Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

En waarom zou het onozel zijn als anderen het wel doen? Omdat jij iets niet doet is het onozel.

Dat jij je eten niet afweegt is goed voor u.
Omdat ik mij dat niet kan inbeelden dat een man die niet obees is en een strict voedingsplan moet volgen, zich hiermee bezig houdt. Ieder zijn ding, maar je moet ook verstaan dat dit voor een normale mens lachwekkend overkomt.
 
We zullen maar stoppen want we zitten in een sarms topic dat er eigenlijk niks mee te maken heeft. Ik wist niet dat hierop zoveel reacties zouden komen.
 
Vecht het maar verder uit in pm.
 
Het lijkt me evident dat een 10 mg scoop relatief grotere afwijkingen gaat hebben dan een scoop whey van 30 gram. Sowieso is zo’n mg scoop echt wel een geklooi.

Anyway. Sarms oplossing blijkt zo makkelijk nog niet als ik online lees. Het is niet dat je dat ff in een flesje water kan smijten. Het is niet voor niets dat die sarm suppliers woekerprijzen vragen voor het capsuleren van een grammetje sarms. Vraag me ook echt af hoe betrouwbaar hun nauwkeurigheid is.
 
Het lijkt me evident dat een 10 mg scoop relatief grotere afwijkingen gaat hebben dan een scoop whey van 30 gram. Sowieso is zo’n mg scoop echt wel een geklooi.

Anyway. Sarms oplossing blijkt zo makkelijk nog niet als ik online lees. Het is niet dat je dat ff in een flesje water kan smijten. Het is niet voor niets dat die sarm suppliers woekerprijzen vragen voor het capsuleren van een grammetje sarms. Vraag me ook echt af hoe betrouwbaar hun nauwkeurigheid is.

Waarom niet gewoon een accurate weegschaal gebruiken en je eigen capsules maken?
 
Waarom niet gewoon een accurate weegschaal gebruiken en je eigen capsules maken?

Mja dat is wel even een aantal uurtjes zitten om zooitje van die caps te gaan maken haha.

.
 
Overweeg 90 dagen LGD4033 op 15 mg en S4 op 50 mg als eerste sarms kuurtje.

Offf

1-12 lgd-4033 10 mg day dosed once a day in the a.m.
1-12 S4 50 mg day... split doses... 25 mg in the a.m. and 25 mg 4-6 hours later
1-12 GW-510516 20 mg day… dosed all at once 30 minutes before workout and non workout days, all at once in the a.m.
9-12 d aspartic acid


Mini pct 13-16
 
Overweeg 90 dagen LGD4033 op 15 mg en S4 op 50 mg als eerste sarms kuurtje.

Offf

1-12 lgd-4033 10 mg day dosed once a day in the a.m.
1-12 S4 50 mg day... split doses... 25 mg in the a.m. and 25 mg 4-6 hours later
1-12 GW-510516 20 mg day… dosed all at once 30 minutes before workout and non workout days, all at once in the a.m.
9-12 d aspartic acid


Mini pct 13-16

GW is vooral heel prettig om erbij te hebben. Conditie als een paard. Gecombineerd met S4 wordt dat knallen in de gym. LGD is een goeie massabouwer.
 
Overweeg 90 dagen LGD4033 op 15 mg en S4 op 50 mg als eerste sarms kuurtje.

Offf

1-12 lgd-4033 10 mg day dosed once a day in the a.m.
1-12 S4 50 mg day... split doses... 25 mg in the a.m. and 25 mg 4-6 hours later
1-12 GW-510516 20 mg day… dosed all at once 30 minutes before workout and non workout days, all at once in the a.m.
9-12 d aspartic acid


Mini pct 13-16

Vanwaar de d aspartic acid? Beetje voorbereidend op je pct of verwacht je er echt iets van?
 
Vanwaar de d aspartic acid? Beetje voorbereidend op je pct of verwacht je er echt iets van?
Met een kuur als deze kan je zeker in 12 weken 4 kilo droge massa pakken. En ja lgd onderdrukt wel dus aspartic acid zal helpen om het testosteron niveau weer naar het normale te brengen.

Ik zeg goede keuze om kennis te maken met sarms! En verstandig om wel een pct te doen, ik zou persoonlijk toch nog iets van clomid of nolva toevoegen. Maar misschien volstaat aspartic acid ook als pct voor een sarmskuur. Bloedwaardes zouden het moeten aantonen. Maar helaas vind ik daar nog te weinig informatie over.
 
Met een kuur als deze kan je zeker in 12 weken 4 kilo droge massa pakken. En ja lgd onderdrukt wel dus aspartic acid zal helpen om het testosteron niveau weer naar het normale te brengen.

Ik zeg goede keuze om kennis te maken met sarms! En verstandig om wel een pct te doen, ik zou persoonlijk toch nog iets van clomid of nolva toevoegen. Maar misschien volstaat aspartic acid ook als pct voor een sarmskuur. Bloedwaardes zouden het moeten aantonen. Maar helaas vind ik daar nog te weinig informatie over.

Beter een echte nakuur, lgd is volgens de onderzoeken al test verlagend op 1mg.
Die supplementen zullen niks doen.
 
Beter een echte nakuur, lgd is volgens de onderzoeken al test verlagend op 1mg.
Die supplementen zullen niks doen.
Ik neem zelf idd liever het zekere voor het onzekere. Het is heel belangrijk om optimaal te herstellen.
 
Vanwaar de d aspartic acid? Beetje voorbereidend op je pct of verwacht je er echt iets van?

Haha was copy paste van andere website, had dat stukje er niet eens bij gezien. Ging me om de toevoeging van GW.
 
Met een kuur als deze kan je zeker in 12 weken 4 kilo droge massa pakken. En ja lgd onderdrukt wel dus aspartic acid zal helpen om het testosteron niveau weer naar het normale te brengen.

Ik zeg goede keuze om kennis te maken met sarms! En verstandig om wel een pct te doen, ik zou persoonlijk toch nog iets van clomid of nolva toevoegen. Maar misschien volstaat aspartic acid ook als pct voor een sarmskuur. Bloedwaardes zouden het moeten aantonen. Maar helaas vind ik daar nog te weinig informatie over.

Dat verbaasd mij inderdaad wel. Geen voor en na bloedwerk te vinden op de fora. Ik kan zelf alleen maar zeggen dat ik van onderdrukking niets merk. Alles werkt nog en is hetzelfde formaat ifyouknowwhatimsaying. Ben wel van plan om over 4-6 weken bloedwerk te doen. Heb 1,5 jaar geleden dit ook gedaan, dus ik heb referentie.
 
Ik ben gewoon serieus hoor. Ik doe aan IIFYM en de ene keer heb ik 30g nodig, de andere keer 60g. Ben liever gewoon accuraat. Bijna iedereen die ik ken weegt z'n whey. Rijst weeg je toch ook met een weegschaal ipv met een kopje?

De ene scoop whey is 20g, en de andere 40g ;)
Ik weeg regelmatig eens een scoop whey af en daar zit bij mij max 5gr verschil op.
 
Ik heb nog nooit in mijn leven een scoop whey gewogen. Ik neem altijd aan wat er op de verpakking staat, en gooi er dan een scoopie extra bij.
 
Dat verbaasd mij inderdaad wel. Geen voor en na bloedwerk te vinden op de fora. Ik kan zelf alleen maar zeggen dat ik van onderdrukking niets merk. Alles werkt nog en is hetzelfde formaat ifyouknowwhatimsaying. Ben wel van plan om over 4-6 weken bloedwerk te doen. Heb 1,5 jaar geleden dit ook gedaan, dus ik heb referentie.
Ik ben zeer geïnteresseerd in de uitslag!
 
Vorige week dinsdag begonnen met lgd4033 15mg en rad140 30mg naast de 20mg mk677 die ik al deed. Maar fuck man.. in 1 week 5 kilo zwaarder ???:eek:

Kan zoiezo geen spiermassa zijn... dat lijkt me wat overdreven. Maar ik heb geen look alsof ik mega veel vocht vasthoudt.

Verder heb ik mn cal maar minimaal verhoogd met 200cal ten opzichte van mn onderhoud.

Iemand ervaring met rad140 en vocht vasthouden?
 
Back
Naar boven