MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • QwvlCrll.jpg

    Valt mee.

    Bitterballen tijdperk.
     
    Ik vind Maarten een held, omdat hij dit heeft gedaan en zijn enorme doorzettingsvermogen, zelf ook een verleden met kanker heeft en meer dan een miljoen hiermee voor het goede doel heeft weten op te brengen.
     
    Waarom is Maarten een held. Serieuze vraag. Wanneer is iemand een held voor jullie?
    Of gaat het meer om de bewondering dat iemand als Maarten dit doet en bijna heeft volbracht?

    Dit is geenszins gebash o.i.d. Knappe prestatie en als hij daarmee zijn steentje kan bijdragen prima.
    Het woord held wordt inderdaad te pas en te onpas gebruikt. Met alle respect voor Maarten, maar deze man is een echte held:

    898.jpg


    Maar dat is alleen mijn mening. Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening.

    Ps. Voor wie zich afvraagt wie die man op dat plaatje is: hij heet Saman Kunan. Hij is die Thaise ex-SEAL die zijn eigen leven riskeerde om die jochies uit die grot te halen en daar uiteindelijk de hoogste prijs voor heeft betaald. Zonder eigen belang je eigen leven op het spel zetten om anderen te redden, terwijl je weet dat de kans groot is dat het je leven kan kosten, dat is voor mij de definitie van een echte held.
     
    Laatst bewerkt:
    De alledaagse held

    Wellicht als ironisch commentaar op het vereren van nationale helden, werden ook alledaagse hoofdpersonen in negentiende-eeuwse belletrie vaak expliciet bij de lezer geïntroduceerd als "onze held" of "de held van ons verhaal". Het werd tot een cliché in lichtvoetig proza. De gewoonte om een hoofdpersoon, ongeacht zijn daden, een held te noemen tref je tegenwoordig vooral nog aan in stripverhalen of in recensies. Deze typen helden zijn meestal geen superwezens of mensen met uitzonderlijke kwaliteiten, maar worden bewonderd vanwege hun alledaagse herkenbaarheid.
     
    Ik neem aan dat we het over de held Maarten El Hollandi (ofzoiets) hebben als we het hier over Maarten hebben?
     
    Dit is een held

    jos-la-nov-2007.jpg


    Voor wie zich afvraagt wie dit is, GA JE SCHAMEN DAT JE DAT NIET WEET.
    Iedereen weet dat. Hangt bij ons boven de schouw. Mijn kinderen zijn met zijn aanwezigheid opgegroeid. Droegen en dragen ook tshirts met aan de voorzijde "what would Mr. 10 do?" en op de achterzijde de gelijkenis met Arnold en "I'll be back". Er zijn zelfs vrouwen welke dromen van een IVF behandeling met DNA van TNN MR.10.
     
    Laatst bewerkt:
    Iedereen kent uiteraard de verhalen van Mister10 destijds, maar weet iemand wat er eigenlijk ondertussen van hem geworden is?
    I have a master's degree in physics and one in computer sciences. I obtained my Ph.D. in the field of biophysics/biochemistry. I have worked a couple of years in an investment bank as financial and technological analyst of pharmaceutical and biotech companies, and as a stock fund manager of pharma and biotech companies. Currently I work since 2003 in one of the biggest pharmaceutical companies of the world, where I am happy to contribute to the development of new medicines for all kinds of serious diseases such as cancer, diabetes, obesity, cardiovascular diseases, HIV, hepatitis C, etc.

    Jos from TNBB
    True-Natural-Bodybuilding.com
    http://www.true-natural-bodybuilding.com/aboutme.html

    Je kan het altijd proberen middels een mail:
    You can email me at:
    adres.gif


    Laatste foto op zijn blog uit 2016:
    glDzy1Yl.jpg
     
    Back
    Naar boven