Fitness Seller

Vraag maar raak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Voor alle mensen die nieuwsgierig zijn , velen zullen me niet kennen want ben niet de meest actieve persoon op het forum maar nonetheless!
 
Natty or not?
 
Kon je geen originele topic naam verzinnen?
 
Vraag maar mis
a1ed4ee3a5b12ba8ebdeae7f16b42359.jpg
 
Welk trainingsschema volg je en waarom?
 
Welk trainingsschema volg je en waarom?
Nsuns 5/3/1 omdat de focus hierbij vooral ligt op compounds en sterker worden maar het meer volume heeft dan bijvoorbeeld barbell brigade of sheikho. Voor nu kan me lichaam dat volume goed handelen aangezien ik nog een beetje noobie gains heb en niet op plateaus kom. Zodra dat wel gebeurt ga ik echt over op volledig powerliftschema en gaat het volume wat omlaag.

Vind het ook lekker om minimaal 60/70 minuten te sporten en met dit schema lukt dat !
 
Waarom hebben jullie allebei mijn topictitel gestolen?
:trollface:

Nou... Ik heb alleen het begin gestolen.. En dat is niet zo erg. Maar hij daar in tegen.... nu denk ik steeds dat er in mijn topic wordt gepost
 
Stel je zou een deal kunnen maken. Ongelimiteerd geld tot je beschikking hebben maar dan ga je dood op je 50ste. Zou je dat doen of niet?
 
Stel je zou een deal kunnen maken. Ongelimiteerd geld tot je beschikking hebben maar dan ga je dood op je 50ste. Zou je dat doen of niet?
Nee, kwaliteit van leven word niet gevormd door geld. Het is fijn als je genoeg geld hebt om alles te doen en laten maar ik werk liever harder aan mijn doelen om dat te realiseren dan het in de schoot geworpen te krijgen en vroeg dood te gaan .
 
Back
Naar boven