XXL Nutrition

minder sterk in een andere gym ?

Bezoekers in dit topic

timowamel

Novice
Lid geworden
23 mei 2016
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen van het BB forum ik zal mij even voorstellen.
ik ben Timo kom uit Wamel (in de buurt van Tiel) en ik train nu al zo'n 5 jaar

Ik ben sinds deze maand begonnen met trainen bij een andere sportschool nadat ik 5 jaar lang trainden bij een sportschool die kwa apparatuur waardeloos was, waardoor ik niet meer groeide.

Nu is mijn vraag of iemand mij kan uitleggen hoe het kan dat ik hier veel minder sterk ben.
(voorbeeld) mijn bench max was 150 kg en nu heb ik al moeite met 100 kg voor een aantal reps, terwijl ik dat eerst voor 10 Reps deed met gemak.

Voeding is het zelfde als hiervoor dus daar kan het niet aan liggen.

Groet timo :)
 
Laatst bewerkt:
Dat een BB lichter is of een katrol anders loopt kan ik nog mee inkomen, maar dat verklaart niet dit verschil. KG vs. LBS?
 
Dat een BB lichter is of een katrol anders loopt kan ik nog mee inkomen, maar dat verklaart niet dit verschil. KG vs. LBS?
klopt! daarom vind ik het zo raar dan er ineens zo'n verschil is, het is ook alleen met de standaard borst oefeningen. (fly's en press oefeningen) alles is in kg
 
Als je denkt dat je niet meer groeit omdat de apparatuur slecht is, heb ik mijn twijfels bij dat behoorlijk hoge niveau van jou.
De sportschool had geen eens een leg press of iets, en je kent mij niet eens. als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks!
 
Laatst bewerkt:
De sportschool had geen eens een leg press of iets, en je kent mij niet eens. als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks!

Dat hoge niveau is er gewoon niet
En je profiel foto zegt al genoeg fake stats...

Ontopic het bankje van de bench kan breder zijn of smaller waardoor je minder kracht hebt. Je gewichten uit oude gym waren niet echt de kilo's die er op stonden. Je kan zelf toch wel wat verzinnen pannenkoek