AndroidHealthClinic

Eerste goeie kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben

Novice
Lid geworden
12 sep 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
40kg
Vetpercentage
12%
hallo kerels, ik hoop dat julie me een beetje opweg kunnen helpen ik ben 1.83 en 75 kilo ik heb momenteel sustanon 250 liggen en nog genoeg deca van een maat van me wat raden julie aan kwa lengte van de kuur de dosissen die ik moet en t belangrijkst wat voor nakuur moet ik hebben, elk beetje informatie wordt gewadeerd thanks:)
 
denk dat jij best zelf een conclusie kan trekken vanuit je stats of je dit nu al moet doen. :o

En voorbereid ben je ook niet lees ik.
 
Eerste goeie kuur als je het toch gaat doen als volgt.

Week 1-12 Test-E 500mg
Week 1-12 HCG 2x500iu.
Week 14/15/16/17 40mg Nolvadex.
 
als ik kijk naar je stats zou ik het niet doen maar als je het toch gaat doen zoals boven vermeld.
 
denk dat jij best zelf een conclusie kan trekken vanuit je stats of je dit nu al moet doen. :o

En voorbereid ben je ook niet lees ik.
Nee klopt Daarom kom ik hier ook voor advies , en nee dat kan ik om heel eerlijk te zijn niet mischien Mn leeftijd idd
 
Ga eerst gewoon natty gainen...genoeg progressie te maken.
 
als ik kijk naar je stats zou ik het niet doen maar als je het toch gaat doen zoals boven vermeld.
Waarom is het niet verstandig om met mijn huidige stars te gaan doen raden julie me eerst aan wat ouder te worden of nog wat langer neutraal door te trainen
 
omdat de dikte van je pols de dikte van me lul heeft ga eerst wat natuurlijk gainen je bent 1,83 bij 75 kilo word eerst eens minimaal 83kg.
 
je kan nog zoveel meer groeien. Ook kom je over alsof je er zelf geen verstand van hebt aangezien je hier alles komt vragen.

Hoelang train je al serieus? En stuur eens je voeding en train schema.
 
18 jaar jouw topic word gesloten bij deze hoi sanca

Iedereen die onder mij reageert krijgt een perma ban moest ik van sanca zeggen
 
Waarom is het niet verstandig om met mijn huidige stars te gaan doen raden julie me eerst aan wat ouder te worden of nog wat langer neutraal door te trainen
Omdat je de grote drie(eten, slapen en trainen) nog niet onder de knie hebt.
 
De grote drie zijn de deadlift squat en bench jongeeeeee
 
Je hebt niet genoeg kennis en bent te jong om te kuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven