hcg moeten gebruiken
korte esters hebben zeker hun plaats , het enigste nadeel is naar mijn inzicht het vele prikken .en bij de winni het pijnlijke prikken
 
recent nog korte ester gedaan
100mg test prop eod week 1 -10
turinabol 50 mg ed begon op 80 mg na een aantal dagen verschrikkelijke hoofdpijn gehad verlaagd naar 50 mg , bloeddruk was ook vrij hoog week 1- 8 ( weet het 6 weken is max voor oral )
vanaf het begin hcg mee laten lopen en vervolgens nog nolva als pct 4 weken gedaan

paar jaar terug
100 mg test prop eod week 1 - 8
winiject ed week 1-8
70 mg anavar week 1-8
toen liet nog geen hcg meelopen en ben ik nat gegaan na mijn pct ,wat geresulteerd heeft in toch hcg moeten gebruiken
korte esters hebben zeker hun plaats , het enigste nadeel is naar mijn inzicht het vele prikken .en bij de winni het pijnlijke prikken
Waarom zou je dat prikken i.p.v. tabs?
 
Daarbij komend zijn korte esters ook nog een stuk duurder. Ik zie niet veel voordleen.
 
Maar ziet de NPP cycle erop zich goed uit ?
 
Zou de test prop wel minimaal een halve week langer zetten. (want NNP heeft een iets langere ester)
3 dagen na de laatste prik hiermee beginnen:
50mg clomid week 1
25mg clomid week 2 t/m 4
 
Back
Naar boven