MuscleMeat

Welke bloedtest zal ik nemen?

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
De eerste is imo onnodig uitgebreid. Andere twee beetje hetzelfde
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Die eerste pakken. Is maar 12 eu duurder dan die bodybuilding bloedtest en veel completer;
Hdl/ldl, bloedbeeld enz zijn nu net dingen die je wel wilt weten als je lang on bent imo.
 
HDL/LDL zit ook in de laatste en bloedbeeld ook
 
vergeet CK niet, en ggt etc.
 
Ik zou de eerste test nemen, die is veruit het volledigst. Vergeet ook PSA waarde niet regelmatig mee te testen. Als je die twee testen (flex challenge en PSA) laat doen, dan heb je alle belangrijke waarden IMO :)
 
Ik mis altijd zo veel in die testen: e2, progesterone, cortisol geloof ik ook.

Je kunt mocht je iets erbij willen hebben een offerte aanvragen: dus een van de testen en bijv e2 erbij -> krijg je een mail met de aangepaste prijs. Echter toen ik dat deed was de korting iets van 2,- dus dat is niet echt iets waar je wat aan hebt.

OT: is de 1e test niet te uitgebreid op punten waar je eigenlijk niks aan hebt als je aan het cruisen bent?
 
Ik mis altijd zo veel in die testen: e2, progesterone, cortisol geloof ik ook.

Je kunt mocht je iets erbij willen hebben een offerte aanvragen: dus een van de testen en bijv e2 erbij -> krijg je een mail met de aangepaste prijs. Echter toen ik dat deed was de korting iets van 2,- dus dat is niet echt iets waar je wat aan hebt.

OT: is de 1e test niet te uitgebreid op punten waar je eigenlijk niks aan hebt als je aan het cruisen bent?

Ja sowieso heb je aan test, lh, fsh al niks
 
Back
Naar boven