AndroidHealthClinic

Oral only kuur Tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pewe

Novice
Lid geworden
29 jul 2017
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m76
Vetpercentage
10%
Hallo daar allemaal, mijn eerste kuur was een Test E Tabs oral only kuur van 6 Weken. Met op het einde een nolva

Nu wil ik weer een nieuwe gaan doen, maar de Teste E Tabs die ik zoek zijn zowat niet meer te verkrijgen, ik wil liefst geen Diana i.v.m.m de vele vocht hebben jullie een aanrader voor mij, oral only? Voor lean bulk trouwens.

Hoor graag en waarom thanks alvast !
 
Laatst bewerkt:
Winstrol/Anavar kan je aardig wat vvm op pakken en natuurlijk raad ik je aan om geen orals te nemen beter injecteren voor optimaal resultaat maar dat ligt aan jou.

Test-E 500mg 10 weken lang.
 
Winstrol/Anavar kan je aardig wat vvm op pakken en natuurlijk raad ik je aan om geen orals te nemen beter injecteren voor optimaal resultaat maar dat ligt aan jou.

Test-E 500mg 10 weken lang.
Dat weet ik, dat spuit beter is alleen ben echt nieuw tot spuiten dan en weet niet waar ik moet injecteren dat is mijn grootste gevaar.
 
Dat weet ik, dat spuit beter is alleen ben echt nieuw tot spuiten dan en weet niet waar ik moet injecteren dat is mijn grootste gevaar.

recht in je bil of in je been zo moeilijk is dat niet:o
 
recht in je bil of in je been zo moeilijk is dat niet:o
Denk dat het meer iets mentaals is....

Die Winny / Anavar kuur, Oral only 6 - 8 Weken voor leanbulk.
 
yup geen vocht alles wat je wint is makkelijk vast te houden.
 
Denk dat het meer iets mentaals is....

Die Winny / Anavar kuur, Oral only 6 - 8 Weken voor leanbulk.
Wat heb je de vorige keer gegaind?
Het zet niet echt zoden aan de dijk, maar als je wat krachtgains wilt dan kan 30-40 mg anavar voor vier weken een leuke toevoeging zijn.

Wil je echte gains dan zit je helaas toch echt vast aan prikken.
 
gewoon 400 test en bv 400
mg primo of dhb .
Het fijne aan tabs is dat je idd niet hoeft te prikken , het fijne aan prikken je doet het 1 a 2 keer in de week en dan ben je done voor de week .
Kan een intimiderende stap zijn , maar moeilijk is het niet
 
gewoon 400 test en bv 400
mg primo of dhb .
Het fijne aan tabs is dat je idd niet hoeft te prikken , het fijne aan prikken je doet het 1 a 2 keer in de week en dan ben je done voor de week .
Kan een intimiderende stap zijn , maar moeilijk is het niet
Dit en als je niet zelf wilt prikken dan laat je het doen door je vriendin of door een maat.
 
Wat heb je de vorige keer gegaind?
Het zet niet echt zoden aan de dijk, maar als je wat krachtgains wilt dan kan 30-40 mg anavar voor vier weken een leuke toevoeging zijn.

Wil je echte gains dan zit je helaas toch echt vast aan prikken.
Vorige keer 3-4 kilo spier, op basis van 12 kilo gegained
 
Ja dat is een mening.
 
Yup heel netjes gedaan
is een pis poor resultaat , op dianabol alleen heb ik destijds 8 kg gepakt waarvan 6 is overgebleven .
en je kunt kuren op dbol of een andere compound alleen , velen in de jaren 50.6 0 en 70 zijn je namelijk voorgegaan .
Het beste blijft gewoon een baseline aan test of hoger gedoseerd test only
 
Back
Naar boven