MuscleMeat

Nakuur na 1.5 jaar on

Bezoekers in dit topic

JRNGGH

Novice
Lid geworden
5 okt 2015
Berichten
20
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Hallo ijzervreters,

Even een vraagje. Ik weet dat dit per persoon verschilt en welke middelen je gebruikt, maar hoe lang zou je ongeveer moeten nakuren na 1.5 jaar on te zijn geweest? Ik weet dat de vuistregel ongeveer 1/3 van je kuur is, maar dat lijkt me in deze wel erg lang.

De kuur bestond uit 4 blasts:
18 weken test - bold (500 - 750)
12 weken test - tren - mast (500 - 400 - 400)
16 weken test - primo - mast (500 - 800 - 400)
10 weken test-p - tren-a - mast-p (50 - 75 - 50 eod) (deze moet ik nog starten)

Ik heb gedurende de hele kuur e3d 500 iu hcg gezet en tussen de blasts zat steeds een cruise van 6-8 weken (250 test)

Verder ben ik van plan te gaan nakuren met clomid en nolva.

Graag hoor ik van jullie en jullie ervaringen?
 
doordat je voldoende hcg hebt gezet kun je gewoon clomid of nolva gebruiken

zou denk ik zelf 4 weken 50mg clomid gevolgd door 4 weken 25mg
 
Poeh, dat zal me een tijd geweest zijn zeg!

Help ons eens van onze nieuwsgierigheid af, resultaten?
 
Poeh, dat zal me een tijd geweest zijn zeg!

Help ons eens van onze nieuwsgierigheid af, resultaten?

Begonnen op 105 kg - 15,6%. Nu ongeveer op 113 kg op 11.3%. Ik wil uiteindelijk op 115 kg 10% uitkomen.
 
doordat je voldoende hcg hebt gezet kun je gewoon clomid of nolva gebruiken

zou denk ik zelf 4 weken 50mg clomid gevolgd door 4 weken 25mg

Dacht dat vrij aan de korte kant was?
 
Dacht dat vrij aan de korte kant was?

ben zelf nu 4 maanden off na dik 1.5 jaar blast cruise zonder hcg

3 maanden hcg hmg gedaan 3x 1500iu met 3x 25iu

gevolgd door 50 dagen clomid 25mg
voelde mij gewoon prima, libido was op clomid wel even stuk minder begint nu beter te worden.
 
ben zelf nu 4 maanden off na dik 1.5 jaar blast cruise zonder hcg

3 maanden hcg hmg gedaan 3x 1500iu met 3x 25iu

gevolgd door 50 dagen clomid 25mg
voelde mij gewoon prima, libido was op clomid wel even stuk minder begint nu beter te worden.

Ow valt mee. Ben wel nog 25, dus verwacht nog wel redelijk herstel
 
Je moet jezelf alseerst afvragen hoe lang je off wilt blijven.

Als je maar een paar maandjes off wilt gaan terwijl je weet dat je daarna weer gaat/wilt blasten (omdat je je doel nog niet hebt behaald) dan is het onzinnig om helemaal off te gaan voor z'n korte tijd. Als je je eindelijk weer een beetje normaal voelt knal je je blast er weer in en is het gewoon zonde dat je maanden in een dip hebt gezeten voor jan lul.

Dan zou ik eerder 3 maanden cruisen op 125/150mg test.

Wil je minimaal een half jaar off blijven? Dan is het even wat anders...
 
Je moet jezelf alseerst afvragen hoe lang je off wilt blijven.

Als je maar een paar maandjes off wilt gaan terwijl je weet dat je daarna weer gaat/wilt blasten (omdat je je doel nog niet hebt behaald) dan is het onzinnig om helemaal off te gaan voor z'n korte tijd. Als je je eindelijk weer een beetje normaal voelt knal je je blast er weer in en is het gewoon zonde dat je maanden in een dip hebt gezeten voor jan lul.

Dan zou ik eerder 3 maanden cruisen op 125/150mg test.

Wil je minimaal een half jaar off blijven? Dan is het even wat anders...

Mee eens! Ik moet zeggen dat ik gelukkig niet zo gevoelig ben voor sides. Alleen wat last van brandend maagzuur en veel zweten (deed ik altijd al). Ook mijn bloedwaardes zijn nagenoeg binnen de ramge door supplementen, alleen wat hogere hemaglobine, al is dit minimaal.

Ik denk dat ik een driekwart jaar off wil gaan, om vervolgens weer een jaar on te gaan voor wedstrijden.
 
Na anderhalf jaar blast zonder cruise ( wisselen van compounds om de zoveel tijd )

Toch maar off gegaan en 3 weken 2x 2500iu hcg gezet en nu met nolva en clomid bezig.

1 maand geleden met hgh begonnen om de klap proberen op te vangen .

Naast spierpijn , minder libido ( heerlijk) valt de dip eigenlijk reuze mee . Minder erg als toen ik na 8 weken stopte haha.
 
Mee eens! Ik moet zeggen dat ik gelukkig niet zo gevoelig ben voor sides. Alleen wat last van brandend maagzuur en veel zweten (deed ik altijd al). Ook mijn bloedwaardes zijn nagenoeg binnen de ramge door supplementen, alleen wat hogere hemaglobine, al is dit minimaal.

Ik denk dat ik een driekwart jaar off wil gaan, om vervolgens weer een jaar on te gaan voor wedstrijden.
Gebruik je ook HGH?

Drie maanden voordat je weer ON gaat alvast beginnen met HGH, daarna je AAS erbij doen en je gaat sprongen maken die je nog nooit gemaakt hebt. Wel legit HGH uiteraard...
 
Gebruik je ook HGH?

Drie maanden voordat je weer ON gaat alvast beginnen met HGH, daarna je AAS erbij doen en je gaat sprongen maken die je nog nooit gemaakt hebt. Wel legit HGH uiteraard...

Nee momenteel niet. Heb wel een leverancier die echt legit hgh aan kan komen, maar dat kost €200 per 36 iu ofzo
 
Na anderhalf jaar blast zonder cruise ( wisselen van compounds om de zoveel tijd )

Toch maar off gegaan en 3 weken 2x 2500iu hcg gezet en nu met nolva en clomid bezig.

1 maand geleden met hgh begonnen om de klap proberen op te vangen .

Naast spierpijn , minder libido ( heerlijk) valt de dip eigenlijk reuze mee . Minder erg als toen ik na 8 weken stopte haha.

Hoelang ben je nu off?
 
Back
Naar boven