MuscleMeat

Vruchtbaarheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Momenteel ben ik nog on, zet hCG en dergelijken en plan in de toekomst om off te gaan met een dergelijke PCT. Ik ga ervan uit dat herstellen geen probleem is, maar toch wil ik hier nog eens goed nadenken over hoe ik mijn toekomst moet invullen op gebied van AAS-gebruik.

Mijn vriendin en ik willen later kids, maar een van de 'problemen' is ons leeftijdsverschil. Ik ben een paar jaar ouder en dat gaat er ongetwijfeld voor zorgen dat ik niet voor mijn 30e kinderen ga krijgen. Ik gok dat ik niet jonger ben dan 33, mogelijk 34. Natuurlijk kan het anders lopen maar gezien de huidige situatie, carrière etc gaat vroeg(er) aan kinderen beginnen er nog niet inzitten. Daarbij zou ik er ook nog eens twee willen dus gok ik dat de leeftijd waarop ik kids krijg tussen de 33-36 gaat zitten.

Mijn vraag is dus eigenlijk: moet ik mij zorgen gaan maken over mijn spermakwaliteit en zou hCG (fertility protocol bijvoorbeeld) dan alsnog een uitkomst kunnen bieden?

Ik ben er nog niet heel erg over ingelezen, maar ik kan mij voorstellen dat een AAS-verleden mogelijk negatieve gevolgen kan hebben, en dan komt mijn 'oudere' leeftijd daar ook nog eens bij. Beide kunnen mogelijk negatief uitwerken op de kwaliteit/vruchtbaarheid etc. Stel ik zou dan ook nog eens on zijn, dan is hCG wel een must ofc. Hoe problematisch is dit?

Bvd ;)
 
eerlijk gezegd niet druk om maken ken genoeg die on zijn en nog een kind geneukt hebben en gezond is :trollface: of anders off gaan en geen Gear meer aan raken.
 
eerlijk gezegd niet druk om maken ken genoeg die on zijn en nog een kind geneukt hebben en gezond is :trollface: of anders off gaan en geen Gear meer aan raken.

Haha, ja ik zie het idd vaker voorbij komen. Bijv IFBB pro's die meerdere kinderen hebben en krijgen tijdens hun carrière. Daarbij ooit gelezen dat mocht hCG niet werken, de kans aannemelijk groot is dat je voorheen al onvruchtbaar zou zijn geweest. Geen idee of dat klopt.
 
Wanneer je off gaat na de paar maanden herstel bloedprikken en kijken hoe je FSH (en LH) ervoor staan en op basis daarvan bepalen of je in de toekomst nog on gaat voordat je aan kinderen begint.

Zo zou ik het doen in jouw situatie ;)
 
Wanneer je off gaat na de paar maanden herstel bloedprikken en kijken hoe je FSH (en LH) ervoor staan en op basis daarvan bepalen of je in de toekomst nog on gaat voordat je aan kinderen begint.

Zo zou ik het doen in jouw situatie ;)

Dat wordt sws de planning om te kijken of herstel is gelukt. Maar idd goed om daar nog even extra goed op te letten en dan verder kijken voor de toekomst.
 
  • Like
Waarderingen: ASRB
hoe lang wou je on gaan blast and cruise en dan off , of een cycle en dan off ?
 
hoe lang wou je on gaan blast and cruise en dan off , of een cycle en dan off ?

Plan is iig tot aankomende zomer on te blijven en daarna mogelijk off gaan tot hersteld. Heb geen ambities om nog groter te worden, en begin steeds meer het gezondheidsaspect belangrijk te vinden.

Qua kuur had ik doseringen in gedachten die overeenkomen met Cools kuur: 200 test en 200 primo, maar ik wil gaandeweg dit verhogen voor 15+ weken en kijken of dit bevalt. Ik heb veel moeite met aas sides en mijn werk en dat trek ik steeds minder goed daarom lijkt dit mij een goed plan voor tijdens de winter. Primo zou denk ik tot max 500 worden verhoogd maar dat zie ik dan wel. Daarna een cruise TRT dosis en afhankelijk van hoe het beviel weer een langere kuur test primo, met mogelijk dhb/mast tot aan de zomer. Zeg 2x 16-18 weken test-primo met tussenin een cruise en off.

Edit: ik ben dan 2.5 jaar on ongeveer
 
Plan is iig tot aankomende zomer on te blijven en daarna mogelijk off gaan tot hersteld. Heb geen ambities om nog groter te worden, en begin steeds meer het gezondheidsaspect belangrijk te vinden.

Qua kuur had ik doseringen in gedachten die overeenkomen met Cools kuur: 200 test en 200 primo, maar ik wil gaandeweg dit verhogen voor 15+ weken en kijken of dit bevalt. Ik heb veel moeite met aas sides en mijn werk en dat trek ik steeds minder goed daarom lijkt dit mij een goed plan voor tijdens de winter. Primo zou denk ik tot max 500 worden verhoogd maar dat zie ik dan wel. Daarna een cruise TRT dosis en afhankelijk van hoe het beviel weer een langere kuur test primo, met mogelijk dhb/mast tot aan de zomer. Zeg 2x 16-18 weken test-primo met tussenin een cruise en off.

Edit: ik ben dan 2.5 jaar on ongeveer
primo en dhb prijzig :P
Succes man .
 
primo en dhb prijzig :P
Succes man .

Primo 200mg/week is best te doen, dhb 150mg/ml en dan 300 had ik in gedachte is 3ml per week inc test. Als ik het veel ga verhogen wordt het idd duurder maar voor nu is het best te doen. Dankje!
 
Back
Naar boven