MuscleMeat

189cm 89kg Wat gaat hier fout? zie foto

Bezoekers in dit topic

majeri

Novice
Lid geworden
17 apr 2018
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Is mijn rug te groot?
Mijn middel te smal?
Mijn heup te wijd?
Hoe maak ik mijn lichaam estetisch verantwoord
stats 189cm
89kg

Hoe kan ik het estetisch verantwoord maken?
IMG-20180417-WA0005.JPG
IMG_20180417_093602571.JPG
 
Genetisch bepaald
 
Volgens mij staan je schouders ver naar voren en is het dus deels je houding.
 
Combinatie van vrij wijde lats, small middel maar brede obliques/heupen.
Is grotendeels genetisch. Bredere schouders en lats krijgen kan je meer een V-taper geven.
Grotere chest kan ook helpen.
 
Ik zou iets van facepulls in je schema gooien. Voor de rest, blame them genetics.
 
Ik ga wat meer focus leggen op delts en face pulls er bij pakken
 
Nieuwe foto plaatsen waar je met je schouders naar achteren staat en dan niet vanuit het kikvorsperspectief
 
Wat is je huidige trainingsschema, misschien liggen de verhoudingen wat scheef.
 
Je hebt een smalle en hoge taille en een smalle borstkas, maar brede heupen. Gewoon doortrainen.
 
Je hebt een pectus, dat zorgt voor dit soort bijzondere houdingen.
 
Je hebt een pectus, dat zorgt voor dit soort bijzondere houdingen.
Ik zie eerlijk gezegd zowel geen excavatum als geen carinatum (misschien een extreem milde carinatum). Daar ga je echt niet deze houding van aannemen.
 
Ik zie eerlijk gezegd zowel geen excavatum als geen carinatum (misschien een extreem milde carinatum). Daar ga je echt niet deze houding van aannemen.

Lijkt mijn inziens toch wel op een excavatum, borstbeen ligt lager dan bovenste buikspier 'blok'. Het is niet extreem, maar dit verklaart misschien wel de 'achterlopende' borst.
 
Lijkt mijn inziens toch wel op een excavatum, borstbeen ligt lager dan bovenste buikspier 'blok'. Het is niet extreem, maar dit verklaart misschien wel de 'achterlopende' borst.
Ik zie hier letterlijk geen millimeter vergroeiing van het borstbeen naar binnen toe.
 
Rechter foto, zeer onscherp, maar ik zie wel degelijk een dal.
 
Rechter foto, zeer onscherp, maar ik zie wel degelijk een dal.
Je bedoelt dit?
upload_2018-8-9_18-33-45.png


Dat is geen vergroeiïng van het borstbeen, dat is hoe zijn borstspieren aflopen.
 
Je bedoelt dit?
Bekijk bijlage 433905

Dat is geen vergroeiïng van het borstbeen, dat is hoe zijn borstspieren aflopen.

hmm, ok.. En als je kijkt naar mijn laatste foto in mijn galerij? Ik zie een overeenkomst en ik heb wel degelijk excavatum...
 
Back
Naar boven