MuscleMeat

Laag Lh FSH

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou er een probleem zijn met je nolva? Je testosteron is 2 maanden na je kuur al op 11.81. LH en FSH zijn te laag maar daar heeft je nolva niets mee te maken vermits je al lang gestopt bent met nolva. De vraag is wat je testosteronlevel was voor je kuur.
 
Is dit 2 maanden na de nakuur of 2 maanden na je laatste inject? Hoe lang duurde de kuur en heb je ook hcg gebruikt?
Ja de waardes zijn wel onder de referentiewaarden en dat is natuurlijk niet goed. Beste over 2-3 maanden nog eens bloedprikken.
 
2 maanden na laatste inject +-
11w sust
9w deca
Geen hcg gebruikt
 
2 maanden na laatste inject +-
11w sust
9w deca
Geen hcg gebruikt
Oke dus laatste inject, daarna twee weken niks gevolgd door een week of 4 clomid of nolva? En dan twee weken na de pct al bloedgeprikt?
 
Klopt ja wel met nolva nagekuurd ipv clomid heb wel clomid in huis ook.
Heb 3w nolva gebruikt is nu een week of 3 geleden.
 
Klopt ja wel met nolva nagekuurd ipv clomid heb wel clomid in huis ook.
Heb 3w nolva gebruikt is nu een week of 3 geleden.

Geen hcg gebruikt tijdens kuur met deca is sowieso al niet echt aan te raden. Daarnaast ook enkel nolva voor 3 weken? Hoeveel nolva per dag en waarom maar 3 weken? Ik zou zelf 25/50mg clomid nemen de komende 4 weken. Daarna 8 weken wachten en dan nog eens bloed prikken.
 
Maar hoef me dus geen zorgen te maken met deze lh sfh waardes?
Die zijn te laag. Je moet je bloed nog eens laten nemen binnen een maand of twee. Ik veronderstel dat die waardes dan hoger zullen liggen en je testosteronwaarde ook.
 
Een maand geleden was je nakuur net twee weken afgelopen en daardoor was je testosteron kunstmatig verhoogd.

Het schiet niet echt op met je lh en fsh en daardoor ook niet met je testosteron.

Het lijkt mij dat enkele weken/maanden hcg gevolgd door clomid meer effect gaat hebben dan die otc supps, maar we zullen zien.
 
Ik ben nu wel eens benieuwd wat het resultaat van testes compositum zal zijn want ik ken het niet. Ik veronderstel dat je binnen een paar weken terug een bloedtest moet doen. Hou ons op de hoogte.
 
Kan deze misschien erbij gebruiken welke doseringen raad jij aan? Alvast bedankt

Ik wacht nog andere reacties af aangezien hier veel kennis en ervaring op het forum zit
Nee niet erbij gebruiken. Wacht dit eerst maar af.
 

Ik ga een topic maken voor meningen hierover. Als dit een goed pct protocol is zou je off gear moeten komen -> 5 weken wachten -> hCG 3x 2.000iu / week moeten zetten + 25mg aromasin / day -> clomid 25mg / day enkele weken. Daarbij steeds bloedonderzoek om te kijken of je een stap verder kunt gaan. Miss heb je er wat aan.
 
Net eerste injectie gezet van testes compositum heb 10 ampulles en zet er 3 per week dus over een maand volgt er een update met de resultaten van het bloed onderzoek hopelijk met goede resultaten!
Ik heb vooral interesse omdat het iets is waar ik nog nooit iets over gehoord heb en ik er eigenlijk mijn twijfels over heb maar ja, je weet maar nooit. Te hopen dat jij je belofte houdt en een update geeft binnen een maand.
 
Een maand geleden was je nakuur net twee weken afgelopen en daardoor was je testosteron kunstmatig verhoogd.

Het schiet niet echt op met je lh en fsh en daardoor ook niet met je testosteron.

Het lijkt mij dat enkele weken/maanden hcg gevolgd door clomid meer effect gaat hebben dan die otc supps, maar we zullen zien.

Ik sluit mij hierbij aan. Je kan de resultaten van testes compositum afwachten. Maar had zelf eerst clomid en HcG geprobeerd.
Vonk JochemB Wat lijken jullie het handigst voor hem om toe te passen?
Eerst het testes compositum traject afmaken? Of toch een switch maken naar Clomid en HcG op dit moment?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven