AndroidHealthClinic

Product met veel koolhydraten

Bezoekers in dit topic

JcK

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2018
Berichten
71
Waardering
79
Lengte
1m86
Massa
85kg
Ik houd mijn voeding met een app bij. Dit doe ik meestal de dag van te voren zodat ik weet waar ik nog wat moet schuiven om voldoende binnen te krijgen. Nu zie ik vaak dat ik wel aan mijn eiwitten en vetten kan komen maar niet goed aan mijn koolhydraten. Wat is een goed product met veel koolhydraten en weinig eiwitten of vetten?
 
Rijstwafels, banaan, brood, pasta.
 
bonen rijst en ga zo maar door.
 
Laatst bewerkt:
Gesuikerde pinda's :p
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Fruit en havermout zijn ook nog goede bronnen van koolhydraten.
 
Thanx mannen...ga proberen hiermee weer wat verder te komen
 
rijst, pasta, havermout, bonen (bruin,wit,kidney etc.), brood, wraps, roggebrood, krentebollen, (zoete)aardappel, alle soorten ontbijtgranen, fruit.
Uiteraard alles met suiker.... niet het meest gezonde maar kwaad kan het niet om ook wat suikerrijke dingen te eten. Zeker als je veel moet eten toch wel makkelijk om toe te voegen.
 
Ik houd mijn voeding met een app bij. Dit doe ik meestal de dag van te voren zodat ik weet waar ik nog wat moet schuiven om voldoende binnen te krijgen. Nu zie ik vaak dat ik wel aan mijn eiwitten en vetten kan komen maar niet goed aan mijn koolhydraten. Wat is een goed product met veel koolhydraten en weinig eiwitten of vetten?

Ketchup
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Italiaanse bol 74 gram per stuk
 
Schenkstroop
 
  • Like
Waarderingen: JcK
Whey van Body & Fit.
Ik gebruik al whey (van bulkpowders in ditgeval) omdat ik soms niet aan de eiwitten kom en dan vul ik dat daarmee aan
 
Bizar haha! Als ik ergens makkelijk aankom zijn het wel de carbs.
 
Back
Naar boven