AndroidHealthClinic

DNP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
iemand ervaringen met DNP , had het al een tijdje in huis, maar door de extreme hitte nog niet mee begonnen. Aangezien ik toch al snel transpireer leek mij dit geen goed idee....nu toch begonnen op 200 per dag....tot nu toe goed te doen...wat zijn jullie ervaringen of tips
 
Niet op je nuchtere maag innemen. :emo:
 
iemand ervaringen met DNP , had het al een tijdje in huis, maar door de extreme hitte nog niet mee begonnen. Aangezien ik toch al snel transpireer leek mij dit geen goed idee....nu toch begonnen op 200 per dag....tot nu toe goed te doen...wat zijn jullie ervaringen of tips
mee stoppen met dit weer, goed ingelezen.
 
Lekker DNP met dit weer want yolo. Je gaat zeker ook nog naar de sauna?
 
eerst inneme dan tips vragen...verstandig zeker bij dnp

klinkt alsof je niet weet waar je mee bezig bent wat heel dom is met een middel als dnp
 
Kom er maar in, Cools

Als het warm is werkt het nog beter! (met kleine extra kans tot schade aan lichaam of overlijden)

Van gemiddeld 300mg zou je kunnen overlijden (afhankelijk van gewicht en gevoeligheid). Of het werkelijk 200mg is weet je ook niet.
 
begrijpend lezen is kennelijk voor sommige heel moeilijk ;-)

vroeg om bruikbare adviezen, dat het hier gebruikelijk is om elke topic starter kritiek te geven , heb je werkelijk niks aan...maar is een voorkomend verschijnsel in elke post....dus als er nog volwassen reacties zijn, heel graag...de kindertjes mogen doorgaan met kritiek geven...dikke knuffel voor jullie allemaal...
 
Cools , klopt helemaal , alleen was het wel heel extreem warm de afgelopen dagen...nu is het prima te doen....zit op dag 4....transpireren gebeurt nu snel bij enige vorm van inspanning, hou het lekker op 200mg per dag.....gaat prima zo
 
begrijpend lezen is kennelijk voor sommige heel moeilijk ;-)

vroeg om bruikbare adviezen, dat het hier gebruikelijk is om elke topic starter kritiek te geven , heb je werkelijk niks aan...maar is een voorkomend verschijnsel in elke post....dus als er nog volwassen reacties zijn, heel graag...de kindertjes mogen doorgaan met kritiek geven...dikke knuffel voor jullie allemaal...
ik geef je een bruikbaar advies, stop er mee.
 
Niet snoepen, niet hard werken en veel drinken
 
klopt helemaal, ik pak 1 capsule van 200, en ik moet zeggen , resultaten ben ik tevreden over...voel niet echt veel van de bijwerkingen, wel bij inspanning veel zweten
 
klopt helemaal, ik pak 1 capsule van 200, en ik moet zeggen , resultaten ben ik tevreden over...voel niet echt veel van de bijwerkingen, wel bij inspanning veel zweten

Wat zorgt voor jou dat de risico's van DNP het waard zijn? Alleen om even een paar weekjes minder lang te hoeven cutten? Als het nou een extreme muscle gaining compound was had ik er nog iets meer begrip voor gehad, lol.
 
Wat zorgt voor jou dat de risico's van DNP het waard zijn? Alleen om even een paar weekjes minder lang te hoeven cutten? Als het nou een extreme muscle gaining compound was had ik er nog iets meer begrip voor gehad, lol.

Je wordt er wel een stuk toffer van natuurlijk
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven