AndroidHealthClinic

Ontwikkelen Fitness Shirts

Bezoekers in dit topic

projectx

Novice
Lid geworden
3 sep 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen Forumleden van Bodybuilding.nl


Een (business) relatie en ik zijn al een aantal jaren actief aan het fitnessen. Ik zelf lees al lange tijd mee met topics op dit forum die mij interesseren. Als ondernemer zie je overal een gat in de markt en denk je vaak iets beter te kunnen dan de huidige markt.

Lang verhaal kort, wij zijn nu bezig om onze fitness ideeën te realiseren. Een daarvan is het volgende, we gaan een uniek concept lanceren waarin wij starten met o.a. de verkoop van sport/fitness shirts.

Om je een beeld te geven, ons product gaat er in grote lijnen als volgt uit zien.
  • Uitstekend materiaal voor de sporter
  • Zeer goede prijs in de markt
  • Duurzaamheid (Materiaal, Milieu, Arbeidsomstandigheden)
  • Service

Voordat we zelf aan de slag met hetgeen wat wij denken wat goed is, is het altijd goed om ook de markt te vragen wat zij vinden of waar zij naar opzoek zijn.

We ontvangen graag berichten die ons waarde biedt omtrent de volgende vragen →

  • Waar moet voor jou een fitness/sport shirt aan voldoen? (Materiaal, type shirt, price, duurzaamheid, kleuren, logo’s etc.. etc..)
  • Als je een sportshirt nodig zou hebben, waar kijk je dan het meest naar?
  • Wat mis je bij je huidige sport shirt?

We horen graag je mening! Mocht je commentaar/kritiek hebben, graag constructief kritisch geven, waar we ook wat aan hebben :-).


Alvast heel erg bedankt en we kijken uit naar jullie berichten.
 
Je zegt dat je verwacht dat je het beter kunt dan de huidige aanbieders. In welk opzicht zou jullie product beter zijn dan bijv. Hoistwear, Doyoueven of Gymshark (om er maar vlug een paar te noemen van de 100en)
 
Wow, daar heb je inderdaad een gat in de markt te pakken, zeer uniek concept, ondernemer pur sang.
 
Potverdikke zeg!! De openingspost zit vol goeie ideeën! Een gat in de markt inderdaad! Kleding speciaal voor het sporten! En dan ook nog met de volgende innovatieve onderdelen:
  • Uitstekend materiaal voor de sporter
  • Zeer goede prijs in de markt
  • Duurzaamheid (Materiaal, Milieu, Arbeidsomstandigheden)
  • Service
Niks nieuws dus... next please
 
Ik ga <x> maken voor doelgroep <y>, met de volgende innovatieve onderdelen:
- Uitstekend materiaal voor doelgroep <y>
- Zeer goede prijs in de markt
- Duurzaamheid
- Service

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind het bij mijn sportshirt altijd heel belangrijk dat er geld gaat naar de arme en ondervoede weeskinderen in Bangladesh die het shirt gemaakt hebben.
 
Niet op letten projectx dit zijn de standaardrecties hier op Dbb.

Ik daarentegen geloof echt in je ;)

Kun je nog even aangeven waarin je je gaat onderscheiden van de rest ?
 
Standaard katoenen shirts zijn het best imo. Maar op dat gebied ga je in prijs nooit kunnen concurreren met de grote ketens.
 
Jullie hebben een geweldig en uniek idee, zien een gat in de markt en willen alleen nog maar feedback op de punten:

  • Waar moet voor jou een fitness/sport shirt aan voldoen? (Materiaal, type shirt, price, duurzaamheid, kleuren, logo’s etc.. etc..)
  • Als je een sportshirt nodig zou hebben, waar kijk je dan het meest naar?
  • Wat mis je bij je huidige sport shirt?
Dat kan alleen maar een succes worden.
 
Maar wat is nu jullie unieke concept? (Serieuze vraag)
 
Galen Nogmaals hulde voor jou. Ik blijf het knap vinden
 
Shirts van myprotein zijn erg relaxed om te dragen, trainen of buiten de gym. En die prijs valt bijna niet te evenaren. Would not invest/10
 
Back
Naar boven