Fitness Seller

Te strakke/lange t-shirts

Bezoekers in dit topic

Bodyfittest

Novice
Lid geworden
4 sep 2018
Berichten
1
Waardering
0
Sinds dat ik ben begonnen met trainen, zijn onder andere mijn schouders een stuk gegroeid(gelukkig). Alleen nu heb ik steeds vaker het probleem dat ik niet meer goed pas in normale t-shirts. De maat die ik voorheen droeg is nu te krap rond de schouders maar als ik een maat groter ga dan zijn de t-shirts vaak al gelijk te lang. En aangezien ik geen fan ben van de ''longline'' hype is dit gewoon vervelend.


Zijn er andere die hier ook last van hebben? En zo ja hoe gaan jullie hiermee om?

Thanx voor de reacties!
 
1m94 master race
 
Ik heb dat probleem vooral bij broeken. Als ze over mn benen gaan dan kan ik er aan mn middel nog 2 handen bijsteken.

Als het aan mn middel goed zit dan kan ik mn benen bijna niet meer plooien.

En heb nu geen gigantische benen.

t shirts valt mee bij mij om wat te vinden. Jassen en hemden daarentegen. Als de jas aan de schouders past dan zijn de mouwen te lang. Zijn de mouwen goed kan ik me bijna niet bewegen in die jas.Zelfde met hemden.

Het is lang zoeken om wat te vinden. Maar als ik dan wat vind koop ik gelijk meerdere stuks :)
 
In mijn ervaring heeft een vrouw met meer dan gemiddelde rondingen vaker last bij het vinden van passende kleding. Als de dame in kwestie korter of veel langer is dan gemiddeld, komt daar nog een extra moeilijkheidsfactor bij.
 
Toen ik van de winter 115kg was met armen 47cm, paste helemaal niets meer op het gebied van confectiekleding. Ben nu flink afgevallen, maar het houdt nog steeds niet over. Draag daarom thuis altijd een ruim trainingspak, of een ruim t-shirt en een boxer. Sport- en motorkleding is ook een ramp, heb net van een collega wat afgedankte 5XL motorkleding gekregen die van haar vriend was (ook krachtsporter).
 
Toen ik van de winter 115kg was met armen 47cm, paste helemaal niets meer op het gebied van confectiekleding. Ben nu flink afgevallen, maar het houdt nog steeds niet over. Draag daarom thuis altijd een ruim trainingspak, of een ruim t-shirt en een boxer. Sport- en motorkleding is ook een ramp, heb net van een collega wat afgedankte 5XL motorkleding gekregen die van haar vriend was (ook krachtsporter).

Fietskledij is ook leuk :)
 
Toen ik van de winter 115kg was met armen 47cm, paste helemaal niets meer op het gebied van confectiekleding. Ben nu flink afgevallen, maar het houdt nog steeds niet over. Draag daarom thuis altijd een ruim trainingspak, of een ruim t-shirt en een boxer. Sport- en motorkleding is ook een ramp, heb net van een collega wat afgedankte 5XL motorkleding gekregen die van haar vriend was (ook krachtsporter).


sommige 3XL shirts van Scapino passen mij wel goed ,alleen is het nou niet de meest modieuze winkel,

kijken bij andere winkels in de stad is zinloos ,een xl of xxl is altijd de grootste maat
 
Gewoon basic t shirts van bristol xxl 2 voor 10 euro zitten bij mij gewoon goed trekken niet heel erg in oksel
 
2 pack van de hema , iets van 7,5 euro xl
 
Back
Naar boven