XXL Nutrition

Robke78 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zijn jouw doelen eigenlijk op termijn? Ik lees wel eens dat je vroeger hogere stats had, wil je terug daar naartoe of boeit je dat niet meer? Je bent wel al erg van de stricte versie van Wendler afgeweken zie ik :)
Jij nog last van je biceps?
 
Ga je ooit nog off?
Zie je jezelf nog een stoppen met trainen?
Nog wensen qua uitbreiding van je trainingshok?
 
Wat is het beste besluit dat je ooit hebt genomen?
 
Wat zijn jouw doelen eigenlijk op termijn? Ik lees wel eens dat je vroeger hogere stats had, wil je terug daar naartoe of boeit je dat niet meer? Je bent wel al erg van de stricte versie van Wendler afgeweken zie ik :)
Jij nog last van je biceps?

100kg op 12% met een superman kracht :D

Op dit moment boeit me kracht inderdaad wat minder. En natuurlijk wil ik wel terug naar die stats. Maar niet zoals toen weer op 25% BF :o Ik train nu trouwens wel op een Wendler variant hoor ;)
Beach Body challenge. Ik heb enkel wat dingen aangepast owv mijn bicep ;)

Over het algemeen niet. Maar met de tuinwerken van de laatste tijd icm het trainen, speelt die wel weer op ja. Visueel gezien heb ik er meer last van :o

Ga je ooit nog off?
Zie je jezelf nog een stoppen met trainen?
Nog wensen qua uitbreiding van je trainingshok?

Geen idee :) Maar stoppen sowieso zo niet, zolang het gaat.

Tja. Een legpress en DB set zou wel nice zijn. Helaas zit het qua ruimte tot de nok toe. Sowieso wel nog een hex bar aanschaffen.

Wat is het beste besluit dat je ooit hebt genomen?

Vertrekken bij mijn ex!
 
Beach Body challenge. Ik heb enkel wat dingen aangepast owv mijn bicep ;)

Over het algemeen niet. Maar met de tuinwerken van de laatste tijd icm het trainen, speelt die wel weer op ja. Visueel gezien heb ik er meer last van :o
Beach body :roflol:
Hmm ok heb ik ook met die biceps, voelde het weer meer toen ik bij een vriend gaan helpen was met verbouwingen en wat intensiever terug pull ups deed, zal dan toch blijkbaar een zorgenkindje blijven zoiets
 
Beach body :roflol:
Hmm ok heb ik ook met die biceps, voelde het weer meer toen ik bij een vriend gaan helpen was met verbouwingen en wat intensiever terug pull ups deed, zal dan toch blijkbaar een zorgenkindje blijven zoiets

Ja nou. Ik verzin die namen niet :p

Ja inderdaad. Met zware rows, chins speelt die ook op. Dus ja. Het is gewoon aanpassen.
 
Hoe lang ben je nu ON, ik veronderstel dat je op je 40ste toch niet te lang ON wil zijn als je nog wil herstellen?

Heb je trouwens een foto van je homegym?
 
Als je nu de lotterij zou winnen, 100 miljoen, hoe zou je leven eruit zien?
 
Wat is de meaning of life?
 
Hoe lang ben je nu ON, ik veronderstel dat je op je 40ste toch niet te lang ON wil zijn als je nog wil herstellen?

Heb je trouwens een foto van je homegym?

Van +- November vorig jaar. En herstellen? Bwah... het is niet dat ik nog kinderen wil.

Euhm... geen recente. Ik zal er eens een paar maken ;)

Doe jij aan bloedwerk?

Yep. Sowieso 1 keer per jaar. Soms nog een keertje extra.

Als je nu de lotterij zou winnen, 100 miljoen, hoe zou je leven eruit zien?

Geen idee. Waarschijnlijk hetzelfde maar met een paar leuke hebbedingetjes extra :)

Wat is de meaning of life?

Er is geen meaning of life ;) Just go with the flow and enjoy ;)
 
Zou je willen dat je zoon ook gaat trainen?
Zo ja, hoe sta je dan tegenover eventueel gebruik?
 
Zou je willen dat je zoon ook gaat trainen?
Zo ja, hoe sta je dan tegenover eventueel gebruik?

Dat ligt helemaal bij hemzelf ;) En gebruik dus ook :) Zolang die maar een beetje verstandig blijft. Ik ben ook niet van de braafste dus ja. Het zou een beetje hyprocriet zijn om het te verbieden.
Het enige wat je kan doen als ouder is advies geven. En hopen op het beste :)
 
Benieuwd naar de nieuwe foto's van je gym!
 
20180903_192145.jpg
20180903_182754.jpg


20180903_182804.jpg


20180903_182818.jpg
 
Al dat cardio materiaal komt wel van pas bij cutten voor je beach boy look denk ik zo :P Mooi materiaal! Het full rack met pulley en t-bar accessoire zijn lekker compact en daar kan je eigenlijk bijna alles mee trainen :wl:

Domme vraag misschien: ben je verliefd/verloofd/getrouwd en heb je kinderen?
 
Al dat cardio materiaal komt wel van pas bij cutten voor je beach boy look denk ik zo :P Mooi materiaal! Het full rack met pulley en t-bar accessoire zijn lekker compact en daar kan je eigenlijk bijna alles mee trainen :wl:

Domme vraag misschien: ben je verliefd/verloofd/getrouwd en heb je kinderen?

Yep. Nog een roeier zou leuk zijn :) Beetje afwissling in cardio is altijd beter.

Op 10 september net 10 jaar getrouwd. 1 zoon van 8.
 
Wat doe je voor werk eigenlijk?
 
Back
Naar boven