XXL Nutrition

Prijs SBD Riem vs Prijs Inzer Riem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Berichten
2.033
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Waarom moet een SBD Belt 215euro kosten een Inzer 150. Betaal je alleen voor de naam SBD?
 
De SBD riem heeft een unieke sluiting, zoek de functionaliteit maar eens op. Daarin zal een groot deel van het prijsverschil zitten...
 
Wahlanders kost ongeveer evenveel als de sbd maar is stukken simpeler en daar betaal je voor de kwaliteit van het leer. Het is maar wat je er aan wilt geven, die van atx zijn een stuk goedkoper en uiteindelijk doen ze hetzelfde.
 
Wahlanders kost ongeveer evenveel als de sbd maar is stukken simpeler en daar betaal je voor de kwaliteit van het leer. Het is maar wat je er aan wilt geven, die van atx zijn een stuk goedkoper en uiteindelijk doen ze hetzelfde.

Atx is niet IPF approved en doet daarom uiteindelijk niet hetzelfde.

Verder zit er natuurlijk ook kwaliteits verschil tussen.
 
Competitie sporters gaan elk beetje legaal voordeel gebruiken (dag Ray Williams in XL kneewraps).
Welke riem gebruiken topper die niet door SBD worden gesponserd ?

Allemaal de Inzer 13mm lever belt.

Vreemd he ?
 
Ik zie het probleem niet.
Is die Inzer goedgekeurd door de bond? Wel, dan is het toch gewoon toegelaten.
Ray trekt zijn kneesleeves ook zelf aan.
Allemaal volgens de regels.

Of is dit sluikreclame voor de Inzer 13mm lever belt? ;)
 
Het is je vraag uiteraard niet, maar ik zou persoonlijk kiezen voor de lever belt van strenghtshop. Ben je de helft goedkoper dan de Inzer. Ik heb geen ervaring met de Inzer belt, wel wahlander en SBD (nooit mee gelift want hij was te groot, wel in handen gehad en om gehad) maar zie er de bijna 200 euro extra niet aan af. Je betaald vooral voor de marketing. Wahlander systeem vond ik niet prettig.
 
Ik zie het probleem niet.
Is die Inzer goedgekeurd door de bond? Wel, dan is het toch gewoon toegelaten.
Ray trekt zijn kneesleeves ook zelf aan.
Allemaal volgens de regels.

Of is dit sluikreclame voor de Inzer 13mm lever belt? ;)
Yup :D

Wil gewoon maar zeggen dat die Inze riemen bewezen zijn, en iedereen de fancy SBD wilt omdat de gesponserde atleten ze hebben en het er fancy uitziet.

Is de riem beter ? Dan zou iedereen hem hebben. Er is geen betere riem, maar er is geen toeval dat kwasi iedereen die Inzer 13mm heeft.
 
Yup :D

Wil gewoon maar zeggen dat die Inze riemen bewezen zijn, en iedereen de fancy SBD wilt omdat de gesponserde atleten ze hebben en het er fancy uitziet.

Is de riem beter ? Dan zou iedereen hem hebben. Er is geen betere riem, maar er is geen toeval dat kwasi iedereen die Inzer 13mm heeft.
Het is mij nooit opgevallen dat "iedereen" die Inzer gebruikt als ze geen SBD sponsoring hebben.
Het zal geen slechte riem zijn, maar ik moet geen lever belt meer hebben als ik ooit een andere koop.
 
Back
Naar boven