MuscleMeat

vet verbranden dmv apparaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

broekie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2005
Berichten
168
Waardering
38
hallo allemaal,

ik ben bezig met cutten. netjes kcal tellen eiwitten 2x bw. rond basis behoefte kcal inname. en naar lichaamsbeweging wat meer kh voor de nodige energie.

ok dus ik wordt droger. heel goed allemaal!

maar vandaag in de sportschool zag ik van doe oudjes op die tril plaat zitten met een stoel ervoor dus ik wou dat ook proberen en vroeg waar is dit ding goed voor ik wist al dat t je spieren los maakt uit ervaring.

maar ik vroeg aan die meneer waarom zit jij of gebruik jij die trilplaat hij zo ja als je spieren zo trillen verbrand je vet! (hij kwam niet zo begaafd over om het zo maar te noemen)

nou heb ik mijn twijfels want ik snap het cut principe ivm met voeding en basis behoefte.

nou mijn vraag aan jullie hoe zit het nou gaat die tril plaat mij extra vet verlies leveren? zijn er die hier ervaring mee hebben zo ja dan hoor ik jullie verhalen graag!

groetjes broekie
 
Je valt af door meer te verbruiken dan je consumeert. Wil je meer gewichtsverlies dan verlaag je het aantal kcal of verhoog je de inspanning. Zitten op een trilplaat lijkt me nou niet bepaald effectief.
 
Je kijkt teveel “ tell-sell”
 
Je verbruikt ook energie met het zitten op een trilplaat. Net als dat je energie verbruikt met wandelen en slapen. Een deel van de energie die je verbruikt bestaat uit vetzuren. Je verbrand dus inderdaad vet door op de trilplaat te zitten. Of je netto lichaamsvet verliest heeft te maken met kcal inname versus verbruik.
 
Er zijn geen shortcuts als het om vetverlies draait
 
Back
Naar boven