Fitness Seller

IVDM - Juni 2018 - 3XL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk interview, altijd goed om te horen hoe een meer ervaren iemand zaken bekijkt (ervaren, niet oud dus :)).

Daarmee maak je het alleen maar erger :roflol:
 
Ook stukje zelfbehoud hoor :D.
 
3XL ben benieuw of je wil delen wat gewichten je nu nog hanteert ivm in je piekperiode.

Ik merk toch op dat sommige veteranen nog zeer zeer sterk zijn.
 
Veteranen? :eek:

Ik hoop dat je gevorderden bedoelt?
 
3XL ben benieuw of je wil delen wat gewichten je nu nog hanteert ivm in je piekperiode.

Ik merk toch op dat sommige veteranen nog zeer zeer sterk zijn.

Tsja, moeilijk te vergelijken omdat ik sommige oefeningen die ik toen graag deed nu niet meer fatsoenlijk uit kan voeren en nu wat oefeningen doe die ik toen niet deed, maar om wat voorbeelden te noemen (gewichten zij die van de laatste werkset)

Benchpress maximaal 100kg anders last van mn schouder
Revers grip bench press 110kg
Dumbbell flyes 24kg
One arm landmine press 45kg
One arm landmine row 45kg
Dumbbell pull over 40kg
Incline OH tricep extension (2 armen) 40kg
Seated dumbbell curl (alternate) 25kg
Incline curl 20kg
Pully curl (alternate) 45kg
Rack deads (stang ca 10-15cm onder midden knie) 250kg
Hex-bar shrugs 150kg

Verders redelijk wat machine werk wat moeilijk te vergelijken is, maar meestal ga ik toch wel voor het hele blok (en als het kan nog wat extra's :) )

Overall ben ik niet meer zo sterk als ik was maar kan ik best nog wel redelijk wat gewicht verplaatsen en laat ik bij onze sportschool aardig wat jonkies (voor mij is dat iedereen zonder noemenswaardige baardgroei) opkijken. Vooral in de maanden dat je wat dikker gekleed ben en ze denken "daar heb je weer zo'n dikke ouwe" :D
 
Ik kijk al de hele maand uit naar het IVDM van juli.

Zomerstop RFFNCK?
 
leuk interview , goed om te zien dat sporten op latere lft nog kan
 
Ik ben er een aantal keren tegenaan gelopen dat ik van leden gewoon geen reactie meer krijg, ook al zijn ze wel gewoon actief op het forum. Daarbij worden ze ook steeds minder vaak gelezen etc. Dat zorgt er voor dat het voor mij ook weinig zin heeft om er mee door te gaan, ga ook niet iedereen continu achterna lopen met m'n vragen.
 
Jammer vond hetwel leuk om te lezen, maar begrijpelijk
 
Doe jij dan eentje?

Zoveel leuks heb ik niet te vertellen met de beperkte kennis en trainingsmaanden :P denk niet dat iemand dat interessant vind :D
 
@degenewiensnaamnietgenoemdmagworden, wiens nickname bovendien niemand kan uitspreken.
 
Back
Naar boven