MuscleMeat

Lab test hulp

Bezoekers in dit topic

Beaster

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2011
Berichten
66
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Hi All,

Lab test laten doen omdat ik 't gevoel heb dat ik niet meer goed zat met m'n anti e en libido. Blijkt dat ik aardig goed zat (zie test op lab)

Verleden/huidig
Jan tm juli 500mg test e
Juli tm heden 300mg test e/350 tren a
Tevens 0.5mcg t3 ed en winny 50mg ed

Anti e = aromasin 2.5 e2d
Hcg verwaarloosd al 3maanden niet meer

Lab

Genomen op nuchtere maag vroeg in de ochtend (mogelijke cortisol verklaring)

Prolactin waarde kan ik niet goed in verhouding brengen. Net als oestrogeen (nergens te zien)

IMG_20180807_194326.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb dus ook 't gevoel dat ik bijna een Tren A only draai op dit moment. Al raden ze dat aan altijd met low test te nemen lijkt me dit wat underrated
 
Heb dus ook 't gevoel dat ik bijna een Tren A only draai op dit moment. Al raden ze dat aan altijd met low test te nemen lijkt me dit wat underrated
zou maar eens wat andere test gaan halen , en idd schijnt test laag tren hoog de way to go te zijn de tren moleculen hebben een sterkere receptor binding ...... en hcg heb je gedropped ?
 
Klopt die test conclusie had ik ook al getrokken idd.

Hcg is idd gedropped door eigen fout, gaat zsm weer terug om m'n Fsh en Lh te uppen.

Iemand nog een conclusie op m'n prolactine levels ivm Tren?
 
heb je prolactine issues ? je e2 readings kunnen door tren hoger uitvallen op papier , mocht je prolactine issues hebben kun je cabnergoline pakken , al moet ik eerlijk zeggen mijn kennis is wat beperkt tren betreft
 
Ik vind prolactine zo moeilijk om te bepalen. Heb Geen gyno of gynoachtige tits, zeker geen afscheiding dus ook. Heb Prami liggen ipv Cabo just in case. Zat aan verhoogde prolactine te denken ivm libido wat normaal sky-high is op test tren, maar met dit result snap ik dat 't de test is die schuldig is
 
mogelijk komen er nog wat mensen die wat meer kennis van tren hebben hun knowledge droppen , maar dit is vooraal wat ik lees en hoor . die e2 heb ik bij mijn broertjes bloedtest ook gezien en ook geen prolactine of progesteron issues
 
Klopt die test conclusie had ik ook al getrokken idd.

Hcg is idd gedropped door eigen fout, gaat zsm weer terug om m'n Fsh en Lh te uppen.

Iemand nog een conclusie op m'n prolactine levels ivm Tren?

hcg gaat niks doen aan je lh en fsh...hcg is vooral lh maar het lijkt op lh en is geen lh dus je lh waarde zal nog steeds 0 zijn op hcg
 
hcg gaat niks doen aan je lh en fsh...hcg is vooral lh maar het lijkt op lh en is geen lh dus je lh waarde zal nog steeds 0 zijn op hcg

Ja uiteraard. bedoelde meer de Lh en Fsh te uppen na m'n kuur door nu testicle's actief aan te sturen via HCG
 
Misschien denk ik te makkelijk
Maar als je test waarde op 300 mg 11.3 is
Is je gear toch gewoon onder gedoseerd ??
 
Desnoods even je gear in echt nep selectie plaatsen
 
Misschien denk ik te makkelijk
Maar als je test waarde op 300 mg 11.3 is
Is je gear toch gewoon onder gedoseerd ??
Nee dit ligt eraan wanneer je je testosteron injectie hebt gezet en het moment van de bloedafname. Het is niet zo dat test waardes oneindig blijven stijgen na iedere injectie. Zijn gear kan dus gewoon prima zijn.
 
Nee dit ligt eraan wanneer je je testosteron injectie hebt gezet en het moment van de bloedafname. Het is niet zo dat test waardes oneindig blijven stijgen na iedere injectie. Zijn gear kan dus gewoon prima zijn.

dit klopt maar als hij 1x pw zet is 11 zelfs op dag 7 wel erg laag
 
Nee dit ligt eraan wanneer je je testosteron injectie hebt gezet en het moment van de bloedafname. Het is niet zo dat test waardes oneindig blijven stijgen na iedere injectie. Zijn gear kan dus gewoon prima zijn.

Ja duidelijk ik ging ervan uit dat als een volwassen man gemiddeld 78 mg aanmaakt en dan een waarde tussen de 9 en 28 moet hebben, dat een waarde op 300 mg dan dan wel echt minimaal 28 of hoger mag uitkomen, maar dat zeg ik ik denk misschien te makkelijk
 
Zijn waarde nu is wel relatief laag maar 300mg is ook aan de lagere kant en zet hij wel frequent genoeg en op vaste dagen bijvoorbeeld. Kan van meer factoren afhankelijk zijn.
 
Back
Naar boven