Fitness Seller

Ervaring verschillen AS

Bezoekers in dit topic

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Beste medeforummers,

Ik ben al een tijdje aan het in en meelezen betreft as aan mijn 2e kuurtje bezig nu en steeds behoorlijk wat bulten op de rug en schouders.

Ik gebruik steeds hetzelfde merk as kan hier verschil in zitten? Dat je van 1 merk meer bulten krijg dan van een ander merk? Een vriend van mij heeft nu een ander merk en zegt minder last te hebben de met wat ik gebruik?

Iemand hier ervaring mee??
 
Topic verplaatst naar de juiste sectie, hou er rekening mee dat er geen namen genoemd mogen worden.
 
Weinig informatie. Wat gebruikte je tijdens de eerste keer voor soort(en) AAS? Wat gebruik je nu?

Dan nog is het onmogelijk om te zeggen of je wel of geen acne krijgt, want dat is van meer factoren afhankelijk dan alleen gear.
 
Bulten? Zoals quasimodo?
 
Ligt vaak niet aan het merk maar aan de persoon. De een is daar meer gevoelig voor dan de ander.
 
Zeg dan op z'n minst wat je kuurschema is.
 
1e kuur was

iedere maandag en iedere donderdag 1ml test-e, 1ml parab, 1,5ml bold


huidige kuur nu 3e week,

elke 6 dagen 2ml test-e, 2ml mast, 2ml tren

alle van het reeds genoemde merk, ik krijg behoorlijke bulte op mijn rug (acne) johnyjordaan :-(

aangezien ik wederom hetzelfde merk verkozen heb en weer bulten krijg dacht ik misschien over te stappen naar een ander merk dat dan de kans op acne minder zou zijn?!
 
Wij weten niet over hoeveel MG het gaat als je in ML praat.

Ik neem aan:
500 test
400 mast
400 tren

behoorlijke doseringen voor een tweede kuur.

Roid acne Heeft temaken met hormoonschommelingen.
Supplementen zoals Zinc, biergist, vitamine B5 kunnen ietjes helpen.

Ook meen ik ooit gelezen te hebben dat zuivel ook voor acne kan zorgen.

Als niks helpt kun je nog altijd roacutane gebruiken.
Dit werkt zeker wel maar met veel ongename bijwerkingen.
 
Je hebt twee totaal verschillende cycles gerund en het is zowat onmogelijk om na te gaan waar jij acne van krijgt. Het is niet heel waarschijnlijk dat dit aan het merk ligt.
 
excuus,

Huidige kuur iedere 6 dagen

500mg test e
400mg mast e
400mg tren e

Voel hem nu na 3,5 week lekker zijn werk doen enkel de acne welke nu begint baal ik van.
Ik wilde per direct overstappen op een ander merk als dit een oplossing kon zijn maar ik begrijp dus dat die kans klein is.

Roa heb ik een hele berg in huis gehaald maar weet niet welke dosis te nemen nu tijdens de kuur en of dit wel wijs is tijdens de kuur.

Heb tevens de sups ZMA en B100 in huis gehaald misschien hier eerst meee te starten?!
 
Als je tijdens een kuur erge acne krijgt (dus meer dan een paar puisten) dan zal enkel roa helpen. Begin gewoon met elke dag 20mg te nemen, van zodra de acne weg is bouw je af. Bij mij was het vaak voldoende om 2*20mg per week te nemen om acne weg te houden. Je zal dus wel even wat meer moeten nemen (ed 20 mg) om de acne weg te krijgen.

Ik weet natuurlijk niet hoe erg het gesteld is, ik ga er gewoon van uit dat je een noemenswaardige uitbraak hebt.
 
Dan ga ik gewoon starten met de roa 20mg per dag heb voor een maand of 6 in huis dus dan zou het wel weg moeten zijn (HOOP IK) en anders halen we wat extra.
De ZMA en B100 is dat een optie om erbij te nemen of bied dit geen oplossing hiervoor?

Ben benieuwd wat het gaat doen, is dit meteen merkbaar of gaan hier wat weken overheen?
 
Dan ga ik gewoon starten met de roa 20mg per dag heb voor een maand of 6 in huis dus dan zou het wel weg moeten zijn (HOOP IK) en anders halen we wat extra.
De ZMA en B100 is dat een optie om erbij te nemen of bied dit geen oplossing hiervoor?

Ben benieuwd wat het gaat doen, is dit meteen merkbaar of gaan hier wat weken overheen?

gewoon roa nemen 20mg ed. Binnen een paar weken zal de acne verminderen. Nogmaals, ik weet niet hoe erg het is maar normaal gezien is 20 mg voldoende (HG bedoel ik dan)
 
THANX...

Ik ga er morgen mee starten tijdens het ontbijt.
Er zijn nu enkel uitbraken van flinke bulten, kan wel niets doen tot ik helemaal vol sta maar ik wil eind het jaar in de vakantie graag in de zwembroek lopen ;-)
 
Minder je rug en schouders stoten, krijg je ook geen bulten.
 
Minder je rug en schouders stoten, krijg je ook geen bulten.

Thanx voor de tip, hadden ze mij al eerder vertelt maar helaas, hoe is dat gezegde van die ezel ook al weer :)
 
Je hebt twee totaal verschillende cycles gerund en het is zowat onmogelijk om na te gaan waar jij acne van krijgt. Het is niet heel waarschijnlijk dat dit aan het merk ligt.

Zie hier dus waarom er zovaak test only als 1e kuur wordt aangeraden. Onder andere.
 
Flinke kuurtjes voor een eerste en tweede...

Het eerste dat je moet beseffen is dat sommige mensen gevoeliger zijn voor hormonen en dit tot uiting kan komen via de huid. Dit kan betekenen dat jij het al kan krijgen van een halve ml test per week. Het is dus moeilijk te zeggen wat je in jouw situatie zou moeten doen. Uiteraard kan je een aantal dingen proberen.

Je kan een aantal dingen doen en ik geef ze op een volgorde aan wat in mijn opinie het beste is (in jouw situatie):

1. Bloedwaarden laten controlen om mogelijke oorzaak proberen te achterhalen. Wellicht zijn er bepaalde waarden die je de acne veroorzaken en dan kan je op basis daarvan een plan maken.

2. Tren eruit en mast op 200mg. Paar weken aankijken en dan kijken of de huid verbetert.

3. Om de dag 0,5 ml injecteren ipv huidige schema. Verbeterde hormoonbalans kan de huid verbeteren.

4. Probeer voedsel dat acne kan stimuleren te vermijden.

5. Zorg dat je je huid goed verzorgd en reinigt.

6. Roa. Dosering is persoonsgebonden. Dit zou mijn allerlaatste redmiddel zijn.


Succes in ieder geval!
 
Flink kuurtje idd maar voel me er super goed bij.

Ga alles op een rijtje zetten wat nu wijs is aangezien ik vanmorgen reeds gestrat ben met roa 20mg.

Bij de eerste kuur had ik er ook last van en was er eindelijk vanaf, nu 3,5 week in de 2e kuur (andere soorten aas) en ze komen weer terug, ik gok erop dat ik er gewoon gevoelig voor ben!
 
Kleine update

Nu 2 weekjes iedere ochtend 20mg roa en de acne verdwijnt als sneeuw voor de zon gelukkig!!!
Wat is nu verstandig de roa mee laten lopen tijden de kuur (nog circa 8 weken) of stoppen als de bulten zo goed als weg zijn??
 
Back
Naar boven