AndroidHealthClinic

Cellucor's nieuwe pwo?

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik hem sinds kort en ik vind het echt een super goede pwo!
Ingrediënten prima geselecteerd en zijn goed gedoseerd.
Veel energie en prima pomp, goede smaak, lost goed op.
 
Aangepast, maar wat is hier zo veel beter aan t.o.v. andere pwo’s?

Van de stoffen die ze gebruikt hebben doen ze juiste werkzame doseringen erin. Anders koop je vaak rotzooi waarin een hoop aan stoffen in zitten zonder de werkzame doseringen oftewel je hebt er niks aan.

edit: Heb de link ook even aangepast ;).
 
En als je van die andere pwo’s gewoon wat meer neemt? Of krijg je dan teveel caffeine binnen?
 
Ooit blast geprobeerd? Vind ik veel beter dan de normale c4,.
 
En als je van die andere pwo’s gewoon wat meer neemt? Of krijg je dan teveel caffeine binnen?

Yep too much caffeine, tenminste in de meeste gevallen.
 
Ooit blast geprobeerd? Vind ik veel beter dan de normale c4,.

Gelukkig is dit niet de normale c4, de normale c4 vind ik ook niet bijzonder. Blast van het huismerk bedoel je?
 
Gelukkig is dit niet de normale c4, de normale c4 vind ik ook niet bijzonder. Blast van het huismerk bedoel je?
Ja die doet het wel voor me, kan de 300mg caffeine zijn of de beta alanine maar ga er lekker op zonder crash.
 
Ja die doet het wel voor me, kan de 300mg caffeine zijn of de beta alanine maar ga er lekker op zonder crash.

Caffeine for sure, aan de hoeveelheid aan stoffen te zien en de 10 gram dosering lijken er niet de goede hoeveelheden in te zitten. Misschien wel van de beta alanine though.
Preworkouts zoals blast laat ik bij standaard al staan omdat ze te miezerig zijn om de doseringen van de stoffen aan te geven.

edit: Kijk bijvoorbeeld naar het ingredient Citrulline, hier heb je 6 tot 8 gram van nodig pwo voordat het nut heeft. Dit bevat blast o.a. en aan de ingrediëntenlijst te zien staat beta-alanine eerste op de lijst (wat waarschijnlijk 1,5-3 gram is in blast) en citrulline komt pas later op de ingrediëntenlijst wat dus meteen al vertelt dat er veel te weinig in zit.

Bij ingrediëntenlijsten staan de ingrediënten die het hoogst gedoseerd zijn altijd eerst en gaan dan in volgorde omlaag naarmate de doseringen.
 
Laatst bewerkt:
Enige ‘prettige’ pwo die goed gedoseerd is, is voor mij Arc Reactor van Granite Supplements. Kreeg hier zowel een stabiele boost (geen crash) als een heerlijke pomp van. C4 vond ik persoonlijk (al is het wel een paar jaar geleden) niet erg fijn.
 
Enige ‘prettige’ pwo die goed gedoseerd is, is voor mij Arc Reactor van Granite Supplements. Kreeg hier zowel een stabiele boost (geen crash) als een heerlijke pomp van. C4 vond ik persoonlijk (al is het wel een paar jaar geleden) niet erg fijn.

And again, dit is niet de originele c4 pwo. Arc reactor heeft inderdaad wel goeie doseringen.
 
And again, dit is niet de originele c4 pwo. Arc reactor heeft inderdaad wel goeie doseringen.
Was destijds ook zo’n ‘speciale superdupergedoseerde’ versie. De originele was inderdaad totaal bout.
Uiteindelijk is het natuurlijk een van de meest persoonsgebonden producten.
 
Ik ga wel lekker op twee scoops citrulline malaat + 200mg caffeïne in capsulevorm, en dan tijdens de workout drink ik water met nog eens twee scoops citrulline.

Goede pomp door de citrulline en ik kan altijd de caffeïne weglaten als ik van mezelf al een energiekick heb. Die andere middelen geloof ik niet zo in als preworkout.

Het is sowieso maar net de vraag hoe gezond het is om vasodilatoren(citrulline) met stimulanten te combineren, moet in combinatie met zwaar trainen toch een redelijke belasting zijn voor je hart
 
Ik ga wel lekker op twee scoops citrulline malaat + 200mg caffeïne in capsulevorm, en dan tijdens de workout drink ik water met nog eens twee scoops citrulline.

Goede pomp door de citrulline en ik kan altijd de caffeïne weglaten als ik van mezelf al een energiekick heb. Die andere middelen geloof ik niet zo in als preworkout.

Het is sowieso maar net de vraag hoe gezond het is om vasodilatoren(citrulline) met stimulanten te combineren, moet in combinatie met zwaar trainen toch een redelijke belasting zijn voor je hart

Misschien ook maar eens proberen, net mijn 200 MG caffeïne tabs binnen. Ik wil alleen agmatine :(.
 
Ik heb maar net c4 ontdekt en moet zeggen dat ik 'em heerlijk vind.
 
Ik heb maar net c4 ontdekt en moet zeggen dat ik 'em heerlijk vind.

Welke heb je gebruikt? Diegene uit dit topic of een andere?
 
Back
Naar boven