Fitness Seller

Is winstrol een optie voor mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kymbox

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
98
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Ik fitness nu een jaar en ben er toch over na aan het denken om een kuur winstrol te volgen. Ik zit hier al een tijdje mee en wil het toch gaan doen.

Ik heb een vraagje:

Ik wil op dit moment gaan droogtrainen. ik heb namelijk toch een klein buikje en ik schat mijn bodyfat op ongeveer 15/16%. Ik wil dus met een voeddingsschema 500kcal onder mijn behoefte gaan eten en daarbij ook winstrol gebruiken. Is dit een optie? of hoor je bij winstrol anders te eten? Ik wil droogtrainen naar 10%.

Raden jullie mij winstrol aan of raden jullie mij voor deze situatie toch een ander middel aan?

Bedankt voor jullie hulp allemaal!

Voor als jullie de info nodig zouden hebben:
ik ben 1.76 en weeg 85 kilo.
 
Laat de AAS voorlopig voor wat ze zijn.

Heb je niet nodig om naar 10% te gaan. En gaat je hierbij ook niet helpen.

Maar je hebt al besloten om het te doen en hebt het waarschijnlijk al liggen.

Je hebt ook de basis van AAS niet onder de knie. Zou me eerst nog maar eens een jaartje inlezen.

Succes ermee.
 
Als je 1m76 bent en echt 85 kg weegt op 15% dan raad ik je een natuurlijke cut aan tot +-10%. Je zal dan op 78-80kg staan, ideale basis om dan een eerste kuurtje te doen: test 300 en mast 200
 
Als je 1m76 bent en echt 85 kg weegt op 15% dan raad ik je een natuurlijke cut aan tot +-10%. Je zal dan op 78-80kg staan, ideale basis om dan een eerste kuurtje te doen: test 300 en mast 200

Ik denk dat hij beter wat langer kan wachten. traint nu 1 jaartje. Training en voeding zullen wel beter kunnen volgens mij.

En hij mag eerst wat meer kennis opdoen omtrent AAS.
 
Wat heeft iedereen toch ?! Dat kuurtje gaat je niet brengen wat je wenst , en al zeker niet waarvan je droomt .
 
Na een jaar trainen 85 kilo op 176 cm geloof niet dat jij op 15 %staat dus zou lekker gewoon naturel gaan cutten
 
Ik denk dat hij beter wat langer kan wachten. traint nu 1 jaartje. Training en voeding zullen wel beter kunnen volgens mij.

En hij mag eerst wat meer kennis opdoen omtrent AAS.

Als zijn stats kloppen dan denk ik dat hij wel iets goed doet qua training/voeding. Maar we weten allemaal dat hij zijn vp allicht veel te laag inschat (eerder 25% ipv 15%).
 
Mag ik? Ja?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als zijn stats kloppen dan denk ik dat hij wel iets goed doet qua training/voeding. Maar we weten allemaal dat hij zijn vp allicht veel te laag inschat (eerder 25% ipv 15%).

Dat heb je meestal met je Eigen vet% te schatten :D
 
Als zijn stats kloppen dan denk ik dat hij wel iets goed doet qua training/voeding. Maar we weten allemaal dat hij zijn vp allicht veel te laag inschat (eerder 25% ipv 15%).

Iedereen die hier denkt dat ik dingen fout doe.. Zeker zullen er de nodige verbeterpuntjes zijn, maar ik ben heel fanatiek met sporten bezig hoor. Ik fitness nu al een jaar lang 5x per week en ik heb goede trainschema's waarbij ik elke oefening op youtube bekijk. Verder heb ik zelf veel verstand van voeding en mijn voeding is op en top in orde. Heb al een tijdje een voedingsschema waarvan elke gram eiwit,koolhydraat en vet tot op de gram worden gewogen voordat ik het ga eten.

Verder ben ik ook niet de smalste, ik heb wel een klein buikje. Maar ik heb bestwel een breed postuur (niet overdreven natuurlijk). Ik ben gewoon genetisch al wat breder en daarbij heb ik 17 jaar gevoetbald en erbij goed gegeten, waardoor ik bestwel goede bovenbenen heb. Dat verklaart wss het zware gewicht. Ik laat ook elkemaand mijn vetpercentage meten en vorige maand was het 16%, ik heb het dus niet zelf ingeschat.

Zoals ik al zei ga ik nu cutten en ik wil gewoon weten van jullie of winstrol daarbij voor mij een toegevoegde waarde is.
 
nee. eerst afvallen en daarna tot je 21e consequent doorgaan.
 
Iedereen die hier denkt dat ik dingen fout doe.. Zeker zullen er de nodige verbeterpuntjes zijn, maar ik ben heel fanatiek met sporten bezig hoor. Ik fitness nu al een jaar lang 5x per week en ik heb goede trainschema's waarbij ik elke oefening op youtube bekijk. Verder heb ik zelf veel verstand van voeding en mijn voeding is op en top in orde. Heb al een tijdje een voedingsschema waarvan elke gram eiwit,koolhydraat en vet tot op de gram worden gewogen voordat ik het ga eten.

Verder ben ik ook niet de smalste, ik heb wel een klein buikje. Maar ik heb bestwel een breed postuur (niet overdreven natuurlijk). Ik ben gewoon genetisch al wat breder en daarbij heb ik 17 jaar gevoetbald en erbij goed gegeten, waardoor ik bestwel goede bovenbenen heb. Dat verklaart wss het zware gewicht. Ik laat ook elkemaand mijn vetpercentage meten en vorige maand was het 16%, ik heb het dus niet zelf ingeschat.

Zoals ik al zei ga ik nu cutten en ik wil gewoon weten van jullie of winstrol daarbij voor mij een toegevoegde waarde is.


hoe is je vet percentage gemeten dan ?
daarnaast is een klein buikje al snel geen 16%
foto posten mag ook
maar een hele kleine kans dat jij op 16% zit
 
hoe is je vet percentage gemeten dan ?
daarnaast is een klein buikje al snel geen 16%
foto posten mag ook
maar een hele kleine kans dat jij op 16% zit

Het is gemeten via een weegschaal die zowel bij de voeten als bij de handen meet. D.m.v. elektrische schokjes kan er dan worden gemeten hoeveel vocht/vet/spier er zit in de betreffende lichaamsdelen.

Deze metingen kloppen ook gewoon. Foto plaatsen is me te veel werk en lijkt me ook niet belangrijk. De gegevens kloppen gewoon.

En al had ik daadwerkelijk 25%. Ik wil gewoon weten of nu tijdens het cutten winstrol toegevoegde waarde heeft, wat maakt het dan uit of ik 16 of 25% bf heb?
 
Doe t maar gewoon, want dat wil je horen.
 
Doe t maar gewoon, want dat wil je horen.

belachelijke reactie. Ik hoef dat niet te horen. Ik ben hier om advies te krijgen en als t antwoord nee is dan doe ik het niet.

Maar de meeste zitten hier volledig off-topic af te vragen of mijn stats wel kloppen en daar heb ik helemaal niks aan.

Ik ben niet bekend met winstrol en vandaar dat ik vraag of het in mijn situatie handig is.
 
Als je veel verstand hebt van voeding zoals je zelf zegt en je voeding tip top in orde is, wat je ook zelf zegt, dan heb je dat zo gedaan van 16 naar 10%.
Overigens ben je sowieso hoger dan 16% maar daar gaat het niet om.
Wat verwacht je zelf van winstrol?
Je vraagt zelfs in OP of je anders moet eten met winstrol waarmee je dus aangeeft geen idee te hebben wat je doet.

Sowieso zijn mensen op dit forum niet echt fan van winstrol kuurtjes dus zullen er sowieso vrij weinig mensen zijn die het je aanraden, ook al waren je stats goed.
Het heeft zijn plek wel maar in jouw situatie zou ik dat toch echt nog even laten.
 
Het is gemeten via een weegschaal die zowel bij de voeten als bij de handen meet. D.m.v. elektrische schokjes kan er dan worden gemeten hoeveel vocht/vet/spier er zit in de betreffende lichaamsdelen.

Deze metingen kloppen ook gewoon. Foto plaatsen is me te veel werk en lijkt me ook niet belangrijk. De gegevens kloppen gewoon.

En al had ik daadwerkelijk 25%. Ik wil gewoon weten of nu tijdens het cutten winstrol toegevoegde waarde heeft, wat maakt het dan uit of ik 16 of 25% bf heb?

Een weegschaal meting is de meest in accurate meting die er is.

Adviseer geen aas nemen gewoon naturel cutten

Ben je eigenwijs
Winstrol nemen 50 mg ed voor 6 weken
 
je traint niet AL een jaar. Je traint PAS een jaar. Maak daar eerst eens een jaar of 5 van icm een goed voedingsschema
 
Een weegschaal waarbij dmv stroompulsjes je VP gemeten wordt wijkt minimaal 3 tot 5 procent af

Doe eens een 4 punts meting of beter nog een 6 punts meting dmv een huidplooimeter en de kennis om juist te meten ..

Ik ben 1,85 m 80 kg en zit op 13 procent , jij bent 9 cm kleiner en 5 kg zwaarder en kan dus praktisch nooit op 16 staan .. eerder 20 procent

Ah daar gaan we weer “ er heeft weer iemand gevoetbald en is weer overtuigd van zijn dikke bovenbenen “

Geen AAS en natty naar 10 procent .. gok kg of 6 / 7 eraf ..

Als je voedingsschema zo op en top was en je elke gram af weegt dan is het merkwaardig dat je dus op 16 zit en AAS wil gebruiken om een lager VP te krijgen

Dus gok ook dat daar nog wat winst te behalen valt
 
Back
Naar boven