XXL Nutrition

Tidus FFX

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat doe je dan van job?

over welke doseringen hebben we het dan (gezien je zegt dat die vrij hoog waren voor je fysiek).

Heb je nog foto's van de goeie oude tijd? :D

Dat van een hoog libido en je vrouw die het niet (meer) leuk vind herken ik ook. Moet mezelf soms temperen.

En je ziet er nog steeds goed uit hoor!

Ik werk in de publieke sector (teamchef en opleider op een boekhoudkundige dienst) en ik moet regelmatig een attest van goed gedrag en zeden afleveren (daar mag niks opstaan).

Op een gegeven moment iets van 1,5 gram injects. Dat was een YOLO blast waar ik middelen aan het gebruiken was die ik nog liggen had en die op 'moesten'. Ik besef zeker dat het blasten/cruisen overkill was voor me dus ik laat dat graag definitief achter me. Het is te gek om nog discussies te starten over hoe mijn fysiek er toen bijstond en de middelen die ik toen heb gebruikt. Uiteraard reageer ik nog regelmatig in AAS sectie om mijn 'kennis' te delen.

Thanks voor het compliment, ben ook blij dat ik nog wat over heb gehouden!

Ik doelde ook op je vruchtbaarheid. Ik dacht namelijk dat jullie al langer bezig waren...

In oktober 2017 ben ik begonnen met Finasteride omdat mijn haar enorm uitgedund was. Dat heb ik tot en met maart 2018 genomen. Rond die periode bleek dat mijn bloedwaarden volledig in orde waren en mijn haar was opnieuw een stuk dikker/voller, dus ben ik gestopt met Finasteride. In juni 2018 hebben mijn vrouw en ik dan voor het eerst geprobeerd. Je moet namelijk een paar maanden gestopt zijn met Finasteride vooraleer raak te schieten (anders kunnen er afwijkingen zijn).

Nu dus de vierde cyclus dat we proberen :)

Van zodra mijn vrouw zwanger is zal ik opnieuw met Finasteride beginnen want mijn haar is stilaan weer aan het uitvallen... Kutgenen :o
 
Laatst bewerkt:
Maar ja nu ben je volledig hersteld dat is mooi, maar je neemt het risico dat je bij een eventueel volgende keer niet helemaal hersteld voor lief dan ?

Ik bedoel daar denk je wel bewust over na dan ?
 
Maar ja nu ben je volledig hersteld dat is mooi, maar je neemt het risico dat je bij een eventueel volgende keer niet helemaal hersteld voor lief dan ?

Ik bedoel daar denk je wel bewust over na dan ?

Kuurtjes van +- 8 weken met geen gekke doseringen en gebruik van HCG leiden in 99% van de gevallen tot een heeeeel vlot herstel dus daar maak ik me helemaal geen zorgen over.

Mijn vrouw zal daar echter de doorslaggevende stem in hebben :) eerst zwanger geraken dan zien we wel...
 
Waar haal je nu na het off gaan je plezier uit qua trainen?

Ik wil hier graag nog even op in gaan. Het is algemeen geweten dat als je lange tijd on bent geweest, het een moeilijk herstel is waar velen de motivatie om te trainen compleet verliezen. Dat merk je ook op dit forum, er zijn veel leden waar je niets meer van hoort nadat ze off gaan.

Zelf heb ik tijdens mijn herstel ook weken gehad waar ik 0,0 zin had om te trainen maar ik herpakte me steeds omdat ik me niet wou laten gaan (= fysiek) en ook omdat ik besef dat mijn garage gym een grote investering geweest is. Een investering waar ik nog winst wil opmaken.

Definitief stoppen is iets waar de boekhouder in mij niet kan mee instemmen :)

Ondertussen is het trouwens qua energie/gemoed geen opgave meer om te trainen. Ik haal mijn plezier uit behouden van mijn fysiek/kracht en dat lukt ook aardig waardoor ik trots ben om als 'natty' nog zo voor de dag te komen :P

Bovendien traint mijn vrouw sinds een paar maanden regelmatig mee en dat geeft ook een leuke dynamiek tijdens het trainen (beetje coachen).
 
Laatst bewerkt:
Nice, mentaal een baasje dus.

Heb je een foto van je homegym?
 
Ben wel benieuwd naar foto's before en after je kuur! Verder wel een goed verhaal met de juiste prioriteiten uiteindelijk
 
Nog wat spiegels erbij en het is af!
 
Mooie spullen man!
 
Kom je naar de dbb meet?
 
Nog wat spiegels erbij en het is af!

Voorlopig staat er 1 spiegel (achter het half rack, net niet te zien op de foto). Ik ben van plan om aan de muur (rechts, tegenover het half rack) ook nog een spiegel te hangen. Kwestie om wat uitgebreider te kunnen poseren tijdens het trainen :P

Dat zou sitting shoulder presses ook gemakkelijker maken...

Mooie spullen man!

Bedankt, ik ben al jaren aan het 'uitbreiden'. Steeds nieuwe dingen kopen wanneer het past :)


:cool:

Kom je naar de dbb meet?

Ik zal er niet bij zijn... Miss dat ik een volgende keer wel meedoe.
 
Laatst bewerkt:
Wat zou je doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?
 
Wat vind je het meest irritante aan het forum?
 
Wat zou je doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?

Leuke vraag waar ik 100 antwoorden op zou kunnen geven :lol:

Ik vermoed dat ik samen met mijn vrouwtje heel veel zou gaan reizen. Mooie tropische bestemmingen, genieten van die momenten en los van ons dagelijks bestaan :)
Wat vind je het meest irritante aan het forum?

Ik vind op zich niet zoveel irritant aan het forum. Misschien dan de topics in AAS-sectie van onwetende beginners die met onnozele vragen komen :o En leden die overdreven op spelling/grammatica letten... BB_ :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Leuke vraag waar ik 100 antwoorden op zou kunnen geven :lol:

Ik vermoed dat ik samen met mijn vrouwtje heel veel zou gaan reizen. Mooie tropische bestemmingen, genieten van die momenten en los van ons dagelijks bestaan :)

Verdorie ik kan geen karma meer geven
 
En leden die overdreven op spelling/grammatica letten... BB_ :trollface:
Ah damn die was ik helemaal vergeten toen je mij naar meest irritante member vroeg, heb ik mat onterecht de zwarte piet toegespeeld (alsof die daar problemen van maakt maar goed)
 
Ah damn die was ik helemaal vergeten toen je mij naar meest irritante member vroeg, heb ik mat onterecht de zwarte piet toegespeeld (alsof die daar problemen van maakt maar goed)

Ik vind BB_ wel ok hoor maar soms kan hij er wat over gaan met zijn correcte spelling :roflol:
 
Ah damn die was ik helemaal vergeten toen je mij naar meest irritante member vroeg, heb ik mat onterecht de zwarte piet toegespeeld (alsof die daar problemen van maakt maar goed)
Wil m gerust teruggeven, maar heeft nu wel wat gebruikssporen :o
 
Ben je nou eigenlijk een NL'er? Of een Belg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven