AndroidHealthClinic

[Hoax] Retard Routines...hoe erg is het met jou? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

smitjr

Cool Novice
Lid geworden
30 apr 2018
Berichten
221
Waardering
113
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Dus, hét ideale maandag morgen topic, in hoeverre heb jij je achterlijkheid al in je routines ontwikkelt?

- 86 "jah, ik sta bijna goed" stapjes voordat je aan je deadlift/squats begint?
- 100.000 keer de stang draaien - gripvlak bijna kaal - :lol: voordat je aan je presses begint.

- Instant astmapatiënt nét vóór je zwaarste setje ?

- Draai je je straps minstens 10 rondjes voordat je polsen vast klampt aan de bar?
- ALTIJD >100 buik reps voordat je voldaan naar huis kan? :whip:

- 28gr whey Shake = onmogelijk als je 30gr moet hebben :p


Kortom, wat zijn jouw wazige trainingsroutines ?
*Zelfspot = kracht :haha:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb denk ik maar 1 rare gewoonte... Wanneer ik aan mijn zwaarste setje benchen begin dan leg ik me neer op mijn bench en neem ik de halter vast... Vervolgens trek ik me dan 3 keer tot tegen de halter, leg ik me goed en begin ik meteen aan mijn laatste setje.

Geen idee waarom ik het doe eigenlijk...
 
Ik heb denk ik maar 1 rare gewoonte... Wanneer ik aan mijn zwaarste setje benchen begin dan leg ik me neer op mijn bench en neem ik de halter vast... Vervolgens trek ik me dan 3 keer tot tegen de halter, leg ik me goed en begin ik meteen aan mijn laatste setje.

Geen idee waarom ik het doe eigenlijk...

Om je spieren te verwarren? Je lichaam denkt dan dat je je gaat optrekken en dan ineens boem ist een duwoefening.
 
Om je spieren te verwarren? Je lichaam denkt dan dat je je gaat optrekken en dan ineens boem ist een duwoefening.

:roflol:

Ik heb de indruk dat wanneer ik me even optrek en laat zakken, ik dan meteen goed lig op mijn bankje. Stabiel om zwaar te benchen. Het feit dat ik het 3 keer doe is wel puur neurotisch :D
 
:roflol:

Ik heb de indruk dat wanneer ik me even optrek en laat zakken, ik dan meteen goed lig op mijn bankje. Stabiel om zwaar te benchen. Het feit dat ik het 3 keer doe is wel puur neurotisch :D

Dat is dan wél weer een goede tip! Die hoorde ik laatst ook.
Om dat nou 3x te doen is 'lekker opladen' :D

ik maak altijd ruzie met de vrouw voor dat ik ga trainen , ze speelt het spelletje ook wel mee eerlijk is eerlijk

Zie je wel, ben ik toch niet de enige.
Net uit de spits/file wil ook werken trouwens :fluit:
 
Het feit dat ik nu al bijna 35 jaar train -en de afgelopen 8 jaar standaard 6 dagen in de week jaar rond- is op zich al achterlijk als je er op een bepaalde manier naar kijkt....:emo:
 
- Obsessief dezelfde soort schijven aan beide kanten willen hebben (zelfs de kleur is belangrijk)
- Altijd een bepaalde stang voor dezelfde oefening ook al weet ik dat die andere stang net zo zwaar is
- Ano_54321 Hier nog 1 minstens 2-3 keer

Rest van de “tiks” ben ik in de loop der jaren kwijtgeraakt maar deze zijn blijven hangen
 
Buiten dat ik spontaan uitslag in mijn nek krijg als mensen met bv 4 plates van 10 kg benchen ipv 2 van 20, of de gewichten niet netjes gerangschikt aan de barbell, geen gekke dingen volgens mij.
 
Ik heb bij squat en bench dat ik altijd exact dezelfde setup heb. Als er dan ergens iets niet lekker zit/ligt, dan moet de hele setup opnieuw :p Maar verder weinig bijzonders.
 
Als je bedoeld aan beide kanten een bv rode schijf van 25kg, ja.

Maar ik bedoeld dat ik soms al in de stress schiet als de 1 licht- en de ander donker rood is :D

Ze moeten trouwens ook van hetzelfde merk zijn anders ga ik heel de sportschool door op zoek naar zn maatje!
 
Als je bedoeld aan beide kanten een bv rode schijf van 25kg, ja.

Maar ik bedoeld dat ik soms al in de stress schiet als de 1 licht- en de ander donker rood is :D

Ze moeten trouwens ook van hetzelfde merk zijn anders ga ik heel de sportschool door op zoek naar zn maatje!
Zo herkenbaar :roflol:
Wel niet in die mate dat ik een plate niet erop gooi als de ene een beetje meer of minder verkleurd is dan de andere ;)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Niemand mag voor mijn bankje staan als ik aan het trainen ben. Zo irritant he, alsof ze zich niet bewust zijn van hun omgeving. Gaan ze een beetje voor je neus curlen

Ook krijg ik stress als iemand rows aan het doen is tegen het gewichtenrek, zelfs als diegene niet recht voor mij staat. Dan stop ik even tot diegene gestopt is met gaar doen. Ik kan ook niet trainen als ik in mijn ooghoek een persoon een rare beweging zie maken.

Vaak zijn dit een soort zwaaibewegingen die op front raises lijken, maar dan alle kanten op.

Of dan zie je ze bijvoorbeeld een gekke combinatie van skull crushers en pullovers doen, waarbij ze aan het eind zeggen “vorige keer dat ik dit deed had ik maanden last van mijn schouder”. Ja niet doen dan retard :roflol:

Soms hoor je zo’n dom gesprek tussen twee van die dunne gymmaten die altijd samen trainen en elkaar onzin vertellen tussen sets. Dan stop ik vroegtijdig met mijn set totdat ze uitgepraat zijn, anders ben ik bang dat ik de beweging uit frustratie fout doe.

Iedereen in de buurt moet dus even normaal doen voor ik aan een set begin, zeer autistisch allemaal
 
- Obsessief dezelfde soort schijven aan beide kanten willen hebben (zelfs de kleur is belangrijk)

Nu ik erover nadenk: ik wil niet alleen dezelfde schijven, maar ook dezelfde clips. Of twee dikke of twee dunne, maar gemengd is geen optie. Kleur is voor mij overigens geen probleem.
 
Niemand mag voor mijn bankje staan als ik aan het trainen ben. Zo irritant he, alsof ze zich niet bewust zijn van hun omgeving. Gaan ze een beetje voor je neus curlen

Ook krijg ik stress als iemand rows aan het doen is tegen het gewichtenrek, zelfs als diegene niet recht voor mij staat. Dan stop ik even tot diegene gestopt is met gaar doen. Ik kan ook niet trainen als ik in mijn ooghoek een persoon een rare beweging zie maken.

Vaak zijn dit een soort zwaaibewegingen die op front raises lijken, maar dan alle kanten op.

Of dan zie je ze bijvoorbeeld een gekke combinatie van skull crushers en pullovers doen, waarbij ze aan het eind zeggen “vorige keer dat ik dit deed had ik maanden last van mijn schouder”. Ja niet doen dan retard :roflol:

Soms hoor je zo’n dom gesprek tussen twee van die dunne gymmaten die altijd samen trainen en elkaar onzin vertellen tussen sets. Dan stop ik vroegtijdig met mijn set totdat ze uitgepraat zijn, anders ben ik bang dat ik de beweging uit frustratie fout doe.

Iedereen in de buurt moet dus even normaal doen voor ik aan een set begin, zeer autistisch allemaal

stoor ik mij ook enorm aan, heb je 160 kg in je nek en dan gaat er een malloot voor je neus even rek en strek oefeningen doen.
dit leid gewoon enorm af...
 
Clips idem :)

Links en rechts moet voor mij gewoon hetzelfde zijn. Bv bij dumbbels die bij ons hebben een rubber beschermrandje waarvan er sommige af zijn:
L/R 1 randje => prima
L/R geen randje => prima
L 1 randje/R geen randje :thumbd::thumbd:

:D :D
 
Back
Naar boven