XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ja, was weer te enthousiast en wou het tempo opdrijven terwijl het nogal glibberig was. Er af gevallen met m'n rug op een lekker dikke stronk.
    beterschap
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Oeps...foto’s in verkeerde topic gespost...had do you even meme moeten zijn....mea culpa. Spanking mag, stokslagen liever niet (ook niet met de korte stok). :duh:
     
    Oeps...foto’s in verkeerde topic gespost...had do you even meme moeten zijn....mea culpa. Spanking mag, stokslagen liever niet (ook niet met de korte stok). :duh:
    Houten pootslag
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Graag on topic houden heren :roflol:
     
    Stijve nek sneller genezen dan verwacht. En ook de training gaat terug als een speer, zonder pijntjes noch ontstekingen.
     
    Ja, was weer te enthousiast en wou het tempo opdrijven terwijl het nogal glibberig was. Er af gevallen met m'n rug op een lekker dikke stronk.
    Fuck!!! En niks aan over gehouden? Jesus dude, pas op met de rug.
     
    Eigenlijk gister maar...
    IMG-20180813-WA0018.jpeg
     
    Dat zijn een hoop samples. Ga je whey uit proberen en daarna bestellen welke het best bevalt? Je kunt ook zo'n sample pack van Whey Delicious kopen, dan kun je ideaal testen. Heb ik de eerste keer ook gedaan. En dan concluderen dat er te veel lekkere smaken zijn en dus alsnog 8 potten van 2,5 kg bestellen :P.
     
    Dat zijn een hoop samples. Ga je whey uit proberen en daarna bestellen welke het best bevalt? Je kunt ook zo'n sample pack van Whey Delicious kopen, dan kun je ideaal testen. Heb ik de eerste keer ook gedaan. En dan concluderen dat er te veel lekkere smaken zijn en dus alsnog 8 potten van 2,5 kg bestellen :P.

    Ik heb een sample pakket voor vakantie :D (ideaaaaaaal!)

    En had weer eens een try out box besteld. Vind dat zo leuk haha. Voel mij dan echt een klein kind die cadeautjes uitpakt.

    En inderdaad, er zijn maar weinig smaken die ik niet lekker vind :P Vandaar ook een sample pakket voor vakantie zodat ik elke dag een andere smaak heb.

    Wordt tijd dat ik mijn eigen huis heb want de helft van de keuken staat nu vol met potten whey en meer producten van XXL.. sorry mam:roflol:

    Ik bestel liever XXL dan kleding... ben ik nu ziek?
     
    Dieven stelen in België voor bijna 1 miljoen euro aan blikjes energiedrank - http://nos.nl/l/2245959

    Skatermarvin was jij het? Hoe dan ook iemand van dit forum.
    Whahaha..zit suiker in! Die moet ik niet.

    Verder vind ik redbull mwoah...

    Hahaha, ik dacht net hetzelfde Skatermarvin :roflol::roflol::roflol:
    :roflol: Ik heb een beetje een reputatie vrees ik..

    En had weer eens een try out box besteld. Vind dat zo leuk haha. Voel mij dan echt een klein kind die cadeautjes uitpakt.
    Herkenbaar..uberhaupt voelen online bestellingen als cadeau's
     
    Back
    Naar boven