Fitness Seller

Banshee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Begin al maar eens met je stats, aub :baard:
 
Zie ik niet op mijn mobiel :roflol:

Krachtstats!
Ja dat is een beetje dom: ik heb eerst een paar jaar in een gym getraind zonder al te veel kennis, wel wat spiermassa gekweekt omdat je dat nu eenmaal doet als beginner. Daarna thuis wat materiaal aangeschaft en ben ik consequent beginnen trainen met wendler, zo'n twee jaar aan een stuk 4x per week. Ben toen tot een 140kg DL, 120kg squat, 55kg OHP en 90kg bench geraakt (ongeveer). Eerste anderhalf jaar gebulkt tot 85kg. Toen voelde ik me een vet zwijn en ben ik beginnen cutten tot september 2017 naar zo'n 78kg.

Helaas had ik toen het idiote plan om mee te doen aan een viking run, de 19km. Hele leuke dag maar ik heb daar mijn linkerbiceps geblesseerd, een pijn die steeds heviger werd de maand nadien. Toen gestopt en naar de huisdokter gegaan, een kinesist, een dokter die enkel sportblessures deed en tenslotte een osteopaat (toen waren we al maart van dit jaar). Allen hebben we ze wel iets gedaan waardoor de pijn afnam (de lange rust hielp ook natuurlijk) maar uiteindelijk gaven ze me allemaal uiteindelijk op. In mei van dit jaar gaf die osteopaat me dan een aantal oefeningen mee die ik volgens hem zonder problemen kon afwerken. Dat heb ik in mei-juni gedaan.

Sinds half juli ben ik weer met stronglifts 5x5 begonnen op het allerlaagste niveau. Ik voel nog steeds wat irritatie in die biceps bij momenten maar wel heel miniem, afwachten wat het wordt wanneer het gewicht blijft toenemen. Pull-ups maken het wel erger heb ik gemerkt.

Samengevat: mijn krachtstats stellen momenteel niet veel voor maar I'll be back :wortel:
 
Wat is je Vp% ?
 
Hoe oud ben je en heb je een foto van je homegym?
 
Laatst bewerkt:
Wat is je Vp% ?
Nooit laten meten maar afhankelijk van het moment van de dag zie ik mijn abs duidelijk of minder duidelijk :D Ik denk wel onder de 15%

Hoe oud ben je en heb je een foto van je homegym?
34. Heb nu geen foto's, kan ik eens maken maar er staan een bankje, een power tower (pull-ups, dips, hanging leg raise etc), dumbells, ez bar, twee halters, schijven, een bench/squat rack, een spinnings fiets die ik niet gebruik en een ketting om gewicht aan te hangen bij dips/pull ups. Allemaal goedkoop materiaal (oa van decathlon) dat tot nu toe voldeed en waarde voor zn geld toonde. Was vorig jaar in september van plan te upgraden met oa een cage maar door die blessure is het er nog niet van gekomen.
 
Wie is jouw favoriete en minst favoriete member?

Je mag mij niet kiezen uiteraard :P
 
Waar wil je naartoe met je trainen? Specifieke stats? Of meer een specifiek lichaam?
 
Waar wil je naartoe met je trainen? Specifieke stats? Of meer een specifiek lichaam?
Mijn eerste betrachting nu is gewoon weer mijn oude stats benaderen zonder dat ik last krijg van die arm. Ik heb het trainen echt gemist en voel me veel beter nu het weer kan. Ik sta nu ook veel te mager (75kg) dus ondertussen langzaam bulken richting 80 of iets hoger en dan zien we wel. Ik heb niet echt doelen qua kracht eigenlijk, is me inderdaad meer om het fysiek te doen al is het natuurlijk ook wel leuk ondertussen sterker te worden, zag ik vooral in die viking run.

Ik zou ook heel graag nog eens zo'n obstacle run doen, ondanks hoe de vorige geeindigd is :) Maar dat zien we volgend jaar wel, first things first
 
Hoe is het met de liefde, nog borderliners gespot?
Op deze ga ik nu eens passen :) Het verhaal met de tweede borderliner dat ik toen gepost heb was uiteindelijk nog niet ten einde en het is allemaal nog te recent en te pijnlijk.
Ben wel actie aan het ondernemen om ook zelf te veranderen en meer respect voor mezelf te tonen en me aan mijn grenzen te houden.
 
Op deze ga ik nu eens passen :) Het verhaal met de tweede borderliner dat ik toen gepost heb was uiteindelijk nog niet ten einde en het is allemaal nog te recent en te pijnlijk.
Ben wel actie aan het ondernemen om ook zelf te veranderen en meer respect voor mezelf te tonen en me aan mijn grenzen te houden.

Dus je bent single?
 
Back
Naar boven