XXL Nutrition

Kuur keuze (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gorillapower

Novice
Lid geworden
21 jan 2014
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste forumgebruikers

Na een tijdje weer getrained te hebben zonder subs, denk ik dat het weer tijd is voor een kuurtje. In het verleden heb ik 6weken dbol + 12 test e en daarna nog een kuurtje van 6 weken winny tabs + test e en tren e. Deze kuren hebben me goed bevallen en de vochtopname vondt ik wel meevallen. Nu is mij vraag wat de beste kuur zal zijn om weer mee te beginnen. Me voeding zit gewoon goed en het trainen ook!
 
Met alleen deze info kunnen we niet veel..

- Wat zijn je doelen?
- Hoe zagen de kuurschema's eruit?
- Stats?
- Hoe verliep het herstel?

Daarnaast is het handig als je zelf met een kuurschema komt zodat je op basis daarvan verder wordt geholpen.
 
Test/deca/mast kan je kiezen om te bulken.

Test/primo om te cutten.

Zo kan je nog verschillende combi's maken, allemaal afhankelijk van je doelen, je stats, leeftijd, ...
 
Ano_54321 doelen zijn droger worden leeftijd 25 stats 80 kilo 20%
 
GetBig XXL hee ik vroeg naar een kuur keuze niet naar je mening over mijn stats. En om antwoord te geven op je vraag ja! In het verleden woog ik 98kg met 7%
 
GetBig XXL oja wieber ff een eind op met je negativiteit! Heb niks beters te doen dan op je zaterdag middag op mensen te gaan lopen haten.
 
Niet echt off topic als je van plan bent clandestiene hormonen in je kont te spuiten ;)
Wel off topic en weet je wat nog meer off topic is als ik mijn hormonen in je vriendin haar kont spuit;)! En nu klaar met jullie achtelijke reacties!
 
Wel off topic en weet je wat nog meer off topic is als ik mijn hormonen in je vriendin haar kont spuit;)! En nu klaar met jullie achtelijke reacties!

Met jouw stats is de enige plek waar je je hormonen de komende tijd kan spuiten je beeldscherm
 
Wel off topic en weet je wat nog meer off topic is als ik mijn hormonen in je vriendin haar kont spuit;)! En nu klaar met jullie achtelijke reacties!

Je hoort gewoon niet te kuren op 20%.
Dit is basic knowledge en als je je eenbeetje verdiept hebt kon je dit ook wel weten.
 
Je hoort gewoon niet te kuren op 20%.
Dit is basic knowledge en als je je eenbeetje verdiept hebt kon je dit ook wel weten.
Oke in ieder geval bedankt voor je genuanceerde opmerking. Gelukkig zijn hier leden die het nog wel kennen!
 
Jackson.gif
 
Zorg in ieder geval dat je hoog genoeg doseert want je gedraagt je als een fucking beta die zich omhoog probeert te werken op de apenrots. Vandaar waarschijnlijk ook je username, gorillapower.

Ik zorg dat mijn penis hoog genoeg is om je wijf te penetreren halve tamme. Ik gedraag me meer als een beta als ik met je wijf in bed lig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven