MuscleMeat

Test e 1e kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thijs19951

Novice
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m84
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb hier een aantal maanden geleden al om wat informatie/adviezen gevraagd wat betreft mijn eerste inject kuur. Ik had destijds maar 9 weken de tijd voor de kuur+nakuur en heb toen besloten geduldig te zijn en te wachten tot ik de tijd heb om het ‘goed’ te doen..
Die tijd is nu aangebroken!

Ik ga volgende week starten en heb test e 500mg ew voor 10 weken op de planning staan. Met nolva als nakuur voor 3-4 weken.
Precies in deze periode word ik qua voeding en training begeleid door mijn personal (kickbox)trainer.

Waar ik graag jullie mening over wil hebben;
Er word mij aangeraden arimidex 3 tabs ew en hcg erbij te pakken. Alleen zegt de 1 “arimidex alleen achter de hand houden voor als het echt nodig is” en de ander “arimidex er vanaf begin meteen bij pakken”. Hoe staan jullie hierin? En waarom?

Wat betreft de hcg, heb ik het idee dat dit meer een persoonlijke keuze is. En lijkt het me niet perse nodig bij de eerste kuur. (Ik heb wel 2 win oral only kuurtjes achter de rug). Klopt dit een beetje?

Alvast bedankt!
 
HCG kun je gebruiken voor het bevorderen van je herstel, maar voor een basic beginnerskuur is het geen must.

Ik zou geen AI gebruiken (als beginnende kuurder) aangezien dit ook geen snoepjes zijn.
Arimidex blokkeert de aromatase enzym wat dus het omzetten van oestrogeen blokkeert.


Hoe hoog is je Bodyfat?
Bij de meesten geld hoe lager je bodyfat des te minder oestro sides.

Ik zou het kuurtje zo basic mogelijk houden zodat je kunt zien hoe je reageert op test en hoe gevoelig je bent voor eventuele oestro sides.
 
Bedankt voor je reactie. Ik ga hcg nog eens goed overwegen.

Mijn bodyfat is momenteel wat hoger dan wenselijk.. Zo rond de 14%.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik enigszins gevoelig ben voor oestro sides. Daarvoor heb ik zo mijn redenen. Maar weet dit natuurlijk niet zeker..
Mocht ik arimidex achter de hand willen houden, waaraan zou ik kunnen zien/merken dat ik het er toch misschien beter bij kan pakken?
 
Bedankt voor je reactie. Ik ga hcg nog eens goed overwegen.

Mijn bodyfat is momenteel wat hoger dan wenselijk.. Zo rond de 14%.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik enigszins gevoelig ben voor oestro sides. Daarvoor heb ik zo mijn redenen. Maar weet dit natuurlijk niet zeker..
Mocht ik arimidex achter de hand willen houden, waaraan zou ik kunnen zien/merken dat ik het er toch misschien beter bij kan pakken?


tot 12% cutten zou beter zijn, maar 14% kan ook wel opzich.

Heb je ooit gyno gehad?
ik raad je aan om te bloedprikken voordat je begint met de kuur.
Dan kun je onder andere zien hoe hoog je oorspronkelijke E2(oestro) is.

Als je nogmaals midden in de kuur zou prikken kun je zien hoe veel je E2 verhoogd is.

Daarnaast kun je de eerste bloeduitslag altijd nog vergelijken voor evt kuren in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Als je enigszins bang bent voor oestrogeen sides:
375mg test per week
200mg masteron per week

Als je op minder dan 10% zou staan:
500mg test

Arimidex of Letro is worst-case scenario.

Masteron is en blijft (althans voor mij!) de fijnste manier om oestrogene sides beperkt te houden zonder gelijk een AI/AE te nemen.
 
Als je enigszins bang bent voor oestrogeen sides:
375mg test per week
200mg masteron per week

Als je op minder dan 10% zou staan:
500mg test

Arimidex of Letro is worst-case scenario.

Masteron is en blijft (althans voor mij!) de fijnste manier om oestrogene sides beperkt te houden zonder gelijk een AI/AE te nemen.

Hmmm interessant!

Zou 250mg test ew en 200mg mast ew dan denk je ook volstaan als eerste kuur?
Of is dat zonde?

Dank voor de reacties, krijg zo toch een duidelijker beeld!
 
Als je enigszins bang bent voor oestrogeen sides:
375mg test per week
200mg masteron per week

Als je op minder dan 10% zou staan:
500mg test

Arimidex of Letro is worst-case scenario.

Masteron is en blijft (althans voor mij!) de fijnste manier om oestrogene sides beperkt te houden zonder gelijk een AI/AE te nemen.

Mee eens!
Alleen; Remt masteron niet de gains die je krijgt van testosteron?
Masteron zorgt er voor de de oestrogene effecten van testosteron (bloat etc) worden verminderd, maar oestrogene effecten zorgen tegelijkertijd voor een hogere anabolische waarde?!
 
Mee eens!
Alleen; Remt masteron niet de gains die je krijgt van testosteron?
Masteron zorgt er voor de de oestrogene effecten van testosteron (bloat etc) worden verminderd, maar oestrogene effecten zorgen tegelijkertijd voor een hogere anabolische waarde?!

Heeft er hier iemand een antwoord op uit eigen ervaring?
Ik heb wel vaker gehoord van test met mast samen, alleen lijkt me dat juist heel apart als mast de gains van je test remt ookal zou het de oestrogene effecten verminderen lijkt me dit niet iets wat je wilt.

Na jullie tips heb ik wat specifieker naar informatie gezocht en neig ik inderdaad toch naar test e 250mg EW + Masteron 200mg. (Mits mast mijn test gains niet gaat remmen.. helemaal als ik maar 250mg test ga zetten)
Wat ik overigens niet op internet terug kan vinden..
Heeft iemand hier misschien nog meer info over?

Hoeveel mg nolva zouden jullie aanraden..? Ik denk zelf aan 20mg ED voor 3 weken.
 
De effecten van Mast tegen oestrogeen zijn minimaal.
Het komt niet in de buurt van een AI.

Ik denk ook dat 200 Mast te weinig is om er iets van te merken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik alleen ervaring heb met proviron.
 
gewoon 400 test , masteron werkt bij de ene wel en de andere niet .
hcg kun je gewoon mee laten lopen ,zelfs geen slecht idee .
arimidex is idd overkill
 
gewoon 400 test , masteron werkt bij de ene wel en de andere niet .
hcg kun je gewoon mee laten lopen ,zelfs geen slecht idee .
arimidex is idd overkill
Masteron werkt bij iedereen. Niet iedereen heeft echter LEGIT masteron en weet waar je het het beste voor kan gebruiken.

Mee eens!
Alleen; Remt masteron niet de gains die je krijgt van testosteron?
Masteron zorgt er voor de de oestrogene effecten van testosteron (bloat etc) worden verminderd, maar oestrogene effecten zorgen tegelijkertijd voor een hogere anabolische waarde?!
Masteron verlaagt niet zozeer oestrogeen, maar verhoogt androgeen levels waardoor je verhouding oestrogeen/androgeen gewoon gunstiger ligt en minder kans hebt op sides.

Masteron verlaagt ook SHBG waardoor de test beter z'n werkt doet (meer vrije testosteron)
 
Mee eens!
Alleen; Remt masteron niet de gains die je krijgt van testosteron?
Masteron zorgt er voor de de oestrogene effecten van testosteron (bloat etc) worden verminderd, maar oestrogene effecten zorgen tegelijkertijd voor een hogere anabolische waarde?!
Je zit al jaren mee te lezen in het topic van cools en er is precies niks blijven hangen over A:E ratio?

Masteron werkt bij iedereen. Niet iedereen heeft echter LEGIT masteron en weet waar je het het beste voor kan gebruiken.


Masteron verlaagt niet zozeer oestrogeen, maar verhoogt androgeen levels waardoor je verhouding oestrogeen/androgeen gewoon gunstiger ligt en minder kans hebt op sides.

Masteron verlaagt ook SHBG waardoor de test beter z'n werkt doet (meer vrije testosteron)
Dit x1000
 
Je zit al jaren mee te lezen in het topic van cools en er is precies niks blijven hangen over A:E ratio?


Dit x1000

Jawel hoor. maar ik zie gevallen in de praktijk voorbij komen die toch anders zijn dan de "theorie" doet verwachten omdat ieder lichaam anders is.
Maar ben het helemaal met je eens dat een goede A/E ratio belangrijk is.
Misschien door icm masteron blaas je minder snel op door test en "lijkt het" alsof je minder snel groeit.
Don't know.
 
Back
Naar boven