XXL Nutrition

Not Dun (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb jij met auto’s?
 
Stats?
Hoe lang train je?
(Fake) natty?
 
Wat heb jij met auto’s?
Het zijn luxegoederen waar je behoorlijke snelheden mee kan halen en daarmee komt adrenaline. Dat geeft een lekker gevoel. Daarnaast vind ik het stukje techniek te waarderen en als het ontwerp aanstaat is dat tevens een streling voor het oog. Het is goed om tegelijkertijd te beseffen dat het allemaal erg vergankelijk is, en niet tot een betere gezondheid of meer geluk leidt. Elke auto, zelfs de auto van je dromen, gaat vervelen. Ik heb in veel brute auto's gezeten, uiteindelijk is het leuk speelgoed maar het voegt verder weinig toe.
 
Stats?
Hoe lang train je?
(Fake) natty?
Stats nu geen idee, heb al lang niet gemaxed. Heb jaren terug raw 725,5 gehaald (en raw is dan ook zonder riemen, banden of andere middelen die ondersteuning bieden). Daarbij is de hulp van member harpep erg belangrijk geweest, die heeft mij lang voorzien van richtlijnen, kennis en complete schema's. Ik ben altijd natty geweest tot op de dag van vandaag.
 
En fysieke stats?
 
hoe is het in Grolloo?
Ben het verbouwen zo langzamerhand wel zat. Moeders de vrouw ook.

En fysieke stats?
Momenteel 103kg bij 187cm in adamskostuum. Arm/ nek 44 denk ik. Benen 74, pols 19.5, borstomtek 120, taille 100 en heupen 115 ofzo. Doe dit uit het hoofd, kan het eens nameten.
 
Arm 45
Borst 123
Taille 105
Heup 118
Nek 45
Been 74
Pols 19
Onderarm 36
Kuit 39

Dit alles verpakt in een laagje vet op de buik met borsthaar. Heb mijzelf al een behoorlijke tijd niet meer met de tang gemeten maar ik sta zeker boven de 16%, onder de 21%. Geen dbb bf, waar menigeen denkt op 10 te staan dat in werkelijkheid naar 18 neigt.
 
Hoe lang train je al?
 
Het zijn luxegoederen waar je behoorlijke snelheden mee kan halen en daarmee komt adrenaline. Dat geeft een lekker gevoel. Daarnaast vind ik het stukje techniek te waarderen en als het ontwerp aanstaat is dat tevens een streling voor het oog. Het is goed om tegelijkertijd te beseffen dat het allemaal erg vergankelijk is, en niet tot een betere gezondheid of meer geluk leidt. Elke auto, zelfs de auto van je dromen, gaat vervelen. Ik heb in veel brute auto's gezeten, uiteindelijk is het leuk speelgoed maar het voegt verder weinig toe.

Ik bedoelde of het hobbymatig is, of zakelijk dat je er iets mee hebt. Heb je noemenswaardige auto’s in je bezit (gehad)?
 
Ik bedoelde of het hobbymatig is, of zakelijk dat je er iets mee hebt. Heb je noemenswaardige auto’s in je bezit (gehad)?
Hobby.
 
Laatst bewerkt:
Arm 45
Borst 123
Taille 105
Heup 118
Nek 45
Been 74
Pols 19
Onderarm 36
Kuit 39

Dit alles verpakt in een laagje vet op de buik met borsthaar. Heb mijzelf al een behoorlijke tijd niet meer met de tang gemeten maar ik sta zeker boven de 16%, onder de 21%. Geen dbb bf, waar menigeen denkt op 10 te staan dat in werkelijkheid naar 18 neigt.
Biceps?
 
Als ik er veel voor had gedaan wel. Maar ik train mijn armen nauwelijks gericht. Meer meetrainen door de compounds jaar in jaar uit. Ik doe dips en barbell curl 1x per week. En zelfs dat vond ik teveel moeite de helft van mijn trainingsjaren.
 
Stats nu geen idee, heb al lang niet gemaxed. Heb jaren terug raw 725,5 gehaald (en raw is dan ook zonder riemen, banden of andere middelen die ondersteuning bieden). Daarbij is de hulp van member harpep erg belangrijk geweest, die heeft mij lang voorzien van richtlijnen, kennis en complete schema's. Ik ben altijd natty geweest tot op de dag van vandaag.

725,5 natural en raw! :eek!:
 
725,5 natural en raw! :eek!:
Toen was ik wel een stukje groter. Poten van 80 en shirts moesten eigenlijk op maat. Ik paste niet goed op een vliegtuigstoel. Heel irritant dat soort dingen. Wat dat betreft ben ik blij met een slag kleiner, en fitter. Ik had het wel mooi gevonden als ik een 300kg deadlift had weten te behalen, en een 200kg cgbp. Dat is helaas niet gelukt (285/ 188). Wel heel gebleven, geen blessures gehad en zoals vaker is de weg er naartoe uiteindelijk waardevoller. Zeker dan het najagen van x aantal KG.
 
Back
Naar boven