XXL Nutrition

Auto criminaliteit deel 2000

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
5 maanden geleden (17 oktober) hadden ze mijn lease bakkie gestolen. Volkswagen golf.

Nu dus een leuke Leon.
Echter gisterochtend kwam ik er dus achter dat ze deze ook wilde hebben.
Ik stap gewoon lekker droog in om 6:00 uur.
Voel ik scherpe stukjes in mijn bipsie:D
Ik kijk naar de bijrijdersstoel en toen wist ik waar die stukjes vandaan kwamen want daar lag de rest van de ruit van de bijrijders deur.
Ik kijk richting radio, maar deze zat er nog in.
Ik wil de sleutel in het contact stoppen, maar kwam tot de ontdekking dat het gat iets groter geworden was:D
Hele stuurkolom aan gort geramd door die onnozele harries!

Denk je goed te doen door de politie te bellen, zeggen ze rustig we zien u wel om 9:00 uur of doe ff aangifte via internet. De vorige keer kwamen ze een sporenonderzoek doen naar een auto die er niet meer stond en nu zijn er eventuele bewijzen en hebben ze geen interesse.
Wordt er echt simpel van.

Al met al, nu tijdelijk een Ibiza, in een mooie hemelse blauwe kleur:o , met grote belettering van mijn dealer over de hele auto.
Is trouwens een stuk kleiner zo'n ibiza:D

Moets het ff kwijt;)
 
zuur voor je, weer een hoop rompslomp voor niets.

pas jij eigenlijk wel in een ibiza, of rijd je met het raam open zodat je linker schouder ook erin kan?
 
k*t ouwe! sterkte ermee!~
 
nofear train! zei:
zuur voor je, weer een hoop rompslomp voor niets.

pas jij eigenlijk wel in een ibiza, of rijd je met het raam open zodat je linker schouder ook erin kan?

Haha niet overdrijven he;) . 2 van mijn formaat naast elkaar wordt lastig, maar alleen of met de vrouw lukt nog wel hoor:D
 
KaLe zei:
k*t ouwe! sterkte ermee!~

Kost me niks, was gisteren alleen voor Jan lul vroeg opgestaan:D
Ach auto is eind volgende week klaar dus kan ik weer knallen!
 
Sucks bro, altijd klote al die rompslomp.

Ik voel met je mee, ik heb ook weleens in een Ibiza gereden. Aangezien jij nog zo'n 10 kg zwaarder bent dan ik... :roflol:
 
koop dan ook een auto die NIEMAND wil hebben, zoals ik !


ik rij al bijna een jaar in een grote, luxe en snelle Daewoo Leganza, op gas dus ook lekker goedkoop!


;)
 
klusmier zei:
koop dan ook een auto die NIEMAND wil hebben, zoals ik !


ik rij al bijna een jaar in een grote, luxe en snelle Daewoo Leganza, op gas dus ook lekker goedkoop!


;)

Ik koop niks he:D
Mocht een bakkie uitkiezen en werd dus een Leon 1.9 TDI Stylance met eigenlijk alle opties op achteruitrij sensors en full leder na:D

Strak wagentje hoor, echter ook gevoelig voor mannen met stoute bedoelingen.
 
wat onzinnig zeg..niet eens de moeite komen doen om eventuele vingerafdrukken te zoeken...erg triest!!

waar zijn ze dan voor .....om statistieken bij te houden? (aangifte doen via internet)
 
G21 zei:
wat onzinnig zeg..niet eens de moeite komen doen om eventuele vingerafdrukken te zoeken...erg triest!!

waar zijn ze dan voor .....om statistieken bij te houden? (aangifte doen via internet)

Idd. Puur statistieken zodat ze wanneer er veel overeenkomsten zijn onderzoek kunnen gaan doen.
Tevens zijn het vaak veelplegers en ze hopen dan dat door middel van een toevallige betrapping een dader meerdere dingen gaat bekennen, welke hun in het systeem hebben staan.

Ach ja, het boeit me ook niet zo. Ze zoeken het allemaal maar lekker uit!
 
Zeg de politie dat ze naar wat marokkanen gaan zoeken.
 
Ja ze kunnen wel sporen gaan zoeken maar ik denk dat ze net zo goed je remsporen in de plee kunnen onderzoeken, daar zullen ze net zo veel mee bereiken.
 
eduardjanssen zei:
Ja ze kunnen wel sporen gaan zoeken maar ik denk dat ze net zo goed je remsporen in de plee kunnen onderzoeken, daar zullen ze net zo veel mee bereiken.
Daar zullen ze zeker sporen vinden! :)
 
Sinlath heeft ook zo een ibiza volgens mij, damn die wagentjes zijn mooi gek!:cool:
 
Vanmorgen met mn suffe kop in mijn auto gestapt en zie dat het dashboardkastje openstaat?? kijk nog eens goed en waar mijn radio/navigatie zat heb ik nu een heel groot gat!!
Ik rijd een Golf6 gtd met rsn-510 en weet dat deze zeer gewild zijn. Airbags zaten er nog netjes in maar aangezien ze zonder braakschade zo zijn ingestapt vraag ik me af voor hoelang nog?? verzekering doet niet moeilijk gelukkig.. ,maar besef me heel goed dat ze terug kunnen komen.. Vraag me ook echt af hoe ze binnen zijn gekomen?? ik heb geen keyless-entry en er zit alarm op..
260db2q.jpg
 
Had eerst een oud topic met de avonturen van xyzyx verwacht
 
Topic van 12 jaar oud ..
 
Topic is al gedateerd zie ik nu ja.. heb helaas nog niet zoveel forum-expertise als jullie.. Ik had beter en nieuw topic kunnen aanmaken dan? Of ander geschikt/recent topic moeten zoeken??
 
Topic is al gedateerd zie ik nu ja.. heb helaas nog niet zoveel forum-expertise als jullie.. Ik had beter en nieuw topic kunnen aanmaken dan? Of ander geschikt/recent topic moeten zoeken??
Ja idd echt dom pff
 
Back
Naar boven