Fitness Seller

'Waarom je beter geen calorieën kunt tellen als je wilt afvallen'

Bezoekers in dit topic

Klinkt natuurlijk zeer aantrekkelijk voor mensen die te lui zijn om te tellen en af te wegen.
Het overgrote deel dus. Als je met iets afkomt moet het de massa aanspreken natuurlijk.Verdien je meer aan.
 
,,Als je bord altijd voornamelijk bestaat uit groenten, aangevuld met goede koolhydraten uit volkorenproducten en wat eiwitten, én je je maaltijd zelf bereidt, mag je verwachten dat je in een jaar tijd ongeveer 13 kilogram afvalt. Daarnaast zal je heel wat centimeters afvallen aan je middel, je vetpercentage verminderen en je bloedsuikerspiegel verbeteren. Het is dus een veel slimmere keuze om te kijken naar wat je in je mond stopt, dan hoeveel calorieën je opneemt'', aldus de diëtiste.
Verdomme:o. Als mijn bord bestaat uit groenten, aangevuld met volkorenproducten en een godverdomme dikke entrecote, een paar keer per dag, dan kom ik nog 13 kilo aan per maand. En dan zijn we nog niet eens bij de AYCE tenten, waar ik 2 dagen aan energie in 3 uur naar binnen kan werken en 1 week cutten te niet kan doen.
 
Als je de term lege calorien ziet staan weet je dat de schrijver er geen verstand van heeft.

Verder wel eens met het artikel dat we geen calorien moeten tellen. Gebruik SI eenheden!
 
En die 13 kilo is gebaseerd op wat? :scratch:
 
Back
Naar boven